Talverehvid-Sinu valik?

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
sipelgaz
Postitusi: 260
Liitunud: T Aug 15, 2006 20:47
Asukoht:
Auto:

#51

Ma tegelt ka pooldan lamelle pigem, sest enamus sõitu käib linnavahet ja isegi kui vahest vaja pikemaid otsi teha ajavad nad asja enam, kui hästi, ära.

Endale soetasin see aasta Dunlopi Graspic DS 2'ed ja senini olen väga rahul nendega ja arvan ka, et nad sobivad päris hästi eesti teeolude jaoks. Sõidutunne on hea ja ka jääpeal tundub hea reaktsioon olema.

Naelad on OK (Kui elad kuskil metsas), aga kui linnainimene oled ei näe mina küll erilist põhjust, miks peaks teed lõhkuma.


:eureka:Sipelgaz:thumb:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#52

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kuulsin miskite Yokohamade kohta seda, et need sõidab 1 aastaga siledaks, sest segu nii võrd pehme, muidugi pidamine pidavat maru hea olema. Jutt siis lamellidest.
tõepoolest. olen kasutand. hästi kuluvad, aga peavad kah!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#53

Minu hääl läks sel aastal vanale heale NF 3-le, mis tulnud Gislavedi vabrikust.
Arvan, et olen loonud ühe eelduse teele jäämiseks. :drive:
Kasutaja avatar
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#54

NF 5 on ka minu saabi all

Olen nendega väga rahul, eelmien aasta lamellisin.
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 417
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#55

Sel aastal sai alla pandud Dunlop Graspic DS-2. Nädal all olnud ja ütlen ausalt, et olles seni sõitnud vaid Conti ja Bridgega pean tunnistama, et nii vaikset lamelli pole varem tunda saanud. Ja pidamine hommikuse musta jääga igati tubli. Julgen soovitada! Ja hind on täiesti mõistlik. Mis aga üllatas oli see, et isegi kui rõhk kummides on 2,4 , siis ei põruta ja vaiksus säilib.

http://www.tirerack.com/images/tires/du ... 2_1000.jpg
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#56

Mina ostsin omale olude sunnil Sava Eskimo S3 lamellid. Algul tundus küll et eks nad ühed s...d ole aga oh üllatust pidamine on päris eeskujulik ja hetkel olen rahul.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#57

Sava Eskimo S3 on täiesti pandav rehv. Hinna-kvaliteedi suhe on paigas.
muuseas
Postitusi: 128
Liitunud: N Mai 25, 2006 14:57
Asukoht:
Auto:

#58

205/55/16 Semperit Ice North 2 (või oli see ice grip2) sõitsin ka eelmisel talvel nendega, kõik naelad on sees ikka veel...
Renault Espace '07 2,2 102kW Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#59

Lauri756 käest sai teisele sõidukile ette ostetud Winter Contact Nordfrost 3. Gislavedi koopia vist. Aga selle raha eest mis nad maksid on rehv ikka maru hea. Omale said alla (AJUTISELT) Vallai Formulad, jutu järgi sõitnud 1 talve. Lihtsalt, et jooks oli nii odav sai ka need soetatud.
Kasutaja avatar
Aeronautik
Postitusi: 170
Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
Asukoht:
Auto:

#60

Nail rehvid sai ostetud uued Continentalid, hetkel rahul ja täitsa töötavad, kuigi jah esiotsa jooksust
on osad naelad juba otsustanud lahkuda:(
svenska
Postitusi: 116
Liitunud: L Mai 26, 2007 16:35
Asukoht:
Auto:

#61

Odav ei tähenda alati s..ta, kolmandat talve järjest kasutan Vallai M+S rehve, pidamisega ei ole midagi häda, asfaldi peal on aga sama vaiksed nagu mu Michelini suverehvidki.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#62

Müra kohta ei oska ka mina midagi halba öelda:) Täiesti normaalne ju.
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#63

ma sattusin mingisuguste sunny winter grippide otsa. kuna võrdlusmomenti mingisuguste testivõitjatega ei ole, siis minu meelest ajavad nad oma asja ära küll :)
Joonas
Postitusi: 186
Liitunud: T Mai 15, 2007 10:30
Asukoht:
Auto:

#64

Algselt postitas: ErQ
Sel aastal sai alla pandud Dunlop Graspic DS-2. Nädal all olnud ja ütlen ausalt, et olles seni sõitnud vaid Conti ja Bridgega pean tunnistama, et nii vaikset lamelli pole varem tunda saanud. Ja pidamine hommikuse musta jääga igati tubli. Julgen soovitada! Ja hind on täiesti mõistlik. Mis aga üllatas oli see, et isegi kui rõhk kummides on 2,4 , siis ei põruta ja vaiksus säilib.

http://www.tirerack.com/images/tires/du ... 2_1000.jpg

Sama siin... uskumatult vaiksed. Pidamise üle ei oska ka absoluutselt kurta... kui siis ainult esimese lume/lörtsi ajal. Ju oli veel suvine sõidustiil! :drive:
Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#65

Eelmisel nädalal tegin teema, kas on keegi proovinud Coninental Viking Contact 5 või Nokian WR G2 rehvi. Otsustasin proovida sel talvel veidi uuemat rehvi, nimelt Bridgeston Blizzak WS-70. Nende kasuks otsustasin, kuna väidetavalt on need rehvid valmistatud just meie kliimasse ja on visuaalselt vaadatuna üsna konkreetse välimise servaga, mis peaks külglibisemist minimeerima. Muidugi jutt on ilus alati, aga eks talvel oskan juba konkreetselt öelda, kas valisin head rehvid!
Sel kuul on samad rehvid ka TM testis, loodan väga, et need viimaseks ei jää :)
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#66

Eelmisel nädalal tegin teema, kas on keegi proovinud Coninental Viking Contact 5 või Nokian WR G2 rehvi. Otsustasin proovida sel talvel veidi uuemat rehvi, nimelt Bridgeston Blizzak WS-70. Nende kasuks otsustasin, kuna väidetavalt on need rehvid valmistatud just meie kliimasse ja on visuaalselt vaadatuna üsna konkreetse välimise servaga, mis peaks külglibisemist minimeerima. Muidugi jutt on ilus alati, aga eks talvel oskan juba konkreetselt öelda, kas valisin head rehvid!
Sel kuul on samad rehvid ka TM testis, loodan väga, et need viimaseks ei jää :)


Mul see ajakiri just ees, 5 koha said,problem on kuiva ja märja asfaldiga. Lõtv ja aeglase reaktsiooniga.
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#67

Mul on talveks ostetud 225/55/R18 Nokian Hakkapeliitta 5 SUV
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#68

Mul see ajakiri just ees, 5 koha said,problem on kuiva ja märja asfaldiga. Lõtv ja aeglase reaktsiooniga.

Aga pane siia lühidalt lamellide ja naastude pingerida üles, oleks hea vaadata. Pole ise veel jõudnud ajakirja osta.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#69

Kes seekord TM testi kinni pani? Pole kahjuks ajakirja läheduses...
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#70

Paremus ülevalt alla

Naast:

Continental ContiIce Contact
Nokian HKPL 7
Bridgestone Noranza 2 EVO
Pirelli Winter Carving EDGE
Michelin X-ice north XIN2
Gooyear Ultra grip Extreme
Vredestein Arctrac
Hankook Winter I PIKE
AGI Sarek 2
Yokohama Ice Guard Stud ig35

Lamell

Michelin X-Ice XI2
Nokian hKPL R
Goodyear Ultra Grip Ice+
Continental Contiviking contact 5
Bridgestone Blizzak WS70
Kumho I Zen KW 31
Pirelli Icecontrol
Dunlop SP Ice Sport
Yokohama Ice Guard ig 30
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#71

yess... mul on siis parimad lamellid..:) seda juba mitu aastat siis...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#72

Conti on lamellide osas vist jäänud vana rasva peale liugu laskma. Kunagine testivõitja (mida tundub eriti uuendatud pole) on langenud neljandaks. Konkurendid ei maga ...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
faca
Postitusi: 96
Liitunud: R Mär 02, 2007 15:23
Asukoht:
Auto:

#73

Ise sõitsin eelmine aasta kitsaste kõrgete (195/65 R16) Bridgestone Noranza 2 EVO'dega ja kõik 200+ hobujõudu olid väga suurepäraselt maas kinni. Külgpidamist oli nii palju, et võis Laitses blokiga esiveolisega lausa scandiavian flick'i teha :P :beer:
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#74

Eile sai siis autole suverehvid allla ja huvi pärast käisin üle talverehvid,et palju naelu alles on ja kuidas kulunud on.(LS 6000km)
Au ja kiitus Nokianile HKPL5,kõik naelad on alles ja kulumine minimaalne ehki 70% sõitsime ainult asfaldi peale.Niiet neli talve nende rehvidega ei tohiks probleem olla.

Võrreldes eelmise aasta uude Bridgestone Noranza 2 rehvidega vahe on mäe kõrgune,Bridgestonel olid naelad läinud ja kulunud olid ka päris palju.
Vasta