Ma tegelt ka pooldan lamelle pigem, sest enamus sõitu käib linnavahet ja isegi kui vahest vaja pikemaid otsi teha ajavad nad asja enam, kui hästi, ära.
Endale soetasin see aasta Dunlopi Graspic DS 2'ed ja senini olen väga rahul nendega ja arvan ka, et nad sobivad päris hästi eesti teeolude jaoks. Sõidutunne on hea ja ka jääpeal tundub hea reaktsioon olema.
Naelad on OK (Kui elad kuskil metsas), aga kui linnainimene oled ei näe mina küll erilist põhjust, miks peaks teed lõhkuma.
:eureka:Sipelgaz:thumb:
Talverehvid-Sinu valik?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tõepoolest. olen kasutand. hästi kuluvad, aga peavad kah!Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kuulsin miskite Yokohamade kohta seda, et need sõidab 1 aastaga siledaks, sest segu nii võrd pehme, muidugi pidamine pidavat maru hea olema. Jutt siis lamellidest.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Sel aastal sai alla pandud Dunlop Graspic DS-2. Nädal all olnud ja ütlen ausalt, et olles seni sõitnud vaid Conti ja Bridgega pean tunnistama, et nii vaikset lamelli pole varem tunda saanud. Ja pidamine hommikuse musta jääga igati tubli. Julgen soovitada! Ja hind on täiesti mõistlik. Mis aga üllatas oli see, et isegi kui rõhk kummides on 2,4 , siis ei põruta ja vaiksus säilib.
http://www.tirerack.com/images/tires/du ... 2_1000.jpg
http://www.tirerack.com/images/tires/du ... 2_1000.jpg
Mina ostsin omale olude sunnil Sava Eskimo S3 lamellid. Algul tundus küll et eks nad ühed s...d ole aga oh üllatust pidamine on päris eeskujulik ja hetkel olen rahul.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Lauri756 käest sai teisele sõidukile ette ostetud Winter Contact Nordfrost 3. Gislavedi koopia vist. Aga selle raha eest mis nad maksid on rehv ikka maru hea. Omale said alla (AJUTISELT) Vallai Formulad, jutu järgi sõitnud 1 talve. Lihtsalt, et jooks oli nii odav sai ka need soetatud.
- Aeronautik
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
Nail rehvid sai ostetud uued Continentalid, hetkel rahul ja täitsa töötavad, kuigi jah esiotsa jooksust
on osad naelad juba otsustanud lahkuda:(
on osad naelad juba otsustanud lahkuda:(
Algselt postitas: ErQ
Sel aastal sai alla pandud Dunlop Graspic DS-2. Nädal all olnud ja ütlen ausalt, et olles seni sõitnud vaid Conti ja Bridgega pean tunnistama, et nii vaikset lamelli pole varem tunda saanud. Ja pidamine hommikuse musta jääga igati tubli. Julgen soovitada! Ja hind on täiesti mõistlik. Mis aga üllatas oli see, et isegi kui rõhk kummides on 2,4 , siis ei põruta ja vaiksus säilib.
http://www.tirerack.com/images/tires/du ... 2_1000.jpg
Sama siin... uskumatult vaiksed. Pidamise üle ei oska ka absoluutselt kurta... kui siis ainult esimese lume/lörtsi ajal. Ju oli veel suvine sõidustiil!

Eelmisel nädalal tegin teema, kas on keegi proovinud Coninental Viking Contact 5 või Nokian WR G2 rehvi. Otsustasin proovida sel talvel veidi uuemat rehvi, nimelt Bridgeston Blizzak WS-70. Nende kasuks otsustasin, kuna väidetavalt on need rehvid valmistatud just meie kliimasse ja on visuaalselt vaadatuna üsna konkreetse välimise servaga, mis peaks külglibisemist minimeerima. Muidugi jutt on ilus alati, aga eks talvel oskan juba konkreetselt öelda, kas valisin head rehvid!
Sel kuul on samad rehvid ka TM testis, loodan väga, et need viimaseks ei jää
Sel kuul on samad rehvid ka TM testis, loodan väga, et need viimaseks ei jää

Eelmisel nädalal tegin teema, kas on keegi proovinud Coninental Viking Contact 5 või Nokian WR G2 rehvi. Otsustasin proovida sel talvel veidi uuemat rehvi, nimelt Bridgeston Blizzak WS-70. Nende kasuks otsustasin, kuna väidetavalt on need rehvid valmistatud just meie kliimasse ja on visuaalselt vaadatuna üsna konkreetse välimise servaga, mis peaks külglibisemist minimeerima. Muidugi jutt on ilus alati, aga eks talvel oskan juba konkreetselt öelda, kas valisin head rehvid!
Sel kuul on samad rehvid ka TM testis, loodan väga, et need viimaseks ei jää
Mul see ajakiri just ees, 5 koha said,problem on kuiva ja märja asfaldiga. Lõtv ja aeglase reaktsiooniga.
Mul on talveks ostetud 225/55/R18 Nokian Hakkapeliitta 5 SUV
Mul see ajakiri just ees, 5 koha said,problem on kuiva ja märja asfaldiga. Lõtv ja aeglase reaktsiooniga.
Aga pane siia lühidalt lamellide ja naastude pingerida üles, oleks hea vaadata. Pole ise veel jõudnud ajakirja osta.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Paremus ülevalt alla
Naast:
Continental ContiIce Contact
Nokian HKPL 7
Bridgestone Noranza 2 EVO
Pirelli Winter Carving EDGE
Michelin X-ice north XIN2
Gooyear Ultra grip Extreme
Vredestein Arctrac
Hankook Winter I PIKE
AGI Sarek 2
Yokohama Ice Guard Stud ig35
Lamell
Michelin X-Ice XI2
Nokian hKPL R
Goodyear Ultra Grip Ice+
Continental Contiviking contact 5
Bridgestone Blizzak WS70
Kumho I Zen KW 31
Pirelli Icecontrol
Dunlop SP Ice Sport
Yokohama Ice Guard ig 30
Naast:
Continental ContiIce Contact
Nokian HKPL 7
Bridgestone Noranza 2 EVO
Pirelli Winter Carving EDGE
Michelin X-ice north XIN2
Gooyear Ultra grip Extreme
Vredestein Arctrac
Hankook Winter I PIKE
AGI Sarek 2
Yokohama Ice Guard Stud ig35
Lamell
Michelin X-Ice XI2
Nokian hKPL R
Goodyear Ultra Grip Ice+
Continental Contiviking contact 5
Bridgestone Blizzak WS70
Kumho I Zen KW 31
Pirelli Icecontrol
Dunlop SP Ice Sport
Yokohama Ice Guard ig 30
Conti on lamellide osas vist jäänud vana rasva peale liugu laskma. Kunagine testivõitja (mida tundub eriti uuendatud pole) on langenud neljandaks. Konkurendid ei maga ...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Ise sõitsin eelmine aasta kitsaste kõrgete (195/65 R16) Bridgestone Noranza 2 EVO'dega ja kõik 200+ hobujõudu olid väga suurepäraselt maas kinni. Külgpidamist oli nii palju, et võis Laitses blokiga esiveolisega lausa scandiavian flick'i teha



Eile sai siis autole suverehvid allla ja huvi pärast käisin üle talverehvid,et palju naelu alles on ja kuidas kulunud on.(LS 6000km)
Au ja kiitus Nokianile HKPL5,kõik naelad on alles ja kulumine minimaalne ehki 70% sõitsime ainult asfaldi peale.Niiet neli talve nende rehvidega ei tohiks probleem olla.
Võrreldes eelmise aasta uude Bridgestone Noranza 2 rehvidega vahe on mäe kõrgune,Bridgestonel olid naelad läinud ja kulunud olid ka päris palju.
Au ja kiitus Nokianile HKPL5,kõik naelad on alles ja kulumine minimaalne ehki 70% sõitsime ainult asfaldi peale.Niiet neli talve nende rehvidega ei tohiks probleem olla.
Võrreldes eelmise aasta uude Bridgestone Noranza 2 rehvidega vahe on mäe kõrgune,Bridgestonel olid naelad läinud ja kulunud olid ka päris palju.