Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas

Vasta
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#1

Lõpuks sai siis endale ka auto ostetud, mis peaks mu vajadused enam-vähem rahuldama...
Auto sai siis ida-virumaalt ostetud ja mitte just odavalt aga kuna selliseid isendeid rohkem eestis müügis polnud, olin sunnitud selle ära ostma. Sest kuna on olnud igasuguseid r4 mootoreid, nii diisleid, kui ka bensiinikaid, siis oli unistus saada V6 mootor ja siin ta nüüd on...
Autost niipalju, et autol on varustust piisavalt, alates mõnusat külgtuge pakkuvatest istmetest, lõpetades naviga, mis toimetab soomes suurepäraselt, kuigi on natsa vanema navi süsteemiga, kui mu teisel autol.
Kohe peale ostu sai ka Troosti käidud ja vahetatud ka xenonid uute vastu ja ka õli sai vahetatud. Muidugi, tahtsin ka, et Saabijumal ise kuulaks seda vahelduva eduga tiksuvat heli, mis kuskilt mootori alumisest poolest tuleb aga kuna Viki juba vana mees ka ja kuulmine na viletsa võitu :) ja ta arvas, et pole vaja muretseda, sest tema seda algul ei kuulnud üldse. Nii, et eks siis paistab, mis sellest mootorist kunagi saab, vähemalt olen ma nüüd soetanud endale tooriku, mida kannatab ehitada...
Vigadest niipalju, et Webasto, mis peaks puldist käivituma ei toimi ja isetumenevatest peeglitest parem on kogu aeg tume ja vajaks väljavahetamist ja vasakpoolse peegli kokkuklappimise mootor ei toimi ja vajaks ka välja vahetamist.
Minek on autol aus, isegi kui võrrelda 169kw tutika mootoriga AEROga , siis V6 minek on hoopis teine asi - minu jaoks palju mõnusam ja see hääl...urrr
Rooli pealt käike vahetada on ka päris mõnus ja subbakas taga külje sees teeb ka mõnusat häält.
Esimesed 1000km on ka läbitud ja seda enamasti linna vahel ja kütuse kulu, nii sid-i järgi, kui ka tankimise järgi on kõigest 11L/100km. Aero kulutas 12-13 samades tingimustes ja minu jalg kaalub keskmisest palju rohkem...
Jõulude ajal lasen ka aknad ära toonida ja mõned puksid ära vahetada, siis lähevad katuseraamid peale ja katuseboks sinna otsa (vabanda, Andrus, et pole boksile siiani järgi tulnud).
Mõni pilt ka peale pesulat, kuid kuna sügisene aeg, siis kahjuks pildid täiesti pimedas tehtud, eks kunagi teen ka päevavalges ja ehk siis saan ka oma kõik saabid pildile, siinsel pildil on ka esinadatud mu üks klassikutest, millega üks töömees nüüd ringi vudab.



Lisatud failid
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Kasutaja avatar
AARE530
Postitusi: 200
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-5 Aero, BMW 540i, Mercedes E350 4Matic

#2

Krt peab ikka kunagi selle kuulsa V6 ka vist ikka ära proovima, V6ga pole mul rohkem kokkupuuteid olnud kui kunagi Mitsu Sigmaga, viimased 7 aastat väikse, 3-liitrise V8ga kärutanud. Üks asi on sinu autol küll, mille peale ma pagana kade olen- see suur ekraan :)
Ja noh, muidu ka kena pill- nagu ma aru saan, siis pole see sul kaugelt mitte esimene Saab, seega Saabihaigus on vist tõesti nakkav ja edasiarenev :)
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#3

Tänud, loodan ka selle SAABiga sinapeale saada, ja tõsi ta on, et see on mul vist nüüd juba 7 või 8 SAAB ja hetkel on mu omandis peale selle veel üks 2,2 diisel 9-5 ja kaks klassikut. Klassikud on muidugi üldse eraldi teema, need vist jäävad alatiseks minu lemmikuteks, kuigi ma ei taha neisse eriti raha investeerida ja päris igapäevaseks sõidukiteks ma neid ka ei taha.
Aga seda suurt ekraani ei pea sa mitte kadestama, kui sa ei asu väljaspool eestit, sest eestis pole sellega midagi teha, naise kasutuses oleval 9-5l on natsa uuem mudel ja see mängib vähemalt mp3 plaate.
Aga haigus on süvenev ja nakkav ja kunagi ei saa küllalt...
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

sul, suvekas, veel proovimata 3,0 D. mul kah.
aga see V6 bensakas on hea! ja maanteel ökonoomsem kah kui aero. Mul kunagi kah oli üks, keegi foorumlane vahepeal ikka kirjutab sellest siia vahest ja kiidab.
See hääl ja tõmme on nagu midagi teistsugust tõepoolest.
Naudi siis ja ära Troostautot ära unusta!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#5

Tänud!
Ja seda hirmugi pole, et ma Troosti ära unustaks...
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#6

Ja ikkagi olen avatud pakkumistele sellistele varuaosadele, nagu : mõlemad küljepeeglid (isetumenevad, el. kokkuklapitavad) hädapärast piirdun ka ainult kõrvalistuja poolsega, kuna see on kogu aeg tume, siis juhiistme mälu lüliteid ( tundub, et minu omal M nupp ei tööta) ja siis oleks veel vaja kõrvalistuja peegli alumist plastmassist katet, mis mis tuleb tiiva juurde välja, see on ka mul katki. (sai keeruline aga loodan, et saite aru)
edit: ehk siis pildil märgitud plastikut oleks vaja.

Lisatud failid
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
rauing
Postitusi: 25
Liitunud: T Sept 14, 2010 22:44
Asukoht:
Auto:

#7

Huvi pärast küsin, mitu kw on sellel autol ja mis mootor on tal, kas sama mis Griffinil? (V6 147kw 200 hp jne).
R.D
Postitusi: 16
Liitunud: K Juun 15, 2011 18:00
Asukoht:
Auto:

#8

just see sama jah, mis Griffinil
Marx
Postitusi: 112
Liitunud: L Aug 28, 2010 1:14
Asukoht:
Auto:

#9

siis juhiistme mälu lüliteid ( tundub, et minu omal M nupp ei tööta)

Võta see lüliti lahti ja puhasta ära, vb hakkab tööle, endal hakkas.
Lüliti asub ju sellise koha peal, kus saab vahetevahel vihma.
ja mikroskeem lülitil niiskusest roheliseks läinud.
Lülitit suht lihtne lahti võtta.
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#10

Seda juba proovisin ka teha, kuid ei midagi, aerol oli sinna kunagi a`la cocat aetud ja puhastamine mõjus, kuid sellel ei midagi.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#11

Huvi pärast küsin, mitu kw on sellel autol ja mis mootor on tal, kas sama mis Griffinil? (V6 147kw 200 hp jne).

Jah, ikka sama Opeli mootor ja Griffinist on puudu vaid vent istmed ja katuseluuk ja võib-olla on Griffini vedrustus pehmem ja müraisolatsiooni rohkem pandud, kui sellel vectoril, kuid ma pole selles päris kindel.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
rauing
Postitusi: 25
Liitunud: T Sept 14, 2010 22:44
Asukoht:
Auto:

#12

Endal on siis sama mootoriga auto ja tõesti on mõnus. :drive:

Teemast välja aga kas see on mootori piinamine, kui lasta möödasõitmistel 4000 -4500 pöördeni mootor. Kui vajutada siis vägagi kiiresti on pöörded yleval ja auto ka rebib jõudsalt. Lihtsalt, sõidan igapäev yhe realisel maanteel ja vahest on vajalik ca 70 km-h sõitvast autost mööduda kiiresti. (jutt käib suve kohta) Kiirus ikkagi vastavalt teeoludele;)

Või peaks rohkem jälgima mootori pöördeid. Õlid ja muu hooldus tehtud regulaarselt.

Tänud
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

Naljamees... Mootorit peabki vahepeal korralikutl pöördesse laskma. Muidu ämblikud teevad võrgud ette. Mina ei näe küll mingit põhjust, et peaks hoidma tagasi end ja vaid 4500 pöördega piirduma..:P

Offtopicuna, ka diislid tuleb aegajalt tühjaks köhida, siis ei ole põhjust viriseda, et EGR on kinni jms..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#14

Huvi pärast küsin, mitu kw on sellel autol ja mis mootor on tal, kas sama mis Griffinil? (V6 147kw 200 hp jne).

Jah, ikka sama Opeli mootor ja Griffinist on puudu vaid vent istmed ja katuseluuk ja võib-olla on Griffini vedrustus pehmem ja müraisolatsiooni rohkem pandud, kui sellel vectoril, kuid ma pole selles päris kindel.

mul endal 99 aasta griffin aga katuseluuki ei ole ja puidu imi asemel on alumiinium.mul siis võlts griffin?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#15

mul endal 99 aasta griffin aga katuseluuki ei ole ja puidu imi asemel on alumiinium.mul siis võlts griffin?

OT: Nende väheste piltide põhjale võiks ikkaeeldada, et õige. Katuseluuk oli üks vähestest lisadest, mis Griffinile sai tellida juurde ja puit - maitseasi - võibla eelmisele omanikule lihtsalt ei meeldinud see.

terv, teager
AAA
Postitusi: 272
Liitunud: N Dets 09, 2010 10:50
Asukoht:
Auto:

#16

Kas Parkimisandurid ja katuseluuk ei tulnud mitte alates MY00 Griffinitel Teager?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#17

Budulojus küsis enda griffini kohta ;)

terv, teager
rauing
Postitusi: 25
Liitunud: T Sept 14, 2010 22:44
Asukoht:
Auto:

#18

Naljamees... Mootorit peabki vahepeal korralikutl pöördesse laskma. Muidu ämblikud teevad võrgud ette. Mina ei näe küll mingit põhjust, et peaks hoidma tagasi end ja vaid 4500 pöördega piirduma..:P

Offtopicuna, ka diislid tuleb aegajalt tühjaks köhida, siis ei ole põhjust viriseda, et EGR on kinni jms..:P

Tänud, ei tunne siis auto ees süümekaid , kui teda pöördesse ajan:evil:
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#19

Ma ei tahakski siia eriti midagi kirjutada, kuid tundub, et ma lihtsalt ei oska autosid osta...(v.a see viimane SC :) )
Ühesõnaga, kellel oleks pakkuda 3,0l V6 mootorit.
Pidi olema lollikindel ja pommikindel mootor, kuid eksisin nii mina, kui ka Troosti töökas kollektiiv...
Aga kuna sai juba turbo taastatud ja pidurivõim vahetatud ja palju muid asju tehtud, siis nui neljaks aga enam ei loobu ka ja äratan ühe laiba veel ellu ja kuna hetkel on jälle autosid piisavalt siis teeks sellest sellise hea hobiauto. Nii, et softigurud võiksid ka teada anda, et kas vahepeal on midagi ka sellele mootorile lisandunud? Sest kui nüüd uue mootori leian kunagi, siis tahaks natsa rohkem, kui 147kw.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#20

:P

Ei oska muud öelda ega kas küsida, kui, et kas oli korraliku hooldusajalooga??

/krt, ma ei saa magama jääda :):) ja veel :)/

no räägi siis lugu kah, mis seal siis laiali lendas? mootor ju koosneb enam kui 10 erinevast detailist. ehk annab midagi sättida??
alati ei pea kogu raha eest midagi uut ostma. (aga võib)
kui ma ühe 9-3 d ostsin, milllel pumpa polnud, siis leidsin võimaluse sinna hoopis teine ja lollikindlam pump panna jne...
veel tean meest, kes pioneer pliidis ka autodele kolbe valanud ja veel meest, kes paadikruvisid haamrilöögiga trimmi ajab ja samuti neid ise valab( maailmameister võib vaid sellist vanaisa enale lubada :notworthy: ) .... seega alati on muid võimalusi, kui raha eest teha lasta.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#21

Paraku baltiriikidest polnud saada 3,0l v6 universaalkerega, sellises hinnaklassis ja nagu esimest postitust lugeda võid, siis ma teadsin, et ostan kahtlase mootoriga auto, kuid ma ei osanud elus kahtlustada, et inimesed on alles siis õli peale valanud, kui õlituli on süttinud...kuid toorikuks ta kõlbab, nii et ma ei heida meelt.
See auto mida ma nüüd oma nn. griffini asemel kasutan on vähemalt korraliku ajalooga ja headest kätest tulnud aga sellest autost räägin äkki mõnel teisel korral ja teises kohas, kuid peab ütlema, et piiritusega on ikka hea ja odav sõita küll, liiter maksab alla 1 euro.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#22

No et korda saada peaks vahetama vist kolvid, vända ja nukkvõllid. Sest mure algas mul sellega, et õli kadus. Esimene süüdlane oli turbo, mis oli mineku äärel ja see sai taastatud, kuid õli ikka kadus. Järgnevalt on nüüd vahetatud klapisääretihendid, mis olid, nagu ma õieti aru sain, valesti sisse pandud. Hetkel ma ei teagi, kas auto on kokku pandud või pole, sest pole eestisse veel pääsenud, kuid mootor ei näinud seest kuigi hea välja ja ma ka ei tea, kas õli kadumine on sellega järele jäänud. Lihtne oleks see nüüd uuesti müüki paisata, kuid ma pole selline m..nn. Ja seega elustame järgnevat Saabi, sest nagu me teame, siis ega neid ju enam hetkel juurde ka ei tehta :)
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#23

Suvekas, osta prooviks poest tutikas auto, kui see ka 2 kuu jooksul katki läheb.....:D
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#24

Ma ei taha tutikat, sest mul on neidki olnud ja nendega hävid vaid hinnas.
Ja eks ma ürita omamoodi päästa Saabi, seda küll üks auto korraga, kuid siiski...
Ja kui te vihjate siin sellele, et ma ei oska sõita või lõhun meelega autosid, siis siin te paraku eksite, lihtsalt mul on eriline anne leida endale raipeid, mida elustada, kuid sellega hoian jällegi eesti saabiremontijaid elus, sest kui mina korra juba midagi remontima hakkan, siis arved tulevad tuhandete eurodega, kuid lõpuks saan nad ka korda, vaadake kasvõi mu traktori elulugu ja nüüd kui ta on korda tehtud, on temaga ka lust sõita, näiteks naine ei taha seda 4a. uuema 9-3 biopoweri vastu vahetada.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Vasta