Autol siis tekkinud järgmine probleem. Algul lihtsalt temberatuuri seier ei töötanud korralikult tõusis kuhugi maale siis käib jõnks läbi ja kukub tagasi alla. Mingi aeg läks ka mootori tuli põlema ja sama jama jätkus. Üks päev temberatuuri seier normaalne järgmine päev tõuseb kuhugi maale ja kukub siis alla tagasi. Nüüd ka selline probleem et auto puterdab ja katkub kui gaasi anda vahepeal ja samas jälle ei tee nii, kaob jõud ära ja ei liigu enam kuhugi, sureb ka välja vahest.
Ootan abi, milles võib probleem olla.
Mure Saab9-5 Aero 2000a, mootori tuli põleb, temb andur ei tööta korralikult jne
Termostaadi ja temp. anduri vale "koostöö". Harvem on häda anduri juhtmetes.Vaheta mõlemad ära.
CE peaks ka mõne aja pärast kaduma,kui kõik korras on.
See "puterdamine" võib olla ka mingi uus häda. Lase mõnel diagnostikul arvutiga vaadata.
CE peaks ka mõne aja pärast kaduma,kui kõik korras on.
See "puterdamine" võib olla ka mingi uus häda. Lase mõnel diagnostikul arvutiga vaadata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mul mõni nädal tagasi ka hakkas mootorituli põlema ja diagnost näitas et tol hetkel polnud viga miskit kuid temp. andur oli kala pannud ja selle vahetus tuli lähitulevikus ette võtta.
Nüüd sai 2 nädalat sõita kui eile jälle hakkas mootorituli põlema ja temp. näidik "kustus" korraks.
Kuna õlivahetus oli täna kavas siis hakkasin uut andurit otsima.
Poodi helistades õeldi et saabile andurit ostes oleks vaja koodi selle pealt teada. Auto oli parasjagu õli vahetamas ja lasin siis anduri ka maha keerata et koodi teada saada kuid üllatuseks koodi selle pealt ei leitud ja soovitati VIN koodi abiga see poest tellida.
Poest aga õeldi et saabidel pole VIN koodist ka abi ja ikka oleks anduri koodi vaja..
Kas tõesti saab saabile anduri vaid varuosa koodi teades?
Nüüd sai 2 nädalat sõita kui eile jälle hakkas mootorituli põlema ja temp. näidik "kustus" korraks.
Kuna õlivahetus oli täna kavas siis hakkasin uut andurit otsima.
Poodi helistades õeldi et saabile andurit ostes oleks vaja koodi selle pealt teada. Auto oli parasjagu õli vahetamas ja lasin siis anduri ka maha keerata et koodi teada saada kuid üllatuseks koodi selle pealt ei leitud ja soovitati VIN koodi abiga see poest tellida.
Poest aga õeldi et saabidel pole VIN koodist ka abi ja ikka oleks anduri koodi vaja..
Kas tõesti saab saabile anduri vaid varuosa koodi teades?
omal 2000 aerol enne ostu oli jama et auto hakkas plöterdama ja suri välja. Auto seisis ja jälle korras, nii kui soojaks läks uuesti nii sama asi. Ka tuled viskas põlema ja tulemuseks oli temp andur mis tartus kuskil müüja lasi ära vahetada ja paistab siiani töötavat minu käes. et sul vist ei ole sama asi või et on.
See puterdamine ja jõnksutamine jäi ise järele peale seda kui olin Eestis kütet takinud, nüüd 3 päeva sõitnud ja see probleem täitsa kadunud. Sai käidud Pärnus Import Autos diagnostikas, näitas et temp-anduris viga. Nii et peale pühi läheb see vahetusse ja eks siis näha ole kas ka see probleem kaob.