Mure Saab9-5 Aero 2000a, mootori tuli põleb, temb andur ei tööta korralikult jne

Vasta
Kasutaja avatar
Silver_M
Postitusi: 78
Liitunud: P Nov 29, 2009 12:28
Asukoht:
Auto:

#1

Autol siis tekkinud järgmine probleem. Algul lihtsalt temberatuuri seier ei töötanud korralikult tõusis kuhugi maale siis käib jõnks läbi ja kukub tagasi alla. Mingi aeg läks ka mootori tuli põlema ja sama jama jätkus. Üks päev temberatuuri seier normaalne järgmine päev tõuseb kuhugi maale ja kukub siis alla tagasi. Nüüd ka selline probleem et auto puterdab ja katkub kui gaasi anda vahepeal ja samas jälle ei tee nii, kaob jõud ära ja ei liigu enam kuhugi, sureb ka välja vahest.
Ootan abi, milles võib probleem olla.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Termostaadi ja temp. anduri vale "koostöö". Harvem on häda anduri juhtmetes.Vaheta mõlemad ära.
CE peaks ka mõne aja pärast kaduma,kui kõik korras on.

See "puterdamine" võib olla ka mingi uus häda. Lase mõnel diagnostikul arvutiga vaadata.
Techart
Postitusi: 7
Liitunud: P Sept 25, 2011 11:37
Asukoht:
Auto:

#3

Mul mõni nädal tagasi ka hakkas mootorituli põlema ja diagnost näitas et tol hetkel polnud viga miskit kuid temp. andur oli kala pannud ja selle vahetus tuli lähitulevikus ette võtta.
Nüüd sai 2 nädalat sõita kui eile jälle hakkas mootorituli põlema ja temp. näidik "kustus" korraks.
Kuna õlivahetus oli täna kavas siis hakkasin uut andurit otsima.
Poodi helistades õeldi et saabile andurit ostes oleks vaja koodi selle pealt teada. Auto oli parasjagu õli vahetamas ja lasin siis anduri ka maha keerata et koodi teada saada kuid üllatuseks koodi selle pealt ei leitud ja soovitati VIN koodi abiga see poest tellida.
Poest aga õeldi et saabidel pole VIN koodist ka abi ja ikka oleks anduri koodi vaja..

Kas tõesti saab saabile anduri vaid varuosa koodi teades?
aarnek1
Postitusi: 62
Liitunud: E Mai 02, 2011 17:26
Asukoht:
Auto:

#4

omal 2000 aerol enne ostu oli jama et auto hakkas plöterdama ja suri välja. Auto seisis ja jälle korras, nii kui soojaks läks uuesti nii sama asi. Ka tuled viskas põlema ja tulemuseks oli temp andur mis tartus kuskil müüja lasi ära vahetada ja paistab siiani töötavat minu käes. et sul vist ei ole sama asi või et on.
Kasutaja avatar
Silver_M
Postitusi: 78
Liitunud: P Nov 29, 2009 12:28
Asukoht:
Auto:

#5

Mul probleem rohkem nagu selline, kui natukene rohkem minna anda tõmbab aeg ajalt nagu hingest kinni käivad sellised julmad nõksud ja katkumine läbi. Aga samas mõni kord jälle pole ültse sellist jama.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6

Aga ikka ei taha diagnostiku juurde minna?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Silver_M
Postitusi: 78
Liitunud: P Nov 29, 2009 12:28
Asukoht:
Auto:

#7

Tahan ikka, asi selles et olin soomes ja eile õhtul jõutsin tagasi kodumaale ja plaanis täna hakata asjaga tegelema.
Kasutaja avatar
Silver_M
Postitusi: 78
Liitunud: P Nov 29, 2009 12:28
Asukoht:
Auto:

#8

Võib teema lukku panna!
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#9

Mis siis mureks oli?
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#10

Võib teema lukku panna!
Kui alustasid teemat abipalumisega siis ole teiste vastu niipalju viisakas,et räägi asi lõpuni!:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Silver_M
Postitusi: 78
Liitunud: P Nov 29, 2009 12:28
Asukoht:
Auto:

#11

See puterdamine ja jõnksutamine jäi ise järele peale seda kui olin Eestis kütet takinud, nüüd 3 päeva sõitnud ja see probleem täitsa kadunud. Sai käidud Pärnus Import Autos diagnostikas, näitas et temp-anduris viga. Nii et peale pühi läheb see vahetusse ja eks siis näha ole kas ka see probleem kaob.
Vasta