Auto talveks valmis - jagage näpunäiteid
Klaasipesuvedelikku hea tehnilist piiritust lisada, Tartus müüdi seda vahepeal Flora poes suisa 10 liitrise kankuga - siis jagub mitmeks talveks. Ja peamiselt lühikesi linnaotsi tegijatel mõistlik aku ööseks seinast laadima panna, muidu varsti tühi (kui tihti seda just tegema peaks ma küll ütelda ei oska, aga eks see sõltu akust, sõitude pikkusest jms).
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Suuremate külmadega lakkab töötamast mõnel uksel lukustus - jääb kas lukku või lahti.
Kas selle vastu aitaks ka mingi tegevus, millega ei kaasneks uksepolstri mahavõtmist?
Teine mure - nimelt ei tööta mõnel uksel "kinnitused" st. kui uks lahti teha siis kinni lüües see kinni ei jää. Mäletan, et kunagi vanal passatil oli sama jama ja seal ei aidanud muu, kui auto sooja kohta viia. Ehk on mingi keerem variant - sooja õli olen proovinud lukustuse vahele lasta, aga sellest pole tolku olnud.
Kas selle vastu aitaks ka mingi tegevus, millega ei kaasneks uksepolstri mahavõtmist?
Teine mure - nimelt ei tööta mõnel uksel "kinnitused" st. kui uks lahti teha siis kinni lüües see kinni ei jää. Mäletan, et kunagi vanal passatil oli sama jama ja seal ei aidanud muu, kui auto sooja kohta viia. Ehk on mingi keerem variant - sooja õli olen proovinud lukustuse vahele lasta, aga sellest pole tolku olnud.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Polstrit maha võtmata jamamine on vaid ajutine lahendus. Soovitatav oleks kogu mehhanism seal paksu määrdeainega kokku teha. Grafiitmääre näiteks sobib üsna hästi. Äravool tuleks korralikult ära puhastada ning ära mädanenud veetõkkekate kilega hermeetiliselt asendada. Eriti tagaused saavad mõnuga vett ja sodi. Mu autol oli suvel puhastades 1,5cm paksune mudakiht ukse siseküljel.
Kus see mudakiht täpselt oli? Ukse enda sees, kus mehhanismid?Eriti tagaused saavad mõnuga vett ja sodi. Mu autol oli suvel puhastades 1,5cm paksune mudakiht ukse siseküljel.
hehe, hea kui koos paagiga, võivad ka mõlemad kõrgrõhumootorid katki minna, sii veel sada-paar EURi
[
Kevadel vahetad lihtsalt koos paagiga, sest see on lõhki külmanud..
Samas meenutab see mulle, et tegelt oleks praegu paras hetk vähe kangemat peale kallata... mingi -21 kraam on sees hetkel...
Mina soovitaks paksu määrdega kokkuteha ainult hoovastiku, et jää külge ei hakkaks aga lukustusmehanismi jällegi millegi vedelamaga.Polstrit maha võtmata jamamine on vaid ajutine lahendus. Soovitatav oleks kogu mehhanism seal paksu määrdeainega kokku teha. Grafiitmääre näiteks sobib üsna hästi.
Ise tegin ka alguses kõik paksu määrdega aga siis külmaga oli see määre niipalju paks, et tekkis sama probleem nagu Rauno eelpool kirjeldas (uks ei taha kinnilüües lukustuda).
Aitas lukustusmehanismile vana hea WD40 ja kõik töötas taas ülihästi.
PS! Et keegi valesti ei mõistaks, siis täpsustan, et jutt käib lukustusmehanismist mitte lukusüdamikust.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Krt eile jäätus -21 kraadine aknapesu vedelik
(väljas oli-18 külma) ja õnneks tänu Sikupilli prisma sooja garaasile soojenes auto ülese ja sain sisse panna -35 aknapesu vedeliku.
Kas see -21 on ikka -21 kraadi kaitse või lihtsalt müüvad solgi Prismas
Igastahes külmemaks on minemas ja soovitav vist oleks -35 vedelik panna sest -21 see nädalavahetus ilma ennustuse järgi peaks ära jäätuma sest lubavad lausa -26 väljas

Kas see -21 on ikka -21 kraadi kaitse või lihtsalt müüvad solgi Prismas

Igastahes külmemaks on minemas ja soovitav vist oleks -35 vedelik panna sest -21 see nädalavahetus ilma ennustuse järgi peaks ära jäätuma sest lubavad lausa -26 väljas

Kas keegi mäletab või oskab juhendada millises teemas lahati auto käivitusjuhtmete omadusi ?
Kui üldse see mingis teemas oli. Otsisin ise aga ei leidnud.
Otsisin veel, midagi leidsin:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=15950
Kas KROKOTILL või KROKODILL, selles ongi küsimus

Minu kogemus näitab, et kui temperatuur alla -21 on, siis klaasipesuvedelikku nagunii vaja ei lähe, kuna lihtsalt ei ole lendavat s*tta, mis klaasi külge kinni jääks.
Elukaaslane iga päev tööl käinud ja aken oli suht must,ja kui nüüd lõunal käisin siis Viru juures tee oli märk,mingi soola lüka oli maas ja see määrib klaasi ja seda jama leitub tegelt.
Seda küll, et vaja pole, aga pisut nõme on, kui paagi lõhki külmetab.
Kui -21 kraadile vastav vedelik sees, siis see ei tohiks paaki lõhki külmutada vaid peaks muutuma lihtsalt paksusk olluseks.
Endale panin juhuks pudeli puhast kontsentraati talvisele aknapesule juurde.