Turbod, jupid, vidinad...
ivan
Postitusi: 5 Liitunud: E Jaan 30, 2012 20:52
Asukoht:
Auto:
#1
E Jaan 30, 2012 21:56
On huvi roolivõimendi survetoru järele, asun tartus ja illustratsiooniks järgnev pildike: (
vajalik on toru numbriga 1 )
Olen nõus ise lumes roomama ja maha kruttima kui see saab takistuseks äri tegemisel.
53557547
iisak
Postitusi: 6279 Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:
#2
E Jaan 30, 2012 23:35
Las ma pakun-pukseerimise katsel katkes?
Sry OT pärast...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
ivan
Postitusi: 5 Liitunud: E Jaan 30, 2012 20:52
Asukoht:
Auto:
#3
T Jaan 31, 2012 10:46
OT oli see sul igatahes
-
Täiesti teemaga mitteseonduv aga toru purunes korrosiooni pärast. Targad insenerid vedasid selle toru silla tala eest. Kuigi auto omab põhjakatet pääseb sopp sinna ikkagi ligi ja terves pikkuses on toru jätkamiskõlbmatu.
Kallvee
Postitusi: 4 Liitunud: N Jaan 12, 2012 18:24
Asukoht:
Auto:
#4
T Jaan 31, 2012 11:43
Selles teemas on õpetus kuidas Hydroscandis uus toru lasta koostada. Üks süsteemile vajalik musta plastkattega toru küll kaotab oma koha, aga õnneks teine, mootorist paremal asuv samasugune jääb alles. Mu 9-3'l igatahes pump ei unda ja õlitase püsib ühtlane pärast toru vahetust. Valmis tehti Tallinnas Peterburi tee Hydroscandis 15 minutiga.
Motorhead
Postitusi: 613 Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:
#6
T Jaan 31, 2012 15:01
Mul on ka üks selline.
Te ei taha teda endale?
:)
Aga oleks vaja teada, mis mootoriga autole sobima peab.
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7663 Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
#7
R Veebr 03, 2012 9:04
kas keegi targem oskab kuskilt vaadata, või teab, et kas 2000 aasta 9-3 diislil on toru sama?
taas oli vaja pukseerida kelllegil ....
:D:D
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14419 Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:
#8
R Veebr 03, 2012 9:21
kas keegi targem oskab kuskilt vaadata, või teab, et kas 2000 aasta 9-3 diislil on toru sama?
taas oli vaja pukseerida kelllegil ....
:D:D
V6, R4 ja disla roolivõimu torud on erinevad.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
ivan
Postitusi: 5 Liitunud: E Jaan 30, 2012 20:52
Asukoht:
Auto:
#9
R Veebr 03, 2012 13:58
lihtsam ja odavam on see toru Hüdroscandis lasta teha kui kuskilt leida.
mad1
Postitusi: 605 Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:
#10
R Veebr 03, 2012 14:01
lihtsam ja odavam on see toru Hüdroscandis lasta teha kui kuskilt leida.
jep.kuid need tihtilugu kukuvad "laulma" ja on juhuseid kui ikka lendavad laiali ja ühendus ei pea.seega lisaks hydro. tööle vaja lisa keevispunkt lasta-- kokkuvõttes näitab praktika, et oe uus on siiski kõige õigem tee selle detaili puhul...
Kalju
Postitusi: 10 Liitunud: N Okt 26, 2006 15:03
Asukoht:
Auto:
#11
K Aug 21, 2013 15:33
lihtsam ja odavam on see toru Hüdroscandis lasta teha kui kuskilt leida.
96 > 9000 > 9000 > 9000 > 9-3
Ärapanemise asemel koostegemine.
ivan
Postitusi: 5 Liitunud: E Jaan 30, 2012 20:52
Asukoht:
Auto:
#12
K Okt 09, 2013 17:33
Toimis! Natuke sumiseb rohkem kui enne...aga see kuulub asja juurde.
Kalju
Postitusi: 10 Liitunud: N Okt 26, 2006 15:03
Asukoht:
Auto:
#13
E Mär 10, 2014 22:12
Toimis! Natuke sumiseb rohkem kui enne...aga see kuulub asja juurde.
Minu isend sai kah Hydroskandi survevooliku ja töötab probleemideta. Tänu Tartu Hydroskandi meestele!
96 > 9000 > 9000 > 9000 > 9-3
Ärapanemise asemel koostegemine.
flood
Postitusi: 227 Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:
#14
E Mär 10, 2014 23:00
Minu oma juba ligi 4 aastat vastu pidanud. Ei unda, ega vilise, ega pole siiani laiali lennanud