O: 9-3 roolivõimu survetoru

Turbod, jupid, vidinad...
Vasta
ivan
Postitusi: 5
Liitunud: E Jaan 30, 2012 20:52
Asukoht:
Auto:

#1

On huvi roolivõimendi survetoru järele, asun tartus ja illustratsiooniks järgnev pildike: ( vajalik on toru numbriga 1 )

Pilt

Olen nõus ise lumes roomama ja maha kruttima kui see saab takistuseks äri tegemisel.
53557547
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Las ma pakun-pukseerimise katsel katkes?
Sry OT pärast...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
ivan
Postitusi: 5
Liitunud: E Jaan 30, 2012 20:52
Asukoht:
Auto:

#3

OT oli see sul igatahes :poke: -
Täiesti teemaga mitteseonduv aga toru purunes korrosiooni pärast. Targad insenerid vedasid selle toru silla tala eest. Kuigi auto omab põhjakatet pääseb sopp sinna ikkagi ligi ja terves pikkuses on toru jätkamiskõlbmatu. :angry:
Kallvee
Postitusi: 4
Liitunud: N Jaan 12, 2012 18:24
Asukoht:
Auto:

#4

Selles teemas on õpetus kuidas Hydroscandis uus toru lasta koostada. Üks süsteemile vajalik musta plastkattega toru küll kaotab oma koha, aga õnneks teine, mootorist paremal asuv samasugune jääb alles. Mu 9-3'l igatahes pump ei unda ja õlitase püsib ühtlane pärast toru vahetust. Valmis tehti Tallinnas Peterburi tee Hydroscandis 15 minutiga.
ivan
Postitusi: 5
Liitunud: E Jaan 30, 2012 20:52
Asukoht:
Auto:

#5

Selge Aitäh, proovime Hüdroscandi!
:drink: :thumb:
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#6

Mul on ka üks selline.
Te ei taha teda endale?
:)

Aga oleks vaja teada, mis mootoriga autole sobima peab.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7663
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

kas keegi targem oskab kuskilt vaadata, või teab, et kas 2000 aasta 9-3 diislil on toru sama?
taas oli vaja pukseerida kelllegil .... :D:D:D
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14419
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

kas keegi targem oskab kuskilt vaadata, või teab, et kas 2000 aasta 9-3 diislil on toru sama?
taas oli vaja pukseerida kelllegil .... :D:D:D
V6, R4 ja disla roolivõimu torud on erinevad.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ivan
Postitusi: 5
Liitunud: E Jaan 30, 2012 20:52
Asukoht:
Auto:

#9

lihtsam ja odavam on see toru Hüdroscandis lasta teha kui kuskilt leida.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#10

lihtsam ja odavam on see toru Hüdroscandis lasta teha kui kuskilt leida.

jep.kuid need tihtilugu kukuvad "laulma" ja on juhuseid kui ikka lendavad laiali ja ühendus ei pea.seega lisaks hydro. tööle vaja lisa keevispunkt lasta-- kokkuvõttes näitab praktika, et oe uus on siiski kõige õigem tee selle detaili puhul...
Kasutaja avatar
Kalju
Postitusi: 10
Liitunud: N Okt 26, 2006 15:03
Asukoht:
Auto:

#11

lihtsam ja odavam on see toru Hüdroscandis lasta teha kui kuskilt leida.
96 > 9000 > 9000 > 9000 > 9-3
Ärapanemise asemel koostegemine.
ivan
Postitusi: 5
Liitunud: E Jaan 30, 2012 20:52
Asukoht:
Auto:

#12

Toimis! Natuke sumiseb rohkem kui enne...aga see kuulub asja juurde.
Kasutaja avatar
Kalju
Postitusi: 10
Liitunud: N Okt 26, 2006 15:03
Asukoht:
Auto:

#13

Toimis! Natuke sumiseb rohkem kui enne...aga see kuulub asja juurde.

Minu isend sai kah Hydroskandi survevooliku ja töötab probleemideta. Tänu Tartu Hydroskandi meestele!
96 > 9000 > 9000 > 9000 > 9-3
Ärapanemise asemel koostegemine.
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#14

Minu oma juba ligi 4 aastat vastu pidanud. Ei unda, ega vilise, ega pole siiani laiali lennanud :)

Pilt
Vasta