Nii mure siis järgmine,et läheb tööle ainult kui Gaas põhja vajutada,ja siis käib nagu 2 silindriga või väga vaevaliselt.
kellegil ehk mingeid ideid milles jama on ?
lisaõhk ? palju või vähe kütust ?
annab seda karburaatorit ise ka lahti võtta ?
midagi puhastada või vaadata seal ?
Mure 900 2.0 81 kw mootoriga
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Lisaks küünlad ja küünlajuhtmed ka. Jagaja kaane alune. Kas bensiini tuleb üldse peale? Või imeb mootor selle tilga puhtalt tahtejõuga paagist välja?
Teine asi. Mille tulemusena taoline käitumine tekkis? Kas tegu on seisnud auto elustamisega või tehti migeid töid eelnevalt ja pärast seda enam ei toimita mootor ? See aitaks kindlasti nõuandjatel teooriaid arendada..
Teine asi. Mille tulemusena taoline käitumine tekkis? Kas tegu on seisnud auto elustamisega või tehti migeid töid eelnevalt ja pärast seda enam ei toimita mootor ? See aitaks kindlasti nõuandjatel teooriaid arendada..

Karburaatori membraan katki,vähe õli karburaatoris?Must kork karpa peal lahti keerata ja õli tase kontrollida,kui see normis,siis neli kruvikarpa peal lahti ja kontrollida membraani seisund.
no meenutab jubedalt karpat,pihusteid ka silmajärgi tuvastanud ei ole,kuna saabidega varem kokkupuudet pole olnud,siis eeldan,et tegu on karburaatoriga !:freak:
passis kirjas 85kw,vb kellegi poolt mootor millegi muu vastu vahetatud ?
passis kirjas 85kw,vb kellegi poolt mootor millegi muu vastu vahetatud ?
täpselt samasugune mootor http://en.wikipedia.org/wiki/File:SaabHengine.jpg
Küünlajuhtmed ja jagaja kaas tasuks igaks petteks ikka uued panna.
Nende vigu on silma järgi raske/sageli võimatu kindlaks teha.
Nende vigu on silma järgi raske/sageli võimatu kindlaks teha.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
nii uus jagajakaan sai soetatud,karpa sai maha võetud,kütus karpas oli8 mingi eriti lahja ja vana,pm see kumm mis karpas on,liigutab mingit silindrid see on omadega läbi,on kuskilt lootust saada ültse karburaatori remondi komplekti ?
Suured tänud KT100le uue kummi eest,kuid kas peaks ehk seda kummi kuidagi töötlema,et ta niipea uuesti ära ei kuluks ?
kui palju õli sinna karpasse minema peab,ja mis õli sinna käib?
ennist oli see täitsa tühi seest,sellepärast pole õrna aimugi mis seal käima peaks.
kui palju õli sinna karpasse minema peab,ja mis õli sinna käib?
ennist oli see täitsa tühi seest,sellepärast pole õrna aimugi mis seal käima peaks.
Paned parjalt,et kolb sisse surudes õli väga välja ei pressiks.Sobib sinna igasugune ATF tüüpi õli.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
selge tänud, sai uus kumm peale,õli normi,kuid ei lubanud ka,siis aga hakkasin uute küünalde töökindluses kahtlema,sai siis uued veneküünlad peale,paremaid võtta pold hetkel,nii kui võtit näitasin käis !:)
seega tutikad küünlad olid kõik praagid
seega tutikad küünlad olid kõik praagid

Kas olid ka BERU küünlad?
need uued küünlad mis ei toiminud olid NGK 
sai garaasi puhtaks põletatud,peale keeratud ja üks kiirem ring tehtud, käib puhtamalt ,tagasi tulles kadus tühikäik ära ja lõppus ei läinud enam ültse käima,kütuse näidikut ei usalda ka,eks peab ära tankima ja vaatab mis siis teeb.

sai garaasi puhtaks põletatud,peale keeratud ja üks kiirem ring tehtud, käib puhtamalt ,tagasi tulles kadus tühikäik ära ja lõppus ei läinud enam ültse käima,kütuse näidikut ei usalda ka,eks peab ära tankima ja vaatab mis siis teeb.
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: E Mai 09, 2005 15:10
- Asukoht:
- Auto:
mis tüüpi katkesti-jagaja sul on, kui puht mehhaaniline siis vaheta kondekas samuti ära, kui see üldse eksisteerib ...
karpadel on olemas veel temp-kompensaator kanalid, mis avanevad (peaks avanema,bi-metallanduriga) ca 20 celsiuse juures. võibolla on need kogu aeg lahti ja lisaõhku pääseb sisselaskekanali
kui tooreklapp ei sulgu (ebatihe), siis muidugi loputab igas positsioonis
kas ujukikambri klapp ikka sulgub, ...kui ei sulgu täitsa, siis tühikäigul uputab ja massin sureb välja, kuid suurtel tuuridel ja sooja mootoriga jõuab ära põletada .
mõnedel karpadel (Zenith) on olemas veel üks rõhkude võrdsustamise klapp , mida saab kruvida ja mille membraan, kui on kati, laseb lisaõhku sisselaske kanali. lisaks on ka peenregulatsiooni "kruvi" (aga mitte see kruvi, mis nõela asendit kolvi suhtes reguleerib) kuid selle vead mõjutavad kütusekulu nii-öelda grammides, kui et liitrites 100km kohta
kui klapikambri tuulutuse voolik (see peenike), mis suundub sisselaskekollektorisse on saastast umbes, siis samuti plödiseb tühikäigul
karpadel on olemas veel temp-kompensaator kanalid, mis avanevad (peaks avanema,bi-metallanduriga) ca 20 celsiuse juures. võibolla on need kogu aeg lahti ja lisaõhku pääseb sisselaskekanali
kui tooreklapp ei sulgu (ebatihe), siis muidugi loputab igas positsioonis
kas ujukikambri klapp ikka sulgub, ...kui ei sulgu täitsa, siis tühikäigul uputab ja massin sureb välja, kuid suurtel tuuridel ja sooja mootoriga jõuab ära põletada .
mõnedel karpadel (Zenith) on olemas veel üks rõhkude võrdsustamise klapp , mida saab kruvida ja mille membraan, kui on kati, laseb lisaõhku sisselaske kanali. lisaks on ka peenregulatsiooni "kruvi" (aga mitte see kruvi, mis nõela asendit kolvi suhtes reguleerib) kuid selle vead mõjutavad kütusekulu nii-öelda grammides, kui et liitrites 100km kohta

kui klapikambri tuulutuse voolik (see peenike), mis suundub sisselaskekollektorisse on saastast umbes, siis samuti plödiseb tühikäigul