Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
martvl
Postitusi: 13
Liitunud: K Nov 30, 2011 21:33
Asukoht:
Auto:

#1

Nii mure siis järgmine,et läheb tööle ainult kui Gaas põhja vajutada,ja siis käib nagu 2 silindriga või väga vaevaliselt.
kellegil ehk mingeid ideid milles jama on ?
lisaõhk ? palju või vähe kütust ?
annab seda karburaatorit ise ka lahti võtta ?
midagi puhastada või vaadata seal ?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

vaata küünalde süütejärjekord üle
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Lisaks küünlad ja küünlajuhtmed ka. Jagaja kaane alune. Kas bensiini tuleb üldse peale? Või imeb mootor selle tilga puhtalt tahtejõuga paagist välja?

Teine asi. Mille tulemusena taoline käitumine tekkis? Kas tegu on seisnud auto elustamisega või tehti migeid töid eelnevalt ja pärast seda enam ei toimita mootor ? See aitaks kindlasti nõuandjatel teooriaid arendada..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#4

Karburaatori membraan katki,vähe õli karburaatoris?Must kork karpa peal lahti keerata ja õli tase kontrollida,kui see normis,siis neli kruvikarpa peal lahti ja kontrollida membraani seisund.
martvl
Postitusi: 13
Liitunud: K Nov 30, 2011 21:33
Asukoht:
Auto:

#5

küünad ostsin uued,küünlajuhtmed tunduvad ka korras olema,kütet pump lööb ülesse,jagaja kaane alla piilunud pole,tegu siis seisnud auto elustamisega !
Thor
Postitusi: 532
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#6

Mis karpa ? 85kW mootor ?
martvl
Postitusi: 13
Liitunud: K Nov 30, 2011 21:33
Asukoht:
Auto:

#7

no meenutab jubedalt karpat,pihusteid ka silmajärgi tuvastanud ei ole,kuna saabidega varem kokkupuudet pole olnud,siis eeldan,et tegu on karburaatoriga !:freak:
passis kirjas 85kw,vb kellegi poolt mootor millegi muu vastu vahetatud ?
martvl
Postitusi: 13
Liitunud: K Nov 30, 2011 21:33
Asukoht:
Auto:

#8

Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#9

Küünlajuhtmed ja jagaja kaas tasuks igaks petteks ikka uued panna.
Nende vigu on silma järgi raske/sageli võimatu kindlaks teha.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
martvl
Postitusi: 13
Liitunud: K Nov 30, 2011 21:33
Asukoht:
Auto:

#10

kakkusin jagaja kaane maha,seal see söepulk vms ka pold selle vedru oli ära kärsanud,seega tellin selle uue ja vaatab siis edasi mis teeb !
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#11

Tooreklapp tõmba ka käivitamisel peale.
martvl
Postitusi: 13
Liitunud: K Nov 30, 2011 21:33
Asukoht:
Auto:

#12

peale tuleb ilusti,maha ei taha minna,käib raskelt :freak:
martvl
Postitusi: 13
Liitunud: K Nov 30, 2011 21:33
Asukoht:
Auto:

#13

nii uus jagajakaan sai soetatud,karpa sai maha võetud,kütus karpas oli8 mingi eriti lahja ja vana,pm see kumm mis karpas on,liigutab mingit silindrid see on omadega läbi,on kuskilt lootust saada ültse karburaatori remondi komplekti ?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

uuri saabianti käest; tal ehk on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#15

Mul on tutikas see kummimembraan olemas.
martvl
Postitusi: 13
Liitunud: K Nov 30, 2011 21:33
Asukoht:
Auto:

#16

Suured tänud KT100le uue kummi eest,kuid kas peaks ehk seda kummi kuidagi töötlema,et ta niipea uuesti ära ei kuluks ?
kui palju õli sinna karpasse minema peab,ja mis õli sinna käib?
ennist oli see täitsa tühi seest,sellepärast pole õrna aimugi mis seal käima peaks.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

Paned parjalt,et kolb sisse surudes õli väga välja ei pressiks.Sobib sinna igasugune ATF tüüpi õli.
martvl
Postitusi: 13
Liitunud: K Nov 30, 2011 21:33
Asukoht:
Auto:

#18

selge tänud, sai uus kumm peale,õli normi,kuid ei lubanud ka,siis aga hakkasin uute küünalde töökindluses kahtlema,sai siis uued veneküünlad peale,paremaid võtta pold hetkel,nii kui võtit näitasin käis !:)
seega tutikad küünlad olid kõik praagid :wall:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#19

küünaldest kannatab üleujutamist vaid NGK; muu ei kõlba.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#20

Jah, kui need enne ikka ära leotati, siis ilmselt ei saanudki midagi sul seal toimuda. Aga ilmselt peale nende "uute" puhtakspõletamist saad sa neid veel kasutada.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#21

Kas olid ka BERU küünlad?
martvl
Postitusi: 13
Liitunud: K Nov 30, 2011 21:33
Asukoht:
Auto:

#22

need uued küünlad mis ei toiminud olid NGK :freak:
sai garaasi puhtaks põletatud,peale keeratud ja üks kiirem ring tehtud, käib puhtamalt ,tagasi tulles kadus tühikäik ära ja lõppus ei läinud enam ültse käima,kütuse näidikut ei usalda ka,eks peab ära tankima ja vaatab mis siis teeb.
Tundrahunt
Postitusi: 38
Liitunud: E Mai 09, 2005 15:10
Asukoht:
Auto:

#23

mis tüüpi katkesti-jagaja sul on, kui puht mehhaaniline siis vaheta kondekas samuti ära, kui see üldse eksisteerib ...

karpadel on olemas veel temp-kompensaator kanalid, mis avanevad (peaks avanema,bi-metallanduriga) ca 20 celsiuse juures. võibolla on need kogu aeg lahti ja lisaõhku pääseb sisselaskekanali
kui tooreklapp ei sulgu (ebatihe), siis muidugi loputab igas positsioonis
kas ujukikambri klapp ikka sulgub, ...kui ei sulgu täitsa, siis tühikäigul uputab ja massin sureb välja, kuid suurtel tuuridel ja sooja mootoriga jõuab ära põletada .
mõnedel karpadel (Zenith) on olemas veel üks rõhkude võrdsustamise klapp , mida saab kruvida ja mille membraan, kui on kati, laseb lisaõhku sisselaske kanali. lisaks on ka peenregulatsiooni "kruvi" (aga mitte see kruvi, mis nõela asendit kolvi suhtes reguleerib) kuid selle vead mõjutavad kütusekulu nii-öelda grammides, kui et liitrites 100km kohta :)
kui klapikambri tuulutuse voolik (see peenike), mis suundub sisselaskekollektorisse on saastast umbes, siis samuti plödiseb tühikäigul
Vasta