kuhu võis talvega kaduda õli?
auto 2.3 t.125 kw 97a. imelik asi juhtus et kurvis hakkas vikuma õlituli vaatsin õli taset ja oligi vähe, valasin juurde ja nagu kõik korras, klapisääre tihendid ei ole kuna ei viska suitsu , gaasi andes kohapeal ka nagu ei ole sinine, pigem kui mitukorrda põhja vajutada nagu viskaks nati musta, õliloiku ka all pole kuigi tean et otsakaane simmerling õrnalt lekib, äkki keegi oskaks nõu anda, või millest see kadu võis tulla külmade ilmadega, sõtsin ka talvel väga vähe.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
3 varianti: klapisääres,turbo,kolvigrupp.Õlilekke võid unustada.sealt kaob marginaalne kogus. Ürita ilmade võimaldades mootor "peeneks" lasta ja tee seda süstemaatiliselt,vähemalt kord nädalas,et vältida vaikude ladestumist kriitilistele õlitatavatele pindadele.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
ega automaat kastiga eriti ei saagi peeneks lasta kui mitte kohapeal vajutada, eks tal seistes lähevad jah need tihedid pekki.Sõidan niigi väga vähe aga muresid ikka jätkub...3 varianti: klapisääres,turbo,kolvigrupp.Õlilekke võid unustada.sealt kaob marginaalne kogus. Ürita ilmade võimaldades mootor "peeneks" lasta ja tee seda süstemaatiliselt,vähemalt kord nädalas,et vältida vaikude ladestumist kriitilistele õlitatavatele pindadele.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
No ... läheb atm kastiga pöördesse küll... Kuigi jah.. oma tavasõitudega seda praktiliselt kunagi ei juhtu, et pedaal 100% põhja läheks. Logimisel vahest peab.. 
Väga hästi saab. Võimalik on ju manuaalselt käike lülitada.
ega automaat kastiga eriti ei saagi peeneks lasta kui mitte kohapeal vajutada, eks tal seistes lähevad jah need tihedid pekki.Sõidan niigi väga vähe aga muresid ikka jätkub...3 varianti: klapisääres,turbo,kolvigrupp.Õlilekke võid unustada.sealt kaob marginaalne kogus. Ürita ilmade võimaldades mootor "peeneks" lasta ja tee seda süstemaatiliselt,vähemalt kord nädalas,et vältida vaikude ladestumist kriitilistele õlitatavatele pindadele.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
saab ka manualselt aga ei kasuta seda varianti, võibolla ongi automaat selleks jama, et mootor töötab poole võimsusega, üle 3500 pöörded eriti ei lähegi....kahju, eks hakkan peedistama rohkemVäga hästi saab. Võimalik on ju manuaalselt käike lülitada.
ega automaat kastiga eriti ei saagi peeneks lasta kui mitte kohapeal vajutada, eks tal seistes lähevad jah need tihedid pekki.Sõidan niigi väga vähe aga muresid ikka jätkub...3 varianti: klapisääres,turbo,kolvigrupp.Õlilekke võid unustada.sealt kaob marginaalne kogus. Ürita ilmade võimaldades mootor "peeneks" lasta ja tee seda süstemaatiliselt,vähemalt kord nädalas,et vältida vaikude ladestumist kriitilistele õlitatavatele pindadele.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
proovi ikka klapisääretihendid vahetada ; minul olid samad sümptoomid, et õli kadus aga jälgi ei jätnud.
nüüd peale kl-sääretihendite vahetamist nagu püsib...
kuigi veel pole mitmeid kümneid tuhandeid sõidetud.
nüüd peale kl-sääretihendite vahetamist nagu püsib...
kuigi veel pole mitmeid kümneid tuhandeid sõidetud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
sai nüüd proovitud peeneks lasta ja salongi tuli õli ving, vaatasin kapoti alla ja tundub et lekib jagaja punni juurest(vanadel) aga mujalt nagu kuiv, proovisin gaasi ka kohapeal anda ja ei pritsi, kas turbo töötab kohapeal?mõtlen kui gasi andes kohapel kas ta rakendub, tegelt peaks aga juba imelikuks mutub se viga
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Karterituulutus?!
Ja se ``punn`` on koos klapikambri kaane tihendiga tihendatud....
Ja se ``punn`` on koos klapikambri kaane tihendiga tihendatud....
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Karterituulutus?!
Ja se ``punn`` on koos klapikambri kaane tihendiga tihendatud....
minu arust küll ei ole; see punn on seal mingi asja sees, mille peale käib klapkambrikaanetihend ja punn on tavaline nagu õllepidelikork, lihtsalt mitte tihedalt seal sees kinni
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ma arvan, et Trionic pidas silmas rõngaste kinni põlemist. Sümptomiteks on suur õlikulu ilma nähtavate tunnusteta, umbes 0,5 liitrit 1000km kohta. Mootor ei suitse ja suuri lekkeid ei ole aga õli kaob. Kui nüüd korralikult peale hakkad andma siis tunned õli kärsakat, ( kärssab õli mis on väljalaskesse ) ilmselt gaasi pedaali põhja vajutades tuleb ka summutist korralikult sinist suitsu.
Mina olen kasutanud selle vea ravimiseks meetodit: autkastil 2 käik sisse ja umbes 60km/h pealt vajutan gaasipedaali põhja ja pöörded punasesse, hoian seal mõnda aega ( aga mitte nii punases, et jõuga 3-ndale vahetaks) ja siis lasen gaasi lahti ja lasen mootoril kiiruse pidurdada jälle umbes 60km/h ning jälle otsast peale sama protseduur jne umbes 3-4 korda. Pärast seda õlikulu kaob, paraneb mootori töö ja väheneb isegi natukene õlikulu. Kõlab natuke julmalt aga minu masina puhul toimib ( kahjuks küll mitte Saab )
PS: enne seda protseduuri kontrolli kindlasti, et mootoris oleks õli ja mootor oleks täielikult töö soe, pärast lase turbol korralikult maha ka käia.
Mina olen kasutanud selle vea ravimiseks meetodit: autkastil 2 käik sisse ja umbes 60km/h pealt vajutan gaasipedaali põhja ja pöörded punasesse, hoian seal mõnda aega ( aga mitte nii punases, et jõuga 3-ndale vahetaks) ja siis lasen gaasi lahti ja lasen mootoril kiiruse pidurdada jälle umbes 60km/h ning jälle otsast peale sama protseduur jne umbes 3-4 korda. Pärast seda õlikulu kaob, paraneb mootori töö ja väheneb isegi natukene õlikulu. Kõlab natuke julmalt aga minu masina puhul toimib ( kahjuks küll mitte Saab )
PS: enne seda protseduuri kontrolli kindlasti, et mootoris oleks õli ja mootor oleks täielikult töö soe, pärast lase turbol korralikult maha ka käia.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
kõlab päris julmalt see asi, aga võib proovida, vaatab veel mis teised arvavad:)Ma arvan, et Trionic pidas silmas rõngaste kinni põlemist. Sümptomiteks on suur õlikulu ilma nähtavate tunnusteta, umbes 0,5 liitrit 1000km kohta. Mootor ei suitse ja suuri lekkeid ei ole aga õli kaob. Kui nüüd korralikult peale hakkad andma siis tunned õli kärsakat, ( kärssab õli mis on väljalaskesse ) ilmselt gaasi pedaali põhja vajutades tuleb ka summutist korralikult sinist suitsu.
Mina olen kasutanud selle vea ravimiseks meetodit: autkastil 2 käik sisse ja umbes 60km/h pealt vajutan gaasipedaali põhja ja pöörded punasesse, hoian seal mõnda aega ( aga mitte nii punases, et jõuga 3-ndale vahetaks) ja siis lasen gaasi lahti ja lasen mootoril kiiruse pidurdada jälle umbes 60km/h ning jälle otsast peale sama protseduur jne umbes 3-4 korda. Pärast seda õlikulu kaob, paraneb mootori töö ja väheneb isegi natukene õlikulu. Kõlab natuke julmalt aga minu masina puhul toimib ( kahjuks küll mitte Saab )
PS: enne seda protseduuri kontrolli kindlasti, et mootoris oleks õli ja mootor oleks täielikult töö soe, pärast lase turbol korralikult maha ka käia.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Pole siin midagi julma.Iga sisepõlemismootor,eriti turbomootor töötab normaalselt ainult tingimustes,millistesse see on projekteeritud,ehk siis lubatud pööretevahemikus PIDEVAL kasutamisel. Saabi turbomootorid ja BMW pika plokiga mootorid arnastavad suuri pöördeid.Alati on õlirõhk piisav, töötemperatuur jaguneb ühtlaselt, kartertuulutus toimib.
Miks esineb üliharva Saabi Aero versioonide mootorite "kokkujooksmist"? Aero omanik üldjoontes kasutab mootoriressurssi sihipäraselt,ehk siis "peenestab" agregaati aeg-ajalt.Suurtel pööretel ja kõrgetel tempaeratuuridel käivas mootoris ei tekki šlaki ja vaikude ladestumist kriitilistesse kohtadesse.Kolvirõngad ei kleepu kinni,ketiosakonnast "puhutakse" kõrge õlrõhu toel kõik sitt minema , toimiv tuulutus laseb turbost tuleva õli vabalt tagasi ringlusse jne.
Miks esineb üliharva Saabi Aero versioonide mootorite "kokkujooksmist"? Aero omanik üldjoontes kasutab mootoriressurssi sihipäraselt,ehk siis "peenestab" agregaati aeg-ajalt.Suurtel pööretel ja kõrgetel tempaeratuuridel käivas mootoris ei tekki šlaki ja vaikude ladestumist kriitilistesse kohtadesse.Kolvirõngad ei kleepu kinni,ketiosakonnast "puhutakse" kõrge õlrõhu toel kõik sitt minema , toimiv tuulutus laseb turbost tuleva õli vabalt tagasi ringlusse jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
