2,2 diisel käivitub kehvalt niiske ilmaga

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
t.l.moosekant
Postitusi: 32
Liitunud: P Juun 13, 2010 10:04
Asukoht:
Auto:

#1

Tervist! Siis sellin mure ,et 2,2 diisel külmalt ja sooja kuiva ilmaga käivitub matsult aga kui õues on niiske ja vihmane siis võib kruvida seni kuni aku tühi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Arvuti sappa ja siis oleks ehk juba targem.Kuna tegu D`ga,siis ilmselt mingi elektriühendus.
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#3

Minu 2.2 TID käivitub niiske ilmaga ja 0 kraadi ringis samuti kehvemini, aga vähemalt kolmandast-neljadnast pöördest läheb ikka käima.

Kui saad vea teada ole hea ja avalda see ka siin.
t.l.moosekant
Postitusi: 32
Liitunud: P Juun 13, 2010 10:04
Asukoht:
Auto:

#4

Nii siis, käivitamis probleemi diagnostika ei näidanud.Kõike muud aga see masin oleks pidanud käivituma.Aga eks-näis võtame teekonna Peterbuti mnt-eele......
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#5

Kes või mis seal Peterburi maanteel siis on? Minu teada seal ühtegi Saabiremontijat ei ole, Kuusakoski jääb küll sinna kanti, aga vaevalt sa sinna tahad minna:D
t.l.moosekant
Postitusi: 32
Liitunud: P Juun 13, 2010 10:04
Asukoht:
Auto:

#6

Jah selles on sul õigus Kuusakoski pakutav hind jääb madalaks.Aga soovitati Jassi autotuba , aga eks-näis
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Kes või mis seal Peterburi maanteel siis on? Minu teada seal ühtegi Saabiremontijat ei ole, Kuusakoski jääb küll sinna kanti, aga vaevalt sa sinna tahad minna:D

Saabiparandajaks olemine ei puutu asjasse,kui tegu on õlipõletajaga. Peterburi teel asub nimelt Jüri Dikker(Jassi autotuba),keda võib õigustatult pidada diislijumalaks.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Jah selles on sul õigus Kuusakoski pakutav hind jääb madalaks.Aga soovitati Jassi autotuba , aga eks-näis

Mis puudutab su masina "viga",siis minu arvates ei puutu asi üleüldse niiskusesse,vaid 2,2 mootorijuhtimise debiilsesse eripärasse,mistõttu küünlad ei rakendu enne u. -5 külmakraadi ja seetõttu jääb selline "tühi auk" käivitamisel, -5 - +5 kraadi vahemikus,kus see mootor ei taha käima minna.Natuke parandab olukorda ketimärkide paika reguleerimine ja kütuse tagasivoolu trassi "tihendamine".

Täielikult saab hädast lahti,kui aretada küünalde ahelasse taimeriga lisatoitesüsteem.
t.l.moosekant
Postitusi: 32
Liitunud: P Juun 13, 2010 10:04
Asukoht:
Auto:

#9

Jah vaakumvoolikud ja plastik jubinad enamusest vahetati ning asi muutus ladusamaks.Nagu eelnevalt mainitud pakuti ka seda varjanti,et annab hetkeks küünaldesse särtsu.Aga moment toimib.
rehvitest
Postitusi: 2
Liitunud: N Mär 08, 2012 12:15
Asukoht:
Auto:

#10

Kas 2,2 diisliga üldiselt võib rahule jääda?
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#11

Kas 2,2 diisliga üldiselt võib rahule jääda?

Jah.
t.l.moosekant
Postitusi: 32
Liitunud: P Juun 13, 2010 10:04
Asukoht:
Auto:

#12

Nagu eelnevalt mainisin siis vaakumvoolikute vahetamine tegi asja lihtsamaks.Aga ikkagi jäi mul väheke kripeldama, sõitsin ja seedisin rahulikut seda asja.Ja olles vabas looduses :eureka: ,ning seatsin kohe sammud auto poole uudistama kus asub starter.Taaskord mitte hea koha peal,et seatsin sammud jälle jassi juurde.Ja tuli välja et kunagi on starterit vahetatud , juhtmed kehvalt ühendatud ja paratamatult niiske (märja)ilmaga lihtsalt vool kadus.Tegi muidugi ka tõmbereleele piisavalt kahju, et see tuli välja vahetada.
Ja kui ma ei eksi siis arvuti seda ei näidanud.
Vasta