2,2 diisel käivitub kehvalt niiske ilmaga
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: P Juun 13, 2010 10:04
- Asukoht:
- Auto:
Tervist! Siis sellin mure ,et 2,2 diisel külmalt ja sooja kuiva ilmaga käivitub matsult aga kui õues on niiske ja vihmane siis võib kruvida seni kuni aku tühi.
Arvuti sappa ja siis oleks ehk juba targem.Kuna tegu D`ga,siis ilmselt mingi elektriühendus.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: P Juun 13, 2010 10:04
- Asukoht:
- Auto:
Nii siis, käivitamis probleemi diagnostika ei näidanud.Kõike muud aga see masin oleks pidanud käivituma.Aga eks-näis võtame teekonna Peterbuti mnt-eele......
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: P Juun 13, 2010 10:04
- Asukoht:
- Auto:
Jah selles on sul õigus Kuusakoski pakutav hind jääb madalaks.Aga soovitati Jassi autotuba , aga eks-näis
Kes või mis seal Peterburi maanteel siis on? Minu teada seal ühtegi Saabiremontijat ei ole, Kuusakoski jääb küll sinna kanti, aga vaevalt sa sinna tahad minna:D
Saabiparandajaks olemine ei puutu asjasse,kui tegu on õlipõletajaga. Peterburi teel asub nimelt Jüri Dikker(Jassi autotuba),keda võib õigustatult pidada diislijumalaks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Jah selles on sul õigus Kuusakoski pakutav hind jääb madalaks.Aga soovitati Jassi autotuba , aga eks-näis
Mis puudutab su masina "viga",siis minu arvates ei puutu asi üleüldse niiskusesse,vaid 2,2 mootorijuhtimise debiilsesse eripärasse,mistõttu küünlad ei rakendu enne u. -5 külmakraadi ja seetõttu jääb selline "tühi auk" käivitamisel, -5 - +5 kraadi vahemikus,kus see mootor ei taha käima minna.Natuke parandab olukorda ketimärkide paika reguleerimine ja kütuse tagasivoolu trassi "tihendamine".
Täielikult saab hädast lahti,kui aretada küünalde ahelasse taimeriga lisatoitesüsteem.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: P Juun 13, 2010 10:04
- Asukoht:
- Auto:
Jah vaakumvoolikud ja plastik jubinad enamusest vahetati ning asi muutus ladusamaks.Nagu eelnevalt mainitud pakuti ka seda varjanti,et annab hetkeks küünaldesse särtsu.Aga moment toimib.
Kas 2,2 diisliga üldiselt võib rahule jääda?
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: P Juun 13, 2010 10:04
- Asukoht:
- Auto:
Nagu eelnevalt mainisin siis vaakumvoolikute vahetamine tegi asja lihtsamaks.Aga ikkagi jäi mul väheke kripeldama, sõitsin ja seedisin rahulikut seda asja.Ja olles vabas looduses
,ning seatsin kohe sammud auto poole uudistama kus asub starter.Taaskord mitte hea koha peal,et seatsin sammud jälle jassi juurde.Ja tuli välja et kunagi on starterit vahetatud , juhtmed kehvalt ühendatud ja paratamatult niiske (märja)ilmaga lihtsalt vool kadus.Tegi muidugi ka tõmbereleele piisavalt kahju, et see tuli välja vahetada.
Ja kui ma ei eksi siis arvuti seda ei näidanud.

Ja kui ma ei eksi siis arvuti seda ei näidanud.