9-5 külmalt ilma gaasita ei jää käima

Vasta
soundbooth
Postitusi: 25
Liitunud: R Apr 06, 2012 1:14
Asukoht: Suurupi
Auto: SAAB 9-5 NG '10 Vector

#1

Tere,

Talve hilise taasärkamis puhul hakkas minu 9-5 probleemselt külmalt töötama. Nimelt auto käivitub ilusti, kuid ilma gaasi õrna all hoidmiseta ei suuda mootor käima jääda (Ühtegi armatuurlaua tululest põlema ei jää). Kui auto 5 minutit gaasiga soojeneb, siis jääb ta ilusti käima ja sõidab ka probleemivabalt.

Millest võib tuleneda selline probleem?

Ette tänades!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Drosselklapi rike,või ülisuur õhuleke.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#3

Ülisuurt õhulehet võid otsida mootori ja tulemüüri vahelt. Segusiibri tagant läheb kaarega kõrvalistuja poolse tule taha karterituulutusvoolik, mis kipub purunema. Viimase aasta jooksul juba üsna mitmel autol kohanud seda.

EDIT: Küsiks juurde ka, et kas soojalt käib mootor nagu kellavärk?
soundbooth
Postitusi: 25
Liitunud: R Apr 06, 2012 1:14
Asukoht: Suurupi
Auto: SAAB 9-5 NG '10 Vector

#4

Et põhimõtteliselt tuleb masin parandusse viia. :angry: Kui palju see võiks keskelt-läbi maksma minna? Ütleme siis, et drosselklapi vahetus ja selle töö.

"EDIT: Küsiks juurde ka, et kas soojalt käib mootor nagu kellavärk? "
Jah, seni pole ta soojalt pahandama hakanud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Ei tule parandusse viia,kui ise remontida oskad:freak: . D.klapi vahetus on alla tunni aja tööd.Detail ise 400-460.- ,sõltuvalt mudelist.

Ja üsna tulutu oletamine,ilma autot nägemata. Vea põhjuseid võib olla kümneid.
soundbooth
Postitusi: 25
Liitunud: R Apr 06, 2012 1:14
Asukoht: Suurupi
Auto: SAAB 9-5 NG '10 Vector

#6

Saatsin masina Troosti, loodetavasti leiavad selle põhjuse ka üles.
soundbooth
Postitusi: 25
Liitunud: R Apr 06, 2012 1:14
Asukoht: Suurupi
Auto: SAAB 9-5 NG '10 Vector

#7

Troostis tuli igasuguseid kavalaid asju välja, mida hetkel ei suuda maksta kõike korraga. Gaasita hakkas ta käima, kui lisasin jahutusvedelikku, mis päeva lõpuks oli taaskord täiesti välja voolanud põhja keskemalt poolt.
Kas probleem on tihendites või on midagi tõsisemat? :(
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#8

bypass klapp võib lekkida näiteks
Vasta