ng900 bensiinipump
Tere ja ilusat suve kõigile! Mure järgmine, bensiinpumba väljajooksu otsal mõra sees ja ei saa korralikult leket pidama.Küsimus ,kas väljajooksu otsa saab eraldi vahetata või on kellegil veel häid näpunäiteid,kuidas lekkest jagu saada?Tänud ette.
Täpsusta palun millisest kohast käib jutt, pumba enda metallist peenikesel torujupil mõra sees?
EDIT: Kas ehk mõtled seda seal kopsiku kaane peal, mis on ka väljaspool paaki näha?

Või mõtled ikkagi pumba ennast
Vabanda, mulle jäi arusaamatuks võibolla keegi teine sai aimu, millest jutt.
EDIT: Kas ehk mõtled seda seal kopsiku kaane peal, mis on ka väljaspool paaki näha?

Või mõtled ikkagi pumba ennast

Vabanda, mulle jäi arusaamatuks võibolla keegi teine sai aimu, millest jutt.
Tagasivoolu klappotsik,või siis survepoole oma.Klapid on erineva toimega.
Vallika piltidel neid pole.
Vallika piltidel neid pole.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Pumbaga ta otseselt seotud pole,käivad need otsikud ju võtturi kaane külge.Ise võtsid lahti,peaksid ju teadma.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Lihtsalt sisse pistetud,2 O-rõngast tihenditeks. Mitteosavad näpud viivad koostu purunemiseni.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nüüd hakkan vist aimama, kaane küljest neid ära saada on tõesti ikka teema, kui ülevalt põrandasse pumba kopsiku kättesaamiseks auku ei tee ja paaki alla lastes pimesi käega kobades neid küljest ära võtta. Olen seda kaks korda teinud. Lingitud aadressil kuuendal pildil olevaid kollaseid kõrvu tuleb selleks eemal hoida ja kahe rõngastihendiga voolikuotsa päris arvestatava jõuga väljapoole tõmmata veidi edasi tagasi keerates.
Aga selle infoga pole sul vist midagi teha, kuna mureks on siis selle kaane küljes oleva ühe plastikust toru purunemine? Ma arvan, et muud varianti kui jupimüüja käest see kopsik kaubelda, pumb ümber panna ja uued voolikud.
Siin õpetusel siis 6-7 pilt
Aga selle infoga pole sul vist midagi teha, kuna mureks on siis selle kaane küljes oleva ühe plastikust toru purunemine? Ma arvan, et muud varianti kui jupimüüja käest see kopsik kaubelda, pumb ümber panna ja uued voolikud.
Siin õpetusel siis 6-7 pilt
Algselt postitas: vallikas
Nüüd hakkan vist aimama, kaane küljest neid ära saada on tõesti ikka teema, kui ülevalt põrandasse pumba kopsiku kättesaamiseks auku ei tee ja paaki alla lastes pimesi käega kobades neid küljest ära võtta. Olen seda kaks korda teinud. Lingitud aadressil kuuendal pildil olevaid kollaseid kõrvu tuleb selleks eemal hoida ja kahe rõngastihendiga voolikuotsa päris arvestatava jõuga väljapoole tõmmata veidi edasi tagasi keerates.
Aga selle infoga pole sul vist midagi teha, kuna mureks on siis selle kaane küljes oleva ühe plastikust toru purunemine? Ma arvan, et muud varianti kui jupimüüja käest see kopsik kaubelda, pumb ümber panna ja uued voolikud.
Siin õpetusel siis 6-7 pilt
Neid "kollaseid kõrvu" pole üleüldse vajadust näppida(murduvad kergesti).Nende vabastamiseks on ju kruvi,mis tuleb lahti keerata.
Ja teemaalgatajal purunes ju kütusetrassi otsas olev klapiga stuts,seega kogu jutt pumpadest-kaantest-võtturitest on kasutu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Neid "kollaseid kõrvu" pole üleüldse vajadust näppida(murduvad kergesti).Nende vabastamiseks on ju kruvi,mis tuleb lahti keerata.
Ja teemaalgatajal purunes ju kütusetrassi otsas olev klapiga stuts,seega kogu jutt pumpadest-kaantest-võtturitest on kasutu.
Teinekord võib agar abistamissoov muidugi kahju teha küll rohkem kui kasu, katsun meeles pidada. Tollest mainitud kruvist ma küll kahjuks midagi ei tea, huvitav, et ei märganudki seda. Väga kasulik info iseenesest

Tervust!
Ma küsin siin teemas, kuna tundub õige.
Autoks on Saab 900 95', 2.0T. Omadega läbi on bensiinipump. Saada oleks 2.3 turbo pump ja ilma turbota 2.0 pump. Nüüd küsimus selles, et kas kumbki neist minu autole sobib? Või sobivad mõlemad? Või kumbki?
Tänud!
Ma küsin siin teemas, kuna tundub õige.
Autoks on Saab 900 95', 2.0T. Omadega läbi on bensiinipump. Saada oleks 2.3 turbo pump ja ilma turbota 2.0 pump. Nüüd küsimus selles, et kas kumbki neist minu autole sobib? Või sobivad mõlemad? Või kumbki?
Tänud!
Pumbad on kõik samased.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tere.
Küsimus selline siis,mu saabil andis kütusepump otsad ja tahan seda vahetada.
Olen läbi kamminud igasugu saite netis,ja variant on üks et eemaldada kütusepaak.
Vaatasin tagumise istme alla seal oli must kork võtsin selle ja siis oli veel mingi plastik kate seal
Ehk keegi viitsib aidata.
Tegemist on Saab NG 900 2.0 96 kw 95 aasta
Olen hetkel ummikus.
Küsimus selline siis,mu saabil andis kütusepump otsad ja tahan seda vahetada.
Olen läbi kamminud igasugu saite netis,ja variant on üks et eemaldada kütusepaak.
Vaatasin tagumise istme alla seal oli must kork võtsin selle ja siis oli veel mingi plastik kate seal
Ehk keegi viitsib aidata.
Tegemist on Saab NG 900 2.0 96 kw 95 aasta

Olen hetkel ummikus.
Kuna paagi allavõtmine lõpeb tihtilugu kinnitusvitste/poltide purunemisega(vitsad maksavad rohkem,kui pump),siis on enmik kliente lubanud mul keret retsida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Plekitüki lükkad tulevase lõikejoone kohalt kerepleki ja kaablite-kütusetorude vahele.Käsi peab olema ülitäpne. Sõidad kettaga torudesse,või paaki- saab rohkesti nalja. Ei soovita proovida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989