ng900 bensiinipump

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
roberto
Postitusi: 46
Liitunud: K Nov 14, 2007 11:01
Asukoht:
Auto:

#1

Tere ja ilusat suve kõigile! Mure järgmine, bensiinpumba väljajooksu otsal mõra sees ja ei saa korralikult leket pidama.Küsimus ,kas väljajooksu otsa saab eraldi vahetata või on kellegil veel häid näpunäiteid,kuidas lekkest jagu saada?Tänud ette.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#2

Täpsusta palun millisest kohast käib jutt, pumba enda metallist peenikesel torujupil mõra sees?

EDIT: Kas ehk mõtled seda seal kopsiku kaane peal, mis on ka väljaspool paaki näha?

Pilt

Või mõtled ikkagi pumba ennast Pilt

Vabanda, mulle jäi arusaamatuks võibolla keegi teine sai aimu, millest jutt.
roberto
Postitusi: 46
Liitunud: K Nov 14, 2007 11:01
Asukoht:
Auto:

#3

Tegu on otsaga,kuhu kinnitub väljavoolu voolik.
roberto
Postitusi: 46
Liitunud: K Nov 14, 2007 11:01
Asukoht:
Auto:

#4

See on plasmassist ja valge.Proovisi seda sulatada ja liimida,kuid tulemusteta.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#5

Väljavoolu all sa mõtled siis survepoolt või tagasivoolu? Vabanda ma vist rumal olen. Vaata palun korraks pilte, mis ma ettepoole lisasin.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Tagasivoolu klappotsik,või siis survepoole oma.Klapid on erineva toimega.
Vallika piltidel neid pole.
roberto
Postitusi: 46
Liitunud: K Nov 14, 2007 11:01
Asukoht:
Auto:

#7

Survepoole oma oma(presure).
roberto
Postitusi: 46
Liitunud: K Nov 14, 2007 11:01
Asukoht:
Auto:

#8

kas see ots pumpast välja ka käib?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Pumbaga ta otseselt seotud pole,käivad need otsikud ju võtturi kaane külge.Ise võtsid lahti,peaksid ju teadma.
roberto
Postitusi: 46
Liitunud: K Nov 14, 2007 11:01
Asukoht:
Auto:

#10

Proovisin välja võtta,kuid ei tule.Kas peab kuidagi keerama või tõmbama?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

Lihtsalt sisse pistetud,2 O-rõngast tihenditeks. Mitteosavad näpud viivad koostu purunemiseni.
roberto
Postitusi: 46
Liitunud: K Nov 14, 2007 11:01
Asukoht:
Auto:

#12

SELGE .Tänud.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#13

Nüüd hakkan vist aimama, kaane küljest neid ära saada on tõesti ikka teema, kui ülevalt põrandasse pumba kopsiku kättesaamiseks auku ei tee ja paaki alla lastes pimesi käega kobades neid küljest ära võtta. Olen seda kaks korda teinud. Lingitud aadressil kuuendal pildil olevaid kollaseid kõrvu tuleb selleks eemal hoida ja kahe rõngastihendiga voolikuotsa päris arvestatava jõuga väljapoole tõmmata veidi edasi tagasi keerates.

Aga selle infoga pole sul vist midagi teha, kuna mureks on siis selle kaane küljes oleva ühe plastikust toru purunemine? Ma arvan, et muud varianti kui jupimüüja käest see kopsik kaubelda, pumb ümber panna ja uued voolikud.

Siin õpetusel siis 6-7 pilt
Kasutaja avatar
enrico
Postitusi: 275
Liitunud: P Mär 30, 2008 15:21
Asukoht:
Auto:

#14

tean sai isegi need kinnitused ära lõhutud, küsi motorheadilt tal peaks selline asi olemas olema (pumba ülemine osa) paarsotti ja asi korras ! teine varjant kasutaja MAV!
roberto
Postitusi: 46
Liitunud: K Nov 14, 2007 11:01
Asukoht:
Auto:

#15

Mehed,asi korras.Lammarst uus otsik ja külge. Tänud kõigile, kes infot jagasid.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#16

Algselt postitas: vallikas
Nüüd hakkan vist aimama, kaane küljest neid ära saada on tõesti ikka teema, kui ülevalt põrandasse pumba kopsiku kättesaamiseks auku ei tee ja paaki alla lastes pimesi käega kobades neid küljest ära võtta. Olen seda kaks korda teinud. Lingitud aadressil kuuendal pildil olevaid kollaseid kõrvu tuleb selleks eemal hoida ja kahe rõngastihendiga voolikuotsa päris arvestatava jõuga väljapoole tõmmata veidi edasi tagasi keerates.

Aga selle infoga pole sul vist midagi teha, kuna mureks on siis selle kaane küljes oleva ühe plastikust toru purunemine? Ma arvan, et muud varianti kui jupimüüja käest see kopsik kaubelda, pumb ümber panna ja uued voolikud.

Siin õpetusel siis 6-7 pilt

Neid "kollaseid kõrvu" pole üleüldse vajadust näppida(murduvad kergesti).Nende vabastamiseks on ju kruvi,mis tuleb lahti keerata.
Ja teemaalgatajal purunes ju kütusetrassi otsas olev klapiga stuts,seega kogu jutt pumpadest-kaantest-võtturitest on kasutu.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#17

Algselt postitas: Trionic
Neid "kollaseid kõrvu" pole üleüldse vajadust näppida(murduvad kergesti).Nende vabastamiseks on ju kruvi,mis tuleb lahti keerata.
Ja teemaalgatajal purunes ju kütusetrassi otsas olev klapiga stuts,seega kogu jutt pumpadest-kaantest-võtturitest on kasutu.

Teinekord võib agar abistamissoov muidugi kahju teha küll rohkem kui kasu, katsun meeles pidada. Tollest mainitud kruvist ma küll kahjuks midagi ei tea, huvitav, et ei märganudki seda. Väga kasulik info iseenesest :notworthy:
apeetso
Postitusi: 15
Liitunud: P Juul 01, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#18

Tervust!

Ma küsin siin teemas, kuna tundub õige.

Autoks on Saab 900 95', 2.0T. Omadega läbi on bensiinipump. Saada oleks 2.3 turbo pump ja ilma turbota 2.0 pump. Nüüd küsimus selles, et kas kumbki neist minu autole sobib? Või sobivad mõlemad? Või kumbki?

Tänud!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#19

Pumbad on kõik samased.
Saab90020
Postitusi: 22
Liitunud: N Veebr 16, 2012 19:50
Asukoht:
Auto:

#20

Tere.
Küsimus selline siis,mu saabil andis kütusepump otsad ja tahan seda vahetada.
Olen läbi kamminud igasugu saite netis,ja variant on üks et eemaldada kütusepaak.
Vaatasin tagumise istme alla seal oli must kork võtsin selle ja siis oli veel mingi plastik kate seal
Ehk keegi viitsib aidata.
Tegemist on Saab NG 900 2.0 96 kw 95 aasta :o
Olen hetkel ummikus.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#21

Sel vist raamatu järgi käib jah paak maha pumba vahetuseks, aga õppind meistrid lõikavad sinna augu katte alla
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#22

Kuna paagi allavõtmine lõpeb tihtilugu kinnitusvitste/poltide purunemisega(vitsad maksavad rohkem,kui pump),siis on enmik kliente lubanud mul keret retsida.
Saab90020
Postitusi: 22
Liitunud: N Veebr 16, 2012 19:50
Asukoht:
Auto:

#23

Kuidas ma pean retsimisega lähenema et ma muid asju ära ei retsiks?
Oleks suht tänulik!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#24

Plekitüki lükkad tulevase lõikejoone kohalt kerepleki ja kaablite-kütusetorude vahele.Käsi peab olema ülitäpne. Sõidad kettaga torudesse,või paaki- saab rohkesti nalja. Ei soovita proovida.
Saab90020
Postitusi: 22
Liitunud: N Veebr 16, 2012 19:50
Asukoht:
Auto:

#25

Ühesõnaga amatööril pole mõtet sinna ronida :eureka:
Vasta