Süüteküünlade elektrootide vahe

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#1

Tere

Tekkis selline küsimus, et milline peab olema elektroodite vahe küünladel, mis on turbota mootori peal?

uurides netis leidsin, et kõikidel mootoritel peab olema vahe 1,0-1,1mm (aga jutt vist käib turboga mootoritest) või siis nii nagu poest ostetud vahega ja ei pea midagi muutma.

et kumb siis õige?

mootor on 2.3L turbota, tehasest (poest) tulid NGK küünlad vahega 0.7mm
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

1mm täpselt :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#3

Tere

Tekkis selline küsimus, et milline peab olema elektroodite vahe küünladel, mis on turbota mootori peal?

uurides netis leidsin, et kõikidel mootoritel peab olema vahe 1,0-1,1mm (aga jutt vist käib turboga mootoritest) või siis nii nagu poest ostetud vahega ja ei pea midagi muutma.

et kumb siis õige?

mootor on 2.3L turbota, tehasest (poest) tulid NGK küünlad vahega 0.7mm

Mul on küll autoks 9000 aga sama mootoriga. Ma sain ka poest 0,7mm küünlad (oli odavamad kui 1,0mm, muidu täpselt samad ngk'd) ja kaliibriga panin paika...
Kasutaja avatar
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#4

tänud, paningi kaliibriga 1,0mm (alguses oli nii, nagu tehasest) ja tundub, et külma mootoriga läheb natukene rohkem aega, et mootor käima läks, selle pärast tule mõtte, et äkki vale vahe see 1,0mm turbota mootori jaoks.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#5

vabalthingavatel siiski 0,6-0,7
Kasutaja avatar
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#6

Seda ei pannudki tähele, et vabalthingav. Alati kui on kirjas "turboTa" siis ma kohe automaatselt loen "turboGa" :P

Minu eelnev jutt käis siis turboka kohta.
taneli01
Postitusi: 150
Liitunud: K Juun 18, 2008 15:44
Asukoht:
Auto:

#7

Mul on ka vabalthingav 2,3 ja siiani olen sõitnud 1,0 mm-se vahega.Õnneks on DI-kassett veel elus, kuigi juba muldvana.Suured vahed pidid DI õige kiiresti ära lõpetama, olen lugenud.... .Kas on nüüd paanikaks põhjust ja peaks kohe küünlad maha keerama ja vahed väiksemaks panema?
Kasutaja avatar
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#8

taneli01, vot mina ei teagi, ühed allikad väidavad, et 0.7mm (või isegi 0.635), teised, et 1.0mm, aga 0.7mm-ga minu mootor läheb kergemini käima.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#9

pean vist täpsustama, et 0,6-0,7 vahe ainult ilma süütekassetita jagajaga mootoritel.
Kassetiga ikka 1,0.

vabandust, ei süvenenud piisavalt.
Kasutaja avatar
marko914
Postitusi: 18
Liitunud: T Dets 25, 2012 10:38
Asukoht:
Auto:

#10

Mul ka küsimus, et millised küünlad mu autole sobivad? Auto on NG900 2,3l vabalthingav 110kw. Jagajaga variant!

Siit sain vastuseks, et elektroodide vahe peab olema sellel mootoril 0,7mm. Samas netipoed pakuvad kõik suurema vahega küünlaid. Ostsingi endale Beru Ultrad, mis on 1,1mm vahega (see oli enne selle teema lugemist) ja nüüd loen, et jagajaga variandil tuleb ikka 0,7mm vahega panna ja kindlasti NGK. Samas NGK kodulehel enda auto parameetrid sisestades pakub ka 0,8 - 1,0mm vahedega küünlaid.

Seega mõtlesin, et lähen lihtsama vastupanu teed ja küsin otse, et kas keegi oskab mulle kirjutada NGK küünla tootekoodi, mis minu autole peab peale minema. Siis saaks poodi jalutada, koodi letile lajatada ja õiged süüteküünlad enda masinale osta.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#11

NGK BCP6EVX 0,7mm sädevahega.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
marko914
Postitusi: 18
Liitunud: T Dets 25, 2012 10:38
Asukoht:
Auto:

#12

Tänud kiire vastuse eest :beer:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

EVX ja sarnaste küünalde sädevahet EI TOHI ise muuta.
Vasta