kas kuskilt lammarist on mõtet osta kasutatud mootori ketti koos jubinatega mis sinna juurde mõeldud on.
ja kui on mõtet siis kas kellelgi on selliseid juppe üle või oskab soovitada kust osta
masin on 1988 9000 2,0 turbo
mootori kett
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1900
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Üldiselt ikka ei soovita osta kasutatud peast selliseid asju. tegu ikkagi eluliselt tähtsa objektiga. Samuti ei osteta ju kasutatud sillaosi IMHO.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Vastus on ainult üks: EI!
Osta saab neid igast varuosadega kauplevast poest ilmselt. Troostis osatakse sulle ilmselt une pealt neid leida. Teised ehk sobravad pisut kauem raamatus aga ära toovad ikka. Eks hinnaerinevusi ikka on, seega tuleks erinevatest kohtadest küsida.
Osta saab neid igast varuosadega kauplevast poest ilmselt. Troostis osatakse sulle ilmselt une pealt neid leida. Teised ehk sobravad pisut kauem raamatus aga ära toovad ikka. Eks hinnaerinevusi ikka on, seega tuleks erinevatest kohtadest küsida.
Algselt postitas: Nastix
Kas keegi teab/viitsib ära tuua loetelu varuosadest, mis tavaliselt ketivahetuse käigus välja vahetada tuleb ? See loetelu vist 2 ketiga mootori puhul pikem ?
See loetelu sõltub ikka sellest mis vajab vahetust ja kui palju tahad investeerida.

Täislaks kaheketilisel tuleb ca. 11-12 kilo(jupid).Päris kõike pole vaja vahetada,kui raha pole,aga vaikseks mootorit ei saa,kui ka ainult 1 hammakas vana jääb.
minu liikuri mootoris on näiteks neli ketti ja lugematu arv muid vidinaid,aga vahetatakse neid alles kunagi siis,kui kap.rem plaanis-igatahes 500 000km. sõitnud mootoritel neid veel tarvis vahetada ei ole(eelduseks õiged õlid õigel ajal loomulikult).
Saabi mootorid on kettide suhtes küll erandlikud,ma ei tea ühtegi
teist mootoritootjat,kelle toodangus ketid nii vähe vastu peavad.
minu liikuri mootoris on näiteks neli ketti ja lugematu arv muid vidinaid,aga vahetatakse neid alles kunagi siis,kui kap.rem plaanis-igatahes 500 000km. sõitnud mootoritel neid veel tarvis vahetada ei ole(eelduseks õiged õlid õigel ajal loomulikult).
Saabi mootorid on kettide suhtes küll erandlikud,ma ei tea ühtegi
teist mootoritootjat,kelle toodangus ketid nii vähe vastu peavad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Guunsee huvitaks mindki, ja kui on kett, siis mis vahetus maksta võiks?Algselt postitas: kala
Kas traktoritel (just 2,2 Tid) on kett või rihm ja kui tihti neid vahetada tuleks?
Peaks kett olema, vahetuse hinnast pole aimugi.
Algselt postitas: Nastix
Kas keegi teab/viitsib ära tuua loetelu varuosadest, mis tavaliselt ketivahetuse käigus välja vahetada tuleb ? See loetelu vist 2 ketiga mootori puhul pikem ?
mis seal ikka loetleda-kett(ketid),hammasrattad,pingutid,tallad.
Ei midagi keerulist.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989