Tere.
Alguses sõites hakkas auto gaasi andes jõnksutama ja hiljem hakkas Check Engine põlema ja jõnksutamine läx hullemaks. Gaasi saab hästi vähe anda. Ei käivitu normaalselt. Kolmanda käivitumisega jääb alles käima. Kas keegi oksab öelda milles viga on? kas võivad olla piibujuhtmed?
Check Engine põleb.(Tõnksutab) 2,0t 98a
Su masinal pole ei "piipe,ega piibujuhtmeid". Pöördu mõne teadjama poole. Tech-2 olemasolu on vajalik.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
See on diagnostikaseade. Seda omavates töökodades saad oma autole _pädevat_ mudelipõhist abi. Muudes kohtades võid käia rehve vahetamas, klaase toonimas jne.
Ei ta keera.Lihtsalt ei pruugi segu süüdata parimal võimalikul viisil.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
vahetasin küünlad ära aga ei mõhkuki,ikka sama seis.nüüd tuleb mul vist uut süütekassetti otsima hakata. õhulugeja sai ka ära kontrollitud,see ka töötab. lahtiseid ega mõranenud vaakumvoolikuid ma ka ei näinud. ilmselt ikka see kassett
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no miks sa ei ole uut di-kassetti proovinud??
lihtne ja kiire vahetada ja saad aimu, kas kassetis häda.
samas vaata kõik peenikesed vooliud üle. et oleks terved ja mitte katki ja vanad ja väsinud. ja plastkatte alt ka.
lihtne ja kiire vahetada ja saad aimu, kas kassetis häda.
samas vaata kõik peenikesed vooliud üle. et oleks terved ja mitte katki ja vanad ja väsinud. ja plastkatte alt ka.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Ära ainult usinalt enese tarkusest suvalisi juppe välja osmta hakka. Proovimisemeetod toimib hästi.kui pappi ette ei nõuta ja muid "targemaid" saadaval pole.ootan kasutatud kasseti saabumist 2oo2a saabi pealt (vähemalt jutujärgi 2002a oma)
defekseid foolikuid silma ei hakanud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
istusin natukese kapotiall,vaatasin pistikuid üle,et ei olex oksudeerunud,pistikute poolelt oli ok(täitsa ilusad puhtad)voolikud terved niipalju kui vaadata oskasin. siis proovisin käima,täitsa käivitus ja natukeseks ajaks jäi kõima kui gaasiga mängida (vahepeal kustus check engine tuli ka ära,mis hiljem uuesti põlema hakkas). ja tagant viskas sumpsist kergelt suitsu.
mootor käis muidu ilusti,ei tõrkunud ja siis lihtsalt koolab ära.
mootor käis muidu ilusti,ei tõrkunud ja siis lihtsalt koolab ära.
Tervist jälle
Anwarr pani täitsa täppi. Nii ta oligi,uhe vooliku otsa olin klambriga kinni pannud,aga teine ots oli millegi pärast lahti jäänud ja sealt vahelt vuhistas bentsu läbi.Nii et polnud piisavalt survet.
Nüüd auto jalle liigub,kuni jargmise korrani,loodan et jargmist korda ei tule nii-pea
Aga tänud kõigile kes aidata püütsid:head:
Anwarr pani täitsa täppi. Nii ta oligi,uhe vooliku otsa olin klambriga kinni pannud,aga teine ots oli millegi pärast lahti jäänud ja sealt vahelt vuhistas bentsu läbi.Nii et polnud piisavalt survet.
Nüüd auto jalle liigub,kuni jargmise korrani,loodan et jargmist korda ei tule nii-pea
Aga tänud kõigile kes aidata püütsid:head: