mure tonnise mootori tööga. :(
Pirni pole vaja,ainult lülitit. Üks ots massi ja teine kapotialusesse kolmesesse pessa,otsmisele klemmile.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
CE tuli hakkab autos sul vilkuma, lülitiga antakse vajalikule klemmile korraks voolu, et auto hakkaks oma koode väljastama... Ja pärast lugemist on võimalik need sealt siis ka kustutada. Ma enda meelest linkisin suht põhjaliku õpetuse...mis selle lülitiga huvitavat saab teha, siis peab vist olema tulukesega lüliti ve
Kas sul on probleeme lugemisega???:freak:
D116 ja Cyber ansid sulle lingid,kus on nii PILDID,kui kogu jutt nii 900,kui 9000 kohta.
Tsitaat:"ja kui saaks pildi kuskilt oleks veel eriti hea, näeks millised klemmid ühendada tuleb".
Migeid KLEMME ei tule ühendada,vaid aktiveerimisepistik läbi lüliti maandada,nagu ma mõni postitus tagasi ka mainisin
Uskumatu...
D116 ja Cyber ansid sulle lingid,kus on nii PILDID,kui kogu jutt nii 900,kui 9000 kohta.
Tsitaat:"ja kui saaks pildi kuskilt oleks veel eriti hea, näeks millised klemmid ühendada tuleb".
Migeid KLEMME ei tule ühendada,vaid aktiveerimisepistik läbi lüliti maandada,nagu ma mõni postitus tagasi ka mainisin
Uskumatu...
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Et mida see lüliti seal ahelas siis teeb kui juhe pole otsast maandatud ??? Klõpsub küll aga tolku vähe...
Aga jah, loe tähelepanelikumalt, mida kirjutatakse siin teemas.
Ühendad lülitiga juhtme selle viidatud klemmi ja massi vahele.
Ja siis järgid juhiseid, klõpsutad lülitit ja loed CE tule vilkumist. Kuskil pole öeldud, et ühenda klemm lahti vahepeal.
Aga jah, loe tähelepanelikumalt, mida kirjutatakse siin teemas.
Ühendad lülitiga juhtme selle viidatud klemmi ja massi vahele.
Ja siis järgid juhiseid, klõpsutad lülitit ja loed CE tule vilkumist. Kuskil pole öeldud, et ühenda klemm lahti vahepeal.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Tähendab,et vändaandur on vigane.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
226 juurot.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Võimalik on vilets ühendus anduri pistikus,mis asub akuraami küljes.Teine variant on,et katki on "Hall-anduri" lehtvedru,mis elementi tsntreerib.Seda näeb,kui anduri 2 kruvi lahti kruttida ja see tagurpidi keerata.Siis on vedru olukord näha.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Rihmaratta all.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ei ole eriti suur töö va. siis kui rihmaratta polt on kõvasti kinni jäänud.
Esiratas maha, rattakoopa plastikud maha, rihm maha, rihmaratas maha ja ongi näha see andur. Tagasi pannes tuleb hoolega jälgida, et anduri kaabel saaks õieti kinnitatud, et ei hakkaks vastu rihmaratast käima või kusagilt mujalt hõõruma.
Esiratas maha, rattakoopa plastikud maha, rihm maha, rihmaratas maha ja ongi näha see andur. Tagasi pannes tuleb hoolega jälgida, et anduri kaabel saaks õieti kinnitatud, et ei hakkaks vastu rihmaratast käima või kusagilt mujalt hõõruma.
keegi võiks ütelda kus kohas vändaadnuri pistik on, tahaks sele korrasolekut kontrollida, enne kui hakkan lammutama, sai paarkuud tagasi viga ära kustutatud, aga nüüd tuli tagasi, ja mootor ikkakorralikult detoneerib ja koliseb,
Aku raami küljes,kui masin mittetrionic mootorijuhtimisega.Trionicul generaatori kohal.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
leitud aku raamiküljes on, pistik puhastatud, aga nüüd suurem jama, õlituli põleb ja kolin sees, nii, et kui kellegil on pakkuda mootorit 2,0 94 kw minu masinale 1990aasta, siis oleks pakkumised tere tulnud, kui just odavam pole saalesi vahetada 
