mure tonnise mootori tööga. :(

Tonnised ja nende mured
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#26

Nii saan mina sellest aru jah.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
nerd311
Postitusi: 63
Liitunud: K Veebr 15, 2012 16:13
Asukoht:
Auto:

#27

et sis pean minema mingit pistikut otsima kuskilt kapotialt v tagaistme alt :) Asi on juba naljakas
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#28

Pirni pole vaja,ainult lülitit. Üks ots massi ja teine kapotialusesse kolmesesse pessa,otsmisele klemmile.
nerd311
Postitusi: 63
Liitunud: K Veebr 15, 2012 16:13
Asukoht:
Auto:

#29

mis selle lülitiga huvitavat saab teha, siis peab vist olema tulukesega lüliti ve
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#30

mis selle lülitiga huvitavat saab teha, siis peab vist olema tulukesega lüliti ve
CE tuli hakkab autos sul vilkuma, lülitiga antakse vajalikule klemmile korraks voolu, et auto hakkaks oma koode väljastama... Ja pärast lugemist on võimalik need sealt siis ka kustutada. Ma enda meelest linkisin suht põhjaliku õpetuse...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
nerd311
Postitusi: 63
Liitunud: K Veebr 15, 2012 16:13
Asukoht:
Auto:

#31

milline on diagnosti pistik seal kapoti alla ja kuidas siis seda nullida saab
nerd311
Postitusi: 63
Liitunud: K Veebr 15, 2012 16:13
Asukoht:
Auto:

#32

ja kui saaks pildi kuskilt oleks veel eriti hea, näeks millised klemmid ühendada tuleb
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#33

Kas sul on probleeme lugemisega???:freak:
D116 ja Cyber ansid sulle lingid,kus on nii PILDID,kui kogu jutt nii 900,kui 9000 kohta.

Tsitaat:"ja kui saaks pildi kuskilt oleks veel eriti hea, näeks millised klemmid ühendada tuleb".

Migeid KLEMME ei tule ühendada,vaid aktiveerimisepistik läbi lüliti maandada,nagu ma mõni postitus tagasi ka mainisin

Uskumatu...
nerd311
Postitusi: 63
Liitunud: K Veebr 15, 2012 16:13
Asukoht:
Auto:

#34

Ma saan kõugest aru, aga seda ma ei oe kuskilt välja kas teve selle lugemise ajal peab see kontakt massis olema, või ainult korraks, seda pole kuskil kirjas.

Ei tasu närvi minna, see mu esime saab.!
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#35

Et mida see lüliti seal ahelas siis teeb kui juhe pole otsast maandatud ??? Klõpsub küll aga tolku vähe...
Aga jah, loe tähelepanelikumalt, mida kirjutatakse siin teemas.

Ühendad lülitiga juhtme selle viidatud klemmi ja massi vahele.
Ja siis järgid juhiseid, klõpsutad lülitit ja loed CE tule vilkumist. Kuskil pole öeldud, et ühenda klemm lahti vahepeal.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
nerd311
Postitusi: 63
Liitunud: K Veebr 15, 2012 16:13
Asukoht:
Auto:

#36

sain kätte sellise koodi 12231 No igntion signal this always comes on as first code as engine is not on ; ignore unless car won't start; see oli ainuke
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#37

Tähendab,et vändaandur on vigane.
nerd311
Postitusi: 63
Liitunud: K Veebr 15, 2012 16:13
Asukoht:
Auto:

#38

huvitav palju see maksta võib`?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#39

226 juurot.
nerd311
Postitusi: 63
Liitunud: K Veebr 15, 2012 16:13
Asukoht:
Auto:

#40

huvitav miks ta nii kallis on, ennast pole ollagi. Muidu pelae vea koodi kudtutamist on auto juba kolm päeva probleemideta liigelnud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#41

Võimalik on vilets ühendus anduri pistikus,mis asub akuraami küljes.Teine variant on,et katki on "Hall-anduri" lehtvedru,mis elementi tsntreerib.Seda näeb,kui anduri 2 kruvi lahti kruttida ja see tagurpidi keerata.Siis on vedru olukord näha.
nerd311
Postitusi: 63
Liitunud: K Veebr 15, 2012 16:13
Asukoht:
Auto:

#42

kas siis vända andur ja halli andur on samad asjad ve, kus see halliandur veel asub seal?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#43

Rihmaratta all.
nerd311
Postitusi: 63
Liitunud: K Veebr 15, 2012 16:13
Asukoht:
Auto:

#44

ühesõnaga päris suur ettevõtmine see vahetus
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#45

Ei ole eriti suur töö va. siis kui rihmaratta polt on kõvasti kinni jäänud.
Esiratas maha, rattakoopa plastikud maha, rihm maha, rihmaratas maha ja ongi näha see andur. Tagasi pannes tuleb hoolega jälgida, et anduri kaabel saaks õieti kinnitatud, et ei hakkaks vastu rihmaratast käima või kusagilt mujalt hõõruma.
nerd311
Postitusi: 63
Liitunud: K Veebr 15, 2012 16:13
Asukoht:
Auto:

#46

keegi võiks ütelda kus kohas vändaadnuri pistik on, tahaks sele korrasolekut kontrollida, enne kui hakkan lammutama, sai paarkuud tagasi viga ära kustutatud, aga nüüd tuli tagasi, ja mootor ikkakorralikult detoneerib ja koliseb,
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#47

Aku raami küljes,kui masin mittetrionic mootorijuhtimisega.Trionicul generaatori kohal.
nerd311
Postitusi: 63
Liitunud: K Veebr 15, 2012 16:13
Asukoht:
Auto:

#48

leitud aku raamiküljes on, pistik puhastatud, aga nüüd suurem jama, õlituli põleb ja kolin sees, nii, et kui kellegil on pakkuda mootorit 2,0 94 kw minu masinale 1990aasta, siis oleks pakkumised tere tulnud, kui just odavam pole saalesi vahetada :)
Vasta