See "plokike" on väga kallis, suurusjärk on ca 1000EUR.
http://www.jimellissaabparts.com/showAs ... rchString=
Saab 9-3, 2004 1.9TDI autom. käigukasti probleem
Mul käitub samamoodi aga mitte kõigi käikudega vaid neljandalt viiendale vahetades! Ja madalamaks sammuti viiendalt neljandale teeb tugeva nõksu! Arvati et käigukasti aju segamini! Kas taastatud plokk kestab? pole eriti usku taastatud ja parandatud asjadesse!
Ma pole küll Saabi automaatkäigukasti remondiga kokku puutunud kuid audi vw käigukastidel on esinenud selliste sümptomitega nii solenoidide kui ka nõ hüdraulikaploki vigu.
Huvitab et mis läbisõitude pealt probleeme esinema hakkab ja kas selle vea põhjustajaks võis tõesti olla mitte originaal õli. Tean et 5k automaatkäigukasti käib Mobil1 ATF 3309.
Huvitab et mis läbisõitude pealt probleeme esinema hakkab ja kas selle vea põhjustajaks võis tõesti olla mitte originaal õli. Tean et 5k automaatkäigukasti käib Mobil1 ATF 3309.
See originaal -ja mitteoriginaalõli teema on päris huvitav.Ma pole küll Saabi automaatkäigukasti remondiga kokku puutunud kuid audi vw käigukastidel on esinenud selliste sümptomitega nii solenoidide kui ka nõ hüdraulikaploki vigu.
Huvitab et mis läbisõitude pealt probleeme esinema hakkab ja kas selle vea põhjustajaks võis tõesti olla mitte originaal õli. Tean et 5k automaatkäigukasti käib Mobil1 ATF 3309.
Hea oleks mõne spetsialisti selgitust kuulata,mille poolest see nn.originaalõli siis nii eriline on ,et ainult selle õliga mingi konkreetne käigukast toimib.
Sellest saab aru,et üks õli on teisest kvaliteetsem,mistõttu ta kestab kauem ja vahetusvälp on seetõttu pikem aga,et mitteoriginaalõli kasutades käigukast kohe jupsima hakkb ja katki läheb ei taha hästi uskuda.Laias laastus on ju aut.käigukastide tööpõhimõte sama ja kui ostad poest kastiõli,mis vastab tootja poolt kehtestatud kriteeriumitele siis ei tohiks ju probleemi olla.Raske uskuda,et meil korralikes kauplustes täna müüakse mingit põrandaalust kaupa ja automaatkastiõli asemel saad näiteks piduriõli.
See originaal -ja mitteoriginaalõli teema on päris huvitav.
Hea oleks mõne spetsialisti selgitust kuulata,mille poolest see nn.originaalõli siis nii eriline on ,et ainult selle õliga mingi konkreetne käigukast toimib.
Sellest saab aru,et üks õli on teisest kvaliteetsem,mistõttu ta kestab kauem ja vahetusvälp on seetõttu pikem aga,et mitteoriginaalõli kasutades käigukast kohe jupsima hakkb ja katki läheb ei taha hästi uskuda.Laias laastus on ju aut.käigukastide tööpõhimõte sama ja kui ostad poest kastiõli,mis vastab tootja poolt kehtestatud kriteeriumitele siis ei tohiks ju probleemi olla.Raske uskuda,et meil korralikes kauplustes täna müüakse mingit põrandaalust kaupa ja automaatkastiõli asemel saad näiteks piduriõli.
Kui see mitte originaal õli nõuetele vastab siis peab see õli ju sama kvaliteetne ja sama pikka vahetusvälbaga olema või vahetad seda poole odavamat õli poole tihedamini, mõttetu ju lõppkokkuvõttes on see kulukam.
Oman kogemust ainult saksa automargi teatud automaatkäigukastidega kus on kasutusel kolm eri värvimarkeeringuga õli ühe käigukastitüübi jaoks. Õli vahetatakse küll ainult kliendi kaebuste tekkimisel kuid vastavat kulumisastmele on oma õli ja käikukasti juhtploki tarkvara. Võib õelda et remonditakse k.k. õli- ja tarkvaravahetusega üleüldisest kulumisest tingitud häireid. Ega vist pole mõtet mingit suvalist sobivat mitteoriginaalõli sisse valada sellisesse käigukasti, teed ainult hullemaks mitte ei paranda.
Jah kui on miskit tõsisemat juba viga siis ei paranda seda ükski õli ei A ega B tootja looming.
Käiguvahetused, fuktsionaalsus ja vastupidavus tahes tahtmatta on aetud ja aetakse järjest paremaks mistahes automargi automaatkäigukastides, seda siis kvaliteetseid materjale, vastavate omadustega kvaliteetset õli jne kasutades.
Kusjuures tean ka selliseid juhuseid kus autopoed müüvadki klientidele täiesti vale mitte ühelegi autotootja kriteeriumile vastava a.k.k. õli kuna mingi x võrdlus nende varuosaprogrammis seda müüa lubab.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no ma ei tea...
lahe igaljuhul lugeda.
selle asemel, et sa 50 korda õli vahetad ja kõik müüdavad kasti- ja muudõlid läbi proovinud ja 10000 euri juba maksnud oled igasugustele mehaanikutele ja töökodadele ja plaanid veel miljoni välja käia, oleks ehk õigem uus vana kast osta ja asi unustada.
ei noh, rahameeste asi, mis siis häbeneda, kui huvi suur, et mis siiis lõpuks kastist saab...
igaljuhul neid masinaid peaks juppideks olema juba piisavalt ja mõnedki romulad annavad sulle veel teada kah, et palju kast läbisõitnud on ja saad garantii kah veel takkapihta.
lahe igaljuhul lugeda.
selle asemel, et sa 50 korda õli vahetad ja kõik müüdavad kasti- ja muudõlid läbi proovinud ja 10000 euri juba maksnud oled igasugustele mehaanikutele ja töökodadele ja plaanid veel miljoni välja käia, oleks ehk õigem uus vana kast osta ja asi unustada.
ei noh, rahameeste asi, mis siis häbeneda, kui huvi suur, et mis siiis lõpuks kastist saab...
igaljuhul neid masinaid peaks juppideks olema juba piisavalt ja mõnedki romulad annavad sulle veel teada kah, et palju kast läbisõitnud on ja saad garantii kah veel takkapihta.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



+1 ivometsa kommentaarile. Lisaks veel, et ei usu, et AW kasti tootja ning automatkasti remontijad tühja koha pealt uuendatud või ka tehase taastatud solenoidide plokke müüma hakkasid. Ju siis ikka nende plokkidaga häda oli.
Aga noh hea kui keegi kadalipu kõik etapid viitsib läbi käia ja järgmisi õnnetuid sellest säästa.
Aga noh hea kui keegi kadalipu kõik etapid viitsib läbi käia ja järgmisi õnnetuid sellest säästa.
Et talub suurt pöördemomenti paremini kui manuaal? Või pead sa silmas üldist töökindlust, keskmise kasutaja käes? Räägi lähemalt, millisel infol selline arvamus põhineb!Üldiselt on automaat käigukast palju tugevam kui manuaal
(Seda ma isegi arvasin) Põhiküsimus oli ikkagi see - miks sa pead automaatkasti töökindlamaks kui manuaali?