Kuna siis saarel firmad eriti Saabidega ei tegele, tuleb palju ise nokitseda. Raske on leida juhendeid siit foorumist, muudaks seda pisut. Lihtsalt tölgin originaallehelt teksti: http://photo.platonoff.com/Auto/2006090 ... in_Filter/
Kaasreisija poolel
Salongi filter asub armatuuri all soojendus- ja ventilatsiooni üksuses. Juurdepääsuluuk asub kunde/kaassöitja pool:
Lisatud failid
Salongifilter i / Salongifiltri vahetus juhend.
- overspeed
- Postitusi: 716
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Vaipkattega kaas
Alusta vaipkattega kaane eemaldamisest kindalaeka all. Seda hoiavad kinni kolm plastmassist tüüblit - vajutades tüübli keskel olevat tihvti sisse natukse, vabaneb tüübel pingest ning sa saad selle eemaldada:
Lisatud failid
Alusta vaipkattega kaane eemaldamisest kindalaeka all. Seda hoiavad kinni kolm plastmassist tüüblit - vajutades tüübli keskel olevat tihvti sisse natukse, vabaneb tüübel pingest ning sa saad selle eemaldada:
Lisatud failid
Arrogance diminishes wisdom !
- overspeed
- Postitusi: 716
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Armatuurialune kate
Keera lahti Torx tüüpi kruvid piki armatuurialust katet ning eemalda kate seejärel, pörandavalgustuslambil tuleb juhtmed ka lahti anda:
Lisatud failid
Keera lahti Torx tüüpi kruvid piki armatuurialust katet ning eemalda kate seejärel, pörandavalgustuslambil tuleb juhtmed ka lahti anda:
Lisatud failid
Arrogance diminishes wisdom !
- overspeed
- Postitusi: 716
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Ülemine tihend
Paigaldage ülemine vahtplastist tihend ennem, veenduge, et selle sees olevad sisselöiked läheksid kenasti ümber vastavate torude filtrikorpuse üleval:
Lisatud failid
Paigaldage ülemine vahtplastist tihend ennem, veenduge, et selle sees olevad sisselöiked läheksid kenasti ümber vastavate torude filtrikorpuse üleval:
Lisatud failid
Arrogance diminishes wisdom !
- overspeed
- Postitusi: 716
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Paigaldatud
Tömmake ää kaitsekile kleepuvalt ribalt filtri pääl (see kleepub vahtplastist tihendi külge) ning libistage/lükake filter sisse. Ülejäänud asjad paigaldage tagasi vastupidises järjekorras lahtivötmisele:
Lisatud failid
Tömmake ää kaitsekile kleepuvalt ribalt filtri pääl (see kleepub vahtplastist tihendi külge) ning libistage/lükake filter sisse. Ülejäänud asjad paigaldage tagasi vastupidises järjekorras lahtivötmisele:
Lisatud failid
Arrogance diminishes wisdom !
- overspeed
- Postitusi: 716
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Tegelt ootan huviga kommentaare seda tööd teinud meestelt, et kuidas seda filtrit sinna sisse libistatakse, kui vahtplast ülal paikas ning kleepuval ribal kaitselint maha vöetud?
Arrogance diminishes wisdom !
Selle kleepriba kleebid porolooni külge ja paigaldad porolooni ahju.Tegelt ootan huviga kommentaare seda tööd teinud meestelt, et kuidas seda filtrit sinna sisse libistatakse, kui vahtplast ülal paikas ning kleepuval ribal kaitselint maha vöetud?
Enne lükkad välja need 2 pulka mis porolooni sees. Need on ahjus olevate torude kohad. Siis ajad käe koos porolooniga ahju ja kleebid ahju lakke nii,et torude ümber jääks see porolooni riba.
Täpsemalt ei oska kahjuks selgitada

Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
kindalaeka mahavõttu ei leidnud ma tarviliku olevat ning asi sujus kenasti. Selle tegevuse võiks IMHO analoogsetel "AC"ga masinatel (mis on ju vist pea kõik) rahus vahele jätta. Või siis pigem ütleme: "eemalda, kui vajalikuks pead".
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Selle kleepriba kleebid porolooni külge ja paigaldad porolooni ahju.Tegelt ootan huviga kommentaare seda tööd teinud meestelt, et kuidas seda filtrit sinna sisse libistatakse, kui vahtplast ülal paikas ning kleepuval ribal kaitselint maha vöetud?
Enne lükkad välja need 2 pulka mis porolooni sees. Need on ahjus olevate torude kohad. Siis ajad käe koos porolooniga ahju ja kleebid ahju lakke nii,et torude ümber jääks see porolooni riba.
Täpsemalt ei oska kahjuks selgitada
Miski segadus on jah nende filtritega, mul sama probleem mis kolleeg Overspeedil.
Iisaku õpetust ei saanud rakendada, kuna pärast kile eemaldamist jäi õnnetule harrastusautomobilistile pihku kleepuva ülaäärega filter.

"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Poroloon käib ikka filtrist eraldi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sama asja läbi teinuna võin öelda, et suht võimatu seda sinna korralikult tagasi saada. Lõpuks hakkas filter raami küljest lagunema ka, seega ei teagi, mis seisus ta sinna sisse lõpuks suratud sai. See krdi kleepuv riba ei lase nagu libistada korralikult... ühesõnaga palju vandumist oli tol päeval.
Mingit kleepuvat riba ei kasutata muidu,kui ilma AC/ACC`ta üliharuldaste masinate puhul. AC torud hoiavad porolooni paigal ja õige filter läheb oma pessa ilma mingi surumiseta.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989