Check Engine

Vasta
Kiilu
Postitusi: 31
Liitunud: N Okt 08, 2009 22:31
Asukoht:
Auto:

#1

Saab 9-5 2,3 125kw.. 99 aasta. check engine tuli läks p6lema arusaamatul p6hjusel, sest mitte mingit muutust auto töötamisel ei toimunud. Ainuke asi mis on erinev, et Check Engine tuli p6leb. Oskab äkki keegi aidata?
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

Näiteks lambda andur, aga ka palju muid asju on sellised, millega mootori töös mingit tuntavat muudatust ei kaasne. Külasta mõnda Saabide remontimisega tegelevat asutust ja lase veakood(id) tech2-ga välja lugeda, selle jutu peale ei oska keegi öelda mis autol täpsemalt viga on.
intsints
Postitusi: 33
Liitunud: E Apr 17, 2006 8:20
Asukoht:
Auto:

#3

Tere.

Panin enda loo siia samase teemase. Samuti hakkas Check engine tuluke põlema. Käisin tech2-ga vaatamas.
Näitas ,et Manifold Pressure Sensor 9197930 vigane,pistik ühendus vigane või õhu leke. Auto (2.3t 136kW) käitub nagu alati, võibolla pisut uimasem.Esiteks kustutasin vea ja sain sõita nii 20 km siis tuli tagasi. järgmisena võtsin lammutusest teise anduri ,käitus täpselt sama moodi. Uut ma kohe ei kipu ostma enne kui kindel olen, ta tuksis on.Esma pilgul ei paista ka mingit leket. Võibolla oskab keegi suunata mida jälgida või endalgi analoogiline viga olnud.
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#4

Minul oli check engine põhjustatud halvast kütusest. Lasin ajus veakoodi nullida ja nüüd uuesti ei ole tuluke süttinud.
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
intsints
Postitusi: 33
Liitunud: E Apr 17, 2006 8:20
Asukoht:
Auto:

#5

Statoili kütus peaks hea küll olema .
Kasutaja avatar
Juss9-5
Postitusi: 30
Liitunud: T Veebr 21, 2012 15:46
Asukoht:
Auto:

#6

Mul samuti väga sarnane juhtum eelnevalt kirjeldatule.
Check engine läks põlema ning tech-2 tuvastas turborõhuanduri rikke. Auto 2.2 TDI. Mõned korrad sai seda puhastatud, mis ka lühiajaliselt aitas, kuid tuli ikkagi põleb tuli mõnel korral nädalas. Mingit seaduspärastust ei ole täheldanud, mis tõttu check engine süttib või kustub. Nädal aega tagasi ostsin siis uue anduri, kuid mure ikka endine.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

Mul samuti väga sarnane juhtum eelnevalt kirjeldatule.
Check engine läks põlema ning tech-2 tuvastas turborõhuanduri rikke. Auto 2.2 TDI. Mõned korrad sai seda puhastatud, mis ka lühiajaliselt aitas, kuid tuli ikkagi põleb tuli mõnel korral nädalas. Mingit seaduspärastust ei ole täheldanud, mis tõttu check engine süttib või kustub. Nädal aega tagasi ostsin siis uue anduri, kuid mure ikka endine.

niimoodi tehes vaheta välja veel mõned solenoidklapid j( 3 tk) a õhulugeja ja egr; siis saad asja korda :)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
intsints
Postitusi: 33
Liitunud: E Apr 17, 2006 8:20
Asukoht:
Auto:

#8

Ega ongi plaan viga tuvastada ja peale seda juppe hankida.
intsints
Postitusi: 33
Liitunud: E Apr 17, 2006 8:20
Asukoht:
Auto:

#9

Viga leitud. Väljalaske kollektori pleki all Turbo juures on mingi rõhu klapi hoob. Selle kinnitus oli ära kulunudja rippus niisama.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#10

Kirjelduse järgi tunduks nagu Wastegate, kuid selle varda eemaldumisel muutub auto vabalthingavaks. Seda peaks juba igaüks tundma :P
Thor
Postitusi: 532
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#11

wastegate varda klambri kulumise/kadumise võiks ka juba tüüpvigade alla liigitada :)
Kasutaja avatar
Juss9-5
Postitusi: 30
Liitunud: T Veebr 21, 2012 15:46
Asukoht:
Auto:

#12

Mul samuti väga sarnane juhtum eelnevalt kirjeldatule.
Check engine läks põlema ning tech-2 tuvastas turborõhuanduri rikke. Auto 2.2 TDI. Mõned korrad sai seda puhastatud, mis ka lühiajaliselt aitas, kuid tuli ikkagi põleb tuli mõnel korral nädalas. Mingit seaduspärastust ei ole täheldanud, mis tõttu check engine süttib või kustub. Nädal aega tagasi ostsin siis uue anduri, kuid mure ikka endine.

niimoodi tehes vaheta välja veel mõned solenoidklapid j( 3 tk) a õhulugeja ja egr; siis saad asja korda :)

Minu probleemi lahendmaine on veninud kuna auto töös ei olnud senimaani probleemi olnud, ning huupi midagi vahetama ei tahtnud hakata.
Nüüd siis mõned uued sümptomid:
1)Vahel viskab turbo üldse tagant ära. Lisaks tõmbe kadumisele kaob ka püsikiiruse hoidja. Mõnikord aitab auto taaskäivitamine, kuid mitte alati.
2) Tõmme on kehvem ning ebaühtlane. Olen täheldanud, et isegi kui turbo töötab, siis tõmme on ebaühtlane(väike jõnksutamine kiirendades) ning enamasti kehvem kui siis kui auto täiesti korras oli.
Probleem on igapäevane, mistõttu sooviks seda lõplikult lahendada.

Tänud ette.
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#13

Minu eelmise auto 2.2 check engine põhjustajad olid turbolõdviku pragu, egr umbes, turborõhuandur vajas puhastust.
iphonede ja ipadide remont
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#14

Vana teema küll, aga foorumis teemasid lugedes ja enda jaoks knowhow listi tehes jäi silma ka selline asi: http://www.econmancer.com/?p=44
Vea kõrvaldamisel oma jõududega saab nii CE tule kustutada.
Tahan lennata ... :drive:
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#15

Mõistlikum oleks ju pigem üles otsida mis selle üldse põhjustas, muidu varsti "kustub" auto sul ise ära kuskil maanteel :)
Kogenud Aeronaut. :drive:
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#16

Kas ma mitte seda viimase lausega ei öelnud ? :)
Nt. minul läksCE põlema ja leidsin kapoti alt ühe katkise ja teise lahti tulnud vaakumivooliku.Parandasin ära ja panin kohale tagasi, aga tuluke ju ise ära ei kustu. Proovisin kõvasti puhuda aga ei kustu :D
Tahan lennata ... :drive:
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#17

Minu viga jah, ma ei lugenud korralikult..:wall:
Kogenud Aeronaut. :drive:
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#18

tuluke ju ise ära ei kustu. Proovisin kõvasti puhuda aga ei kustu :D
Tegelikult kustub paljudel juhtudel tuluke ka ise ära, kui auto tuvastab, et veasituatsioon on kadunud. Selleks võib muidugi minna mitu käivitus/sõidu/vms tsükleid, olenevalt veakoodi põhjusest.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#19

Käivitustsükleid ( 1 tsükkel = külm mootor käima, soojaks ja uuesti "külmaks") läheb püsivigade kustutamiseks kuni 50. Ajutised seguvead kustuvad järgmisel käivitamisel.

Täiesti ARULAGE on veakoode niisama kustutada ilma veapõhjust likvideerimata.
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#20

Loomulikult on asjal praktilist mõtet ainult siis, kui viga on eelnevalt tuvastatud ja kõrvaldatud, muidu tuleb ju ka veakood kohe tagasi. Nagu siin eelpool ka eeldatud on.
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#21

Mis asja te nüüd ajate?
Palun lugege mu postituse viimast lauset!
Vea kõrvaldamisel oma jõududega (see tähendab seda, et ma ei lähe teenindusse vaid saan ise jälile lahtisele/katkisele voolikule jne. ja parandan asja ise) ja siis kustutan tule.
Pole öelnud, et kui tuli süttib tõmba kohe kaitse välja ja kustuta tuli - poogen see tekkinud viga ja kui uuesti süttib korda tegevust kuni mootor töö lõpetab.
Mul on plaanis ikka pikemalt autoga sõita mitte ...
Rahu ainult rahu - kõik Saab korda ;)
Tahan lennata ... :drive:
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#22

Lugesime ju, mis erutud?
Minu vastus oli Tionic'ule, et ega keegi ilma viga likvideerimata veakoode kustutama hakata ei olegi soovitanud.
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#23

Samuti ka minu postitus :)
Tahan lennata ... :drive:
Vasta