Check Engine
Näiteks lambda andur, aga ka palju muid asju on sellised, millega mootori töös mingit tuntavat muudatust ei kaasne. Külasta mõnda Saabide remontimisega tegelevat asutust ja lase veakood(id) tech2-ga välja lugeda, selle jutu peale ei oska keegi öelda mis autol täpsemalt viga on.
Tere.
Panin enda loo siia samase teemase. Samuti hakkas Check engine tuluke põlema. Käisin tech2-ga vaatamas.
Näitas ,et Manifold Pressure Sensor 9197930 vigane,pistik ühendus vigane või õhu leke. Auto (2.3t 136kW) käitub nagu alati, võibolla pisut uimasem.Esiteks kustutasin vea ja sain sõita nii 20 km siis tuli tagasi. järgmisena võtsin lammutusest teise anduri ,käitus täpselt sama moodi. Uut ma kohe ei kipu ostma enne kui kindel olen, ta tuksis on.Esma pilgul ei paista ka mingit leket. Võibolla oskab keegi suunata mida jälgida või endalgi analoogiline viga olnud.
Panin enda loo siia samase teemase. Samuti hakkas Check engine tuluke põlema. Käisin tech2-ga vaatamas.
Näitas ,et Manifold Pressure Sensor 9197930 vigane,pistik ühendus vigane või õhu leke. Auto (2.3t 136kW) käitub nagu alati, võibolla pisut uimasem.Esiteks kustutasin vea ja sain sõita nii 20 km siis tuli tagasi. järgmisena võtsin lammutusest teise anduri ,käitus täpselt sama moodi. Uut ma kohe ei kipu ostma enne kui kindel olen, ta tuksis on.Esma pilgul ei paista ka mingit leket. Võibolla oskab keegi suunata mida jälgida või endalgi analoogiline viga olnud.
Mul samuti väga sarnane juhtum eelnevalt kirjeldatule.
Check engine läks põlema ning tech-2 tuvastas turborõhuanduri rikke. Auto 2.2 TDI. Mõned korrad sai seda puhastatud, mis ka lühiajaliselt aitas, kuid tuli ikkagi põleb tuli mõnel korral nädalas. Mingit seaduspärastust ei ole täheldanud, mis tõttu check engine süttib või kustub. Nädal aega tagasi ostsin siis uue anduri, kuid mure ikka endine.
Check engine läks põlema ning tech-2 tuvastas turborõhuanduri rikke. Auto 2.2 TDI. Mõned korrad sai seda puhastatud, mis ka lühiajaliselt aitas, kuid tuli ikkagi põleb tuli mõnel korral nädalas. Mingit seaduspärastust ei ole täheldanud, mis tõttu check engine süttib või kustub. Nädal aega tagasi ostsin siis uue anduri, kuid mure ikka endine.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Mul samuti väga sarnane juhtum eelnevalt kirjeldatule.
Check engine läks põlema ning tech-2 tuvastas turborõhuanduri rikke. Auto 2.2 TDI. Mõned korrad sai seda puhastatud, mis ka lühiajaliselt aitas, kuid tuli ikkagi põleb tuli mõnel korral nädalas. Mingit seaduspärastust ei ole täheldanud, mis tõttu check engine süttib või kustub. Nädal aega tagasi ostsin siis uue anduri, kuid mure ikka endine.
niimoodi tehes vaheta välja veel mõned solenoidklapid j( 3 tk) a õhulugeja ja egr; siis saad asja korda

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Mul samuti väga sarnane juhtum eelnevalt kirjeldatule.
Check engine läks põlema ning tech-2 tuvastas turborõhuanduri rikke. Auto 2.2 TDI. Mõned korrad sai seda puhastatud, mis ka lühiajaliselt aitas, kuid tuli ikkagi põleb tuli mõnel korral nädalas. Mingit seaduspärastust ei ole täheldanud, mis tõttu check engine süttib või kustub. Nädal aega tagasi ostsin siis uue anduri, kuid mure ikka endine.
niimoodi tehes vaheta välja veel mõned solenoidklapid j( 3 tk) a õhulugeja ja egr; siis saad asja korda![]()
Minu probleemi lahendmaine on veninud kuna auto töös ei olnud senimaani probleemi olnud, ning huupi midagi vahetama ei tahtnud hakata.
Nüüd siis mõned uued sümptomid:
1)Vahel viskab turbo üldse tagant ära. Lisaks tõmbe kadumisele kaob ka püsikiiruse hoidja. Mõnikord aitab auto taaskäivitamine, kuid mitte alati.
2) Tõmme on kehvem ning ebaühtlane. Olen täheldanud, et isegi kui turbo töötab, siis tõmme on ebaühtlane(väike jõnksutamine kiirendades) ning enamasti kehvem kui siis kui auto täiesti korras oli.
Probleem on igapäevane, mistõttu sooviks seda lõplikult lahendada.
Tänud ette.
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Vana teema küll, aga foorumis teemasid lugedes ja enda jaoks knowhow listi tehes jäi silma ka selline asi: http://www.econmancer.com/?p=44
Vea kõrvaldamisel oma jõududega saab nii CE tule kustutada.
Vea kõrvaldamisel oma jõududega saab nii CE tule kustutada.
Tahan lennata ... 

-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Kas ma mitte seda viimase lausega ei öelnud ? 
Nt. minul läksCE põlema ja leidsin kapoti alt ühe katkise ja teise lahti tulnud vaakumivooliku.Parandasin ära ja panin kohale tagasi, aga tuluke ju ise ära ei kustu. Proovisin kõvasti puhuda aga ei kustu

Nt. minul läksCE põlema ja leidsin kapoti alt ühe katkise ja teise lahti tulnud vaakumivooliku.Parandasin ära ja panin kohale tagasi, aga tuluke ju ise ära ei kustu. Proovisin kõvasti puhuda aga ei kustu

Tahan lennata ... 

Tegelikult kustub paljudel juhtudel tuluke ka ise ära, kui auto tuvastab, et veasituatsioon on kadunud. Selleks võib muidugi minna mitu käivitus/sõidu/vms tsükleid, olenevalt veakoodi põhjusest.tuluke ju ise ära ei kustu. Proovisin kõvasti puhuda aga ei kustu
Käivitustsükleid ( 1 tsükkel = külm mootor käima, soojaks ja uuesti "külmaks") läheb püsivigade kustutamiseks kuni 50. Ajutised seguvead kustuvad järgmisel käivitamisel.
Täiesti ARULAGE on veakoode niisama kustutada ilma veapõhjust likvideerimata.
Täiesti ARULAGE on veakoode niisama kustutada ilma veapõhjust likvideerimata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Mis asja te nüüd ajate?
Palun lugege mu postituse viimast lauset!
Vea kõrvaldamisel oma jõududega (see tähendab seda, et ma ei lähe teenindusse vaid saan ise jälile lahtisele/katkisele voolikule jne. ja parandan asja ise) ja siis kustutan tule.
Pole öelnud, et kui tuli süttib tõmba kohe kaitse välja ja kustuta tuli - poogen see tekkinud viga ja kui uuesti süttib korda tegevust kuni mootor töö lõpetab.
Mul on plaanis ikka pikemalt autoga sõita mitte ...
Rahu ainult rahu - kõik Saab korda
Palun lugege mu postituse viimast lauset!
Vea kõrvaldamisel oma jõududega (see tähendab seda, et ma ei lähe teenindusse vaid saan ise jälile lahtisele/katkisele voolikule jne. ja parandan asja ise) ja siis kustutan tule.
Pole öelnud, et kui tuli süttib tõmba kohe kaitse välja ja kustuta tuli - poogen see tekkinud viga ja kui uuesti süttib korda tegevust kuni mootor töö lõpetab.
Mul on plaanis ikka pikemalt autoga sõita mitte ...
Rahu ainult rahu - kõik Saab korda

Tahan lennata ... 
