Tagumised ülemised ristvardad

Vasta
mellow
Postitusi: 158
Liitunud: P Mai 11, 2008 19:42
Asukoht:
Auto:

#1

Mis asjad on tagumised ülemised ristvardad? Mõnes kohas nimetatakse neid ka vedrustuse ülemisteks varrasteks. Kas need on bumerangid ehk õõtsad?
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Tegelikult on nende nimed reguleervardad.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
mellow
Postitusi: 158
Liitunud: P Mai 11, 2008 19:42
Asukoht:
Auto:

#3

Seega, need ei ole need õõtsad:eureka: Kas need reguleervardad võivad tagasillas koliseda?
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

Ja mitte vähe!!!
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
mellow
Postitusi: 158
Liitunud: P Mai 11, 2008 19:42
Asukoht:
Auto:

#5

Siis vist asi selge mis seal häält teeb, kui palju need vardad maksavad?
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6

Hetkel ei ole neid mitte kusagilt saada ja ei näe ka pikemas perspektiivis saada olema :(
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
mellow
Postitusi: 158
Liitunud: P Mai 11, 2008 19:42
Asukoht:
Auto:

#7

autoosad.ee pakub mingit tagatugihoob üla 61.27euri. See ei ole vist see? Kui neid saada ei ole, siis asi päris nutune, peabki sõitma sellise kobiseva/koliseva autoga:( Äkki saaks keegi pildi neist reguleervarrastest siia panna, siis näen silmaga millised need on.
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#8

Detail nr.4
Või on su autol läbi detail nr 1?
Pilt
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
mellow
Postitusi: 158
Liitunud: P Mai 11, 2008 19:42
Asukoht:
Auto:

#9

Detail nr. 1 on õõts nagu aru saan. Õõtsadest vahetati ära vasak, paremal ei pidanud midagi viga olema. Kobin/kolin ikka sees. Seejärel vahetati ära amordid. Kobin/kolin ikka sees. Vahetati ära ka amordi ülemised padjad, sellised imelikud kronsteinid olid. Pildil ma neid ei näe. Kobin/kolin ikka sees. Seejärel läksid vahetusse stabikapuksid. Tulemus sama, ikka kolin/kobin sees. Remondimehed ei oskanud rohkemat midagi vahetada. Kas seda detail nr. 4 saab raputades/kangutades aru, et läbi on?
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#10

Iga enesest lugupidav töökoda peaks suutma sealt lõtku olemasolul selle tuvastada :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
mellow
Postitusi: 158
Liitunud: P Mai 11, 2008 19:42
Asukoht:
Auto:

#11

Töökoda peaks olema reklaami järgi kindlasti enesest lugupidav töökoda. Kurvaks teeb see, et juhul kui ongi see detail läbi, siis abi ega lahendust ei olegi:(
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#12

Mul ka koliseb taga, tundub, et üsna mõttetu seal midagi tihedaks saada, vaheta terve tagasild ära, ikka koliseb.
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#13

Sellele NR 1 detailil on saada pukse. müüakse Opel Vectra C nime alt. Ja hind on sammuti mõistlik. Mul on alati üks vahetatud puksidega detail riiulis tagavaraks.




Detail nr.4
Või on su autol läbi detail nr 1?
Pilt
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 606
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#14

meil laos hetke seisuga 10tk saadaval..müüme vaid koos vahtuse ja reguleerimise teenusega :headbang:

...nii, et seltsimehed asugem aegu broneerima kuniks veel jätkub
crowman
Postitusi: 297
Liitunud: T Aug 09, 2011 17:34
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 9-3SC ; SAAB 96

#15

Mõned kuud tagasi lasin oma Saabil need puksid vahetada (pildil detail nr. 1). Teh. ülevaatus samuti lõtku ei tuvastanud kuid tuttava juures silda reguleerima hakates avastasime lõtku. (auto oli ülestõstetud ja sillad pingest vabad) Ostsin Lemfölderi puksid 2 tk. 42 eur. Muidugi on ka odavamaid.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 606
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#16

siin nagu mitu teemat segamini:wall:

teeme asja lihtsaks- pakkusin reguleervardaid, mille tüüpveaks siis on sharniiri lõtk ja mingisuguseid pukse ega sharniire seal ei vahetata..lisaks ei esine mingeid alternatiive ega ka B osi

paljudel juhtudel tuleb lisaks reguleervardale vahetada ka reguleerpolt kuna need ei tule lahti ja vaja purustada :P

ülemised õõtshoovad sobivad tõesti vectra omad, kuid nendes pukside vahetus on mõtteu ajakulu, kuna hinnas annab sama välja ning peale nende vahtust on loogiline käik taas kontrollida sildade geomeetria, vajadusel reguleerida, mille tulemusena jõuame taas reguleervardani ...
crowman
Postitusi: 297
Liitunud: T Aug 09, 2011 17:34
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 9-3SC ; SAAB 96

#17

Mõned kuud tagasi lasin oma Saabil need puksid vahetada (pildil detail nr. 1). Teh. ülevaatus samuti lõtku ei tuvastanud kuid tuttava juures silda reguleerima hakates avastasime lõtku. (auto oli ülestõstetud ja sillad pingest vabad) Ostsin Lemfölderi puksid 2 tk. 42 eur. Muidugi on ka odavamaid.

Kogu jutu mõte selles , et alati ei tunne kõiki lõtke kohe ja lihtsalt raputaja peal...
Vasta