Tere kõigile!
Aega võttis aga asja sai ning minust Saabi pisik jagu sai.
Saab kui automark olnud juba ammusest ajast üks lemmikutest ning suguvõsas Saab pisik ka palju tööd teinud, seega oli aja küsimus kui ka mina selle automargini jõuan.
Auto sai onult ostetud, kes ise liikus edasi uuemate autode poole.
Autoks on siis 1999 aasta 9-5 Griffid, lisadest puudu katuseluuk. Aga sellest ma ei tunne hetkel puudust.
Läbisõit on 189000km, toodud mitu aastat tagasi Belgiast. Onu on lasknud autot hooldada Saabi Anti juures (nagu ka kahte eelnevat Saabi).
Hetkel vaja teha õlivahetus (ootan soovitusi õli markide kohta), naha hooldus, SID ekraani remont ja Saabi logode vahetus, mis ei ole eluliselt tähtis (teised kulunud täiesti).
Kõik küsimused ja soovitused on teretulnud.
Pilte lisan ka peagi.
Saab 9-5 Griffin V6 , 1999, Tolk
Täna sai siis õlivahetatud. Sisse sai kallatud Liquid Moly Leichtlauf High Tech 5 W-40. Õli vahetuse käigus avanes alt pilt kahe õlilaigu näol. Lisan juurde ka pildid. Ehk targemad teavad öelda, kas peaks nende üle natukene muretsema või tuleks otsejoones sõita töökotta?








Turboleke on seotud mittetoimiva karterituulutusega.Eks see teine samuti.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tervist.
Selline mure tekkis täna,et aknapesuvedelikku ei tule esiklaasile-esituledele tuleb, nii tulede kui ka esiklaasi kojamehed töötava.
Ja kõrval istuja istmesoojendus ei tööta.
Kelegil on ideid ja soovitusi, mida võiks kontrollida jne.
Tänud ette.
Selline mure tekkis täna,et aknapesuvedelikku ei tule esiklaasile-esituledele tuleb, nii tulede kui ka esiklaasi kojamehed töötava.
Ja kõrval istuja istmesoojendus ei tööta.
Kelegil on ideid ja soovitusi, mida võiks kontrollida jne.
Tänud ette.
Aknapesuvedeliku kohta: Võiks kontrollida neid väikseid vollasid, mis esiklaasile vedelikku suunavad, ehk on leke kuskil või voolikud pragunenud? Ajaga nad kindlasti väsivad... Teine variant - võta õmblusnõel ja surgi natuke neid pihusteid, kust vedelik peaks klaasile lendama.
Istmesoojenduse kohta: Kas on välistatud, et keegi on põlvipidi istmepatja rutjunud? Mäletan iisaku ja Trionicu soovitusi Saab 9000 kohta, et poleks soovituslik sellist käitumist harrastada.. 9-5 kohta ei tea niiviisi kohvipaksult öelda, aga ehk kehtib sama soovitus? Pistikud üle vaadatud? Kaitsmed?
Istmesoojenduse kohta: Kas on välistatud, et keegi on põlvipidi istmepatja rutjunud? Mäletan iisaku ja Trionicu soovitusi Saab 9000 kohta, et poleks soovituslik sellist käitumist harrastada.. 9-5 kohta ei tea niiviisi kohvipaksult öelda, aga ehk kehtib sama soovitus? Pistikud üle vaadatud? Kaitsmed?
Tervist.
Selline mure tekkis täna,et aknapesuvedelikku ei tule esiklaasile-esituledele tuleb, nii tulede kui ka esiklaasi kojamehed töötava.
Ja kõrval istuja istmesoojendus ei tööta.
Kelegil on ideid ja soovitusi, mida võiks kontrollida jne.
Tänud ette.
Üks(või mitu) tagasivooluklappidest lekib, või on kusagilt voolik lahti.
Kontrollida istmekütte regulaatorit,vahetades see juhipoolsega.Kui ei aita,siis on küttekeha vahetus ees.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kuna mõlema esiistme küttesüsteem saab 36 kaitsme alt toidet ja vent. 32 alt ning teine iste toimib,võib järeldada,et vigase istme all on midagi juhtunud pistikute-kaablitega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tervist.
Aknapesuvedeliku murega sain asjad korda - peaagu. Töötab aga suutsin kogemata juhipoolse düüsitaguse ära lähkuda, õigemini liiga rabe oli kui üritasin seda väikest klambrit sisse lükata, et läbi kapoti seda kätte saada.
Viga seisnes umbses esimeses kolmikus, kus vedelik laiali jaotatakse. Puhusin ja pesin selle läbi.
Väikesed tähelepanekud aknapesuvedeliku probleemide küüsis vaevlejatele:
Pumba korrasolekut saab testida suhteliselt kergelt nii, et kui vajutad sees aknapesu kangi, siis töötava pumbaga tekib surve voolikutesse, seda peab keegi teine samal ajal kontrollima. Kui pump töötab, siis kontrollida, kas esimesest kolmikust tuleb veliku läbi jne.
Väike küsimus ka, et kas neid kolmikuid nimetataksegi tagasivooliku klappideks?
Tänud tarkadele. Üritan homme-ülehomme istmete asja uurida.
Aknapesuvedeliku murega sain asjad korda - peaagu. Töötab aga suutsin kogemata juhipoolse düüsitaguse ära lähkuda, õigemini liiga rabe oli kui üritasin seda väikest klambrit sisse lükata, et läbi kapoti seda kätte saada.
Viga seisnes umbses esimeses kolmikus, kus vedelik laiali jaotatakse. Puhusin ja pesin selle läbi.
Väikesed tähelepanekud aknapesuvedeliku probleemide küüsis vaevlejatele:
Pumba korrasolekut saab testida suhteliselt kergelt nii, et kui vajutad sees aknapesu kangi, siis töötava pumbaga tekib surve voolikutesse, seda peab keegi teine samal ajal kontrollima. Kui pump töötab, siis kontrollida, kas esimesest kolmikust tuleb veliku läbi jne.
Väike küsimus ka, et kas neid kolmikuid nimetataksegi tagasivooliku klappideks?
Tänud tarkadele. Üritan homme-ülehomme istmete asja uurida.
Õhtust jõululistele. Üritasin siis täna kaasreisijaistme muret lahendada (soojendus ja ventilatsioon). Esmalt vahetasin lülitid ära juhiistme omaga. Tulemus sama, seega kala kusagil mujal. Üritasin siis istme all olevatele juhtmetele liigi pääseda aga no ei saa kuidagi ligi - küsimus targematele,et kas isteme peab lahti võtma või on asja juures mõni teine nipp? Tänud ette vastajatele ja head jätku.