Saab 9-5 Griffin V6 , 1999, Tolk

Vasta
tolk
Postitusi: 9
Liitunud: E Juun 25, 2012 1:16
Asukoht:
Auto:

#1

Tere kõigile!

Aega võttis aga asja sai ning minust Saabi pisik jagu sai.
Saab kui automark olnud juba ammusest ajast üks lemmikutest ning suguvõsas Saab pisik ka palju tööd teinud, seega oli aja küsimus kui ka mina selle automargini jõuan.
Auto sai onult ostetud, kes ise liikus edasi uuemate autode poole.
Autoks on siis 1999 aasta 9-5 Griffid, lisadest puudu katuseluuk. Aga sellest ma ei tunne hetkel puudust.
Läbisõit on 189000km, toodud mitu aastat tagasi Belgiast. Onu on lasknud autot hooldada Saabi Anti juures (nagu ka kahte eelnevat Saabi).
Hetkel vaja teha õlivahetus (ootan soovitusi õli markide kohta), naha hooldus, SID ekraani remont ja Saabi logode vahetus, mis ei ole eluliselt tähtis (teised kulunud täiesti).

Kõik küsimused ja soovitused on teretulnud.
Pilte lisan ka peagi.
tolk
Postitusi: 9
Liitunud: E Juun 25, 2012 1:16
Asukoht:
Auto:

#2

Täna sai siis õlivahetatud. Sisse sai kallatud Liquid Moly Leichtlauf High Tech 5 W-40. Õli vahetuse käigus avanes alt pilt kahe õlilaigu näol. Lisan juurde ka pildid. Ehk targemad teavad öelda, kas peaks nende üle natukene muretsema või tuleks otsejoones sõita töökotta?

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#3

Kui need loigud just nagu mahlakased kevadisel ajal ei jookse, siis otsejoones ei ole vaja teenindusse minna. Aga likvideerida võiks need küll mingi aeg, sest auto ei ole siiski ette nähtud lekkima.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

V6 puhul suht tavapärased lekked.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
tolk
Postitusi: 9
Liitunud: E Juun 25, 2012 1:16
Asukoht:
Auto:

#5

Üks leke on turbo juurest ja teine leke on temast paremal (kui näoga seista auto suunas).
Aga kas need lekete pärast peaks väga muretsema ka? Mis nende lekete põhjuseks võiks olla?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Turboleke on seotud mittetoimiva karterituulutusega.Eks see teine samuti.
tolk
Postitusi: 9
Liitunud: E Juun 25, 2012 1:16
Asukoht:
Auto:

#7

Nii, hakkavad tulema põhjused. Ühesõnaga suund remondimeeste poole võimalikult kiirelt?
tolk
Postitusi: 9
Liitunud: E Juun 25, 2012 1:16
Asukoht:
Auto:

#8

Tervist.
Selline mure tekkis täna,et aknapesuvedelikku ei tule esiklaasile-esituledele tuleb, nii tulede kui ka esiklaasi kojamehed töötava.
Ja kõrval istuja istmesoojendus ei tööta.
Kelegil on ideid ja soovitusi, mida võiks kontrollida jne.
Tänud ette.
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#9

Aknapesuvedeliku kohta: Võiks kontrollida neid väikseid vollasid, mis esiklaasile vedelikku suunavad, ehk on leke kuskil või voolikud pragunenud? Ajaga nad kindlasti väsivad... Teine variant - võta õmblusnõel ja surgi natuke neid pihusteid, kust vedelik peaks klaasile lendama.
Istmesoojenduse kohta: Kas on välistatud, et keegi on põlvipidi istmepatja rutjunud? Mäletan iisaku ja Trionicu soovitusi Saab 9000 kohta, et poleks soovituslik sellist käitumist harrastada.. 9-5 kohta ei tea niiviisi kohvipaksult öelda, aga ehk kehtib sama soovitus? Pistikud üle vaadatud? Kaitsmed?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Tervist.
Selline mure tekkis täna,et aknapesuvedelikku ei tule esiklaasile-esituledele tuleb, nii tulede kui ka esiklaasi kojamehed töötava.
Ja kõrval istuja istmesoojendus ei tööta.
Kelegil on ideid ja soovitusi, mida võiks kontrollida jne.
Tänud ette.

Üks(või mitu) tagasivooluklappidest lekib, või on kusagilt voolik lahti.

Kontrollida istmekütte regulaatorit,vahetades see juhipoolsega.Kui ei aita,siis on küttekeha vahetus ees.
tolk
Postitusi: 9
Liitunud: E Juun 25, 2012 1:16
Asukoht:
Auto:

#11

Tänud ideede eest. Homme üritan neid rakendada ja uurida. Igatahes istme kohta veel nii palju, et kiirelt kontrollisin üle ka istme ventilatsiooni ning see ka ei toimi. Ehk see lisainfo annab kellegile mingit mõteainet?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Kuna mõlema esiistme küttesüsteem saab 36 kaitsme alt toidet ja vent. 32 alt ning teine iste toimib,võib järeldada,et vigase istme all on midagi juhtunud pistikute-kaablitega.
tolk
Postitusi: 9
Liitunud: E Juun 25, 2012 1:16
Asukoht:
Auto:

#13

Okei. Üritan õhtul nendega lähemalt tegeleda.
tolk
Postitusi: 9
Liitunud: E Juun 25, 2012 1:16
Asukoht:
Auto:

#14

Tervist.
Aknapesuvedeliku murega sain asjad korda - peaagu. Töötab aga suutsin kogemata juhipoolse düüsitaguse ära lähkuda, õigemini liiga rabe oli kui üritasin seda väikest klambrit sisse lükata, et läbi kapoti seda kätte saada.
Viga seisnes umbses esimeses kolmikus, kus vedelik laiali jaotatakse. Puhusin ja pesin selle läbi.
Väikesed tähelepanekud aknapesuvedeliku probleemide küüsis vaevlejatele:
Pumba korrasolekut saab testida suhteliselt kergelt nii, et kui vajutad sees aknapesu kangi, siis töötava pumbaga tekib surve voolikutesse, seda peab keegi teine samal ajal kontrollima. Kui pump töötab, siis kontrollida, kas esimesest kolmikust tuleb veliku läbi jne.
Väike küsimus ka, et kas neid kolmikuid nimetataksegi tagasivooliku klappideks?
Tänud tarkadele. Üritan homme-ülehomme istmete asja uurida.
tolk
Postitusi: 9
Liitunud: E Juun 25, 2012 1:16
Asukoht:
Auto:

#15

Õhtust jõululistele. Üritasin siis täna kaasreisijaistme muret lahendada (soojendus ja ventilatsioon). Esmalt vahetasin lülitid ära juhiistme omaga. Tulemus sama, seega kala kusagil mujal. Üritasin siis istme all olevatele juhtmetele liigi pääseda aga no ei saa kuidagi ligi - küsimus targematele,et kas isteme peab lahti võtma või on asja juures mõni teine nipp? Tänud ette vastajatele ja head jätku.
Vasta