Saab 9-5 3.0tid kompressioon

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#1

Kui pead silmas MY2002 siis kompressioon on 18,5:1 .
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#2

Eks ta teatud piirides kõigub siia sinna alati. Oluline on, et kõik silindrid oleksid sarnase rõhuga. Mina, kui diislikauge inimene peaksin tegelikult ültse vaikima. :cool:
jupid
Postitusi: 113
Liitunud: K Mai 07, 2008 12:15
Asukoht:
Auto:

#3

jupats, ajasid surveastme ja kompressiooni segamini. Naad on kaks täiesti erinevat asja.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#4

Läks segi jah. Aga surveaste on arvutatav väärtus ja kompressioon mõõdetav. Tähendavad nad ju üht ja sama asja, kuigi meetodid on erinevad. Loogiliselt võttes peab ju surveastmest arvutatud kompressioon võrduma tehasest tulnud auto kompressiooniga. :eureka:

Kui ei, siis ma lähen tuttu ära ja häbenen homme hommikul...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Surveaste ja kompressioon on absoluutselt erinevad väärtused. Viimane maakeeli öeldes näitab silindri "tihedust", et mis väärtuseni kolb on suuteline segu kokku suruma. Põlemiskambri kuju, klappide ajastatus ja loomulikult kolvi/rõngaste/klappide "tihedus" määravad põhiliselt selle.

Kui diiselmootori kompressioon on 18 bar.:love: , siis mootor tavaliselt enam ei käi. Tavanumbrid on ikka ca. 24-34 bar. Lubatud erinevus kuni 10%.

Antud suurelt ülelaetaval mootoril on norm. kompressioon 21,5 - 25,5 bar. ja see näit on loomulikult "kuivalt" mõõdetud. Kui õlid-kütus juba tinglevad,on ka number alati veidi suurem
Vasta