Saab 9-5 3.0tid kompressioon
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Läks segi jah. Aga surveaste on arvutatav väärtus ja kompressioon mõõdetav. Tähendavad nad ju üht ja sama asja, kuigi meetodid on erinevad. Loogiliselt võttes peab ju surveastmest arvutatud kompressioon võrduma tehasest tulnud auto kompressiooniga. 
Kui ei, siis ma lähen tuttu ära ja häbenen homme hommikul...
Kui ei, siis ma lähen tuttu ära ja häbenen homme hommikul...
Surveaste ja kompressioon on absoluutselt erinevad väärtused. Viimane maakeeli öeldes näitab silindri "tihedust", et mis väärtuseni kolb on suuteline segu kokku suruma. Põlemiskambri kuju, klappide ajastatus ja loomulikult kolvi/rõngaste/klappide "tihedus" määravad põhiliselt selle.
Kui diiselmootori kompressioon on 18 bar.
, siis mootor tavaliselt enam ei käi. Tavanumbrid on ikka ca. 24-34 bar. Lubatud erinevus kuni 10%.
Antud suurelt ülelaetaval mootoril on norm. kompressioon 21,5 - 25,5 bar. ja see näit on loomulikult "kuivalt" mõõdetud. Kui õlid-kütus juba tinglevad,on ka number alati veidi suurem
Kui diiselmootori kompressioon on 18 bar.
Antud suurelt ülelaetaval mootoril on norm. kompressioon 21,5 - 25,5 bar. ja see näit on loomulikult "kuivalt" mõõdetud. Kui õlid-kütus juba tinglevad,on ka number alati veidi suurem
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
