
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Puuritud Zimmermannid (oli vist mingi Race Edition) on Eesti jaoks täitsa head, eriti koos kõva Ferodo klotsiga.
BD-l on kaks külge - üks on hea, teine halb.
Hea on see, et on ta on tõesti parim oma hinnaklassis, nii suurtel (üle 200) kui ka madalamatel kiirustel linnasõidul. Leian, et puurimisel pole BD-l eriti mõttet, rohkem nö fancy teema. Sooned on aga seal vajalikud, ekstreemsetel hetkedel pühivad hästi klotsi pinda puhtaks.
Külmast performance klotsist ei maksa oodata head tulemust, enne peab ikka soojaks laskma.
Halb BD juures on kohalik (Eesti) esindaja kes ei viitsi tegeleda aftersales-i teemadega.
Kõveraks minemisest ei kaitse aga sind miski, ka BD läheb
BD-l on kaks külge - üks on hea, teine halb.
Hea on see, et on ta on tõesti parim oma hinnaklassis, nii suurtel (üle 200) kui ka madalamatel kiirustel linnasõidul. Leian, et puurimisel pole BD-l eriti mõttet, rohkem nö fancy teema. Sooned on aga seal vajalikud, ekstreemsetel hetkedel pühivad hästi klotsi pinda puhtaks.
Külmast performance klotsist ei maksa oodata head tulemust, enne peab ikka soojaks laskma.
Halb BD juures on kohalik (Eesti) esindaja kes ei viitsi tegeleda aftersales-i teemadega.
Kõveraks minemisest ei kaitse aga sind miski, ka BD läheb

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kõverdumine on ilmselt kasutamises ja juhuses kinni kuidagi. Ma pole 4 aasta jooksul neid kõveraks saanud, samas mingit ekstreempidurdamisi on ka suht väga vähe olnud. Kuuma kettaga kuhugi lompi jõuda võib muidugi alati ja siis on suht kindel kõverdumine ka. Võib kõigil juhtuda ja mõnel varem, mõnel hiljem.
Kõverdumine on ilmselt kasutamises ja juhuses kinni kuidagi. Ma pole 4 aasta jooksul neid kõveraks saanud, samas mingit ekstreempidurdamisi on ka suht väga vähe olnud. Kuuma kettaga kuhugi lompi jõuda võib muidugi alati ja siis on suht kindel kõverdumine ka. Võib kõigil juhtuda ja mõnel varem, mõnel hiljem.
Tootja kinnitusel on defekti tõenäosus 0,2%, edasi on aga edasimüüja kohustus asjaga tegeleda

Kõverdumine on ilmselt kasutamises ja juhuses kinni kuidagi. Ma pole 4 aasta jooksul neid kõveraks saanud, samas mingit ekstreempidurdamisi on ka suht väga vähe olnud. Kuuma kettaga kuhugi lompi jõuda võib muidugi alati ja siis on suht kindel kõverdumine ka. Võib kõigil juhtuda ja mõnel varem, mõnel hiljem.
sama jutt originaal ketaste kohta. Kui kunagi UM-s töötades sai e.piduri kettaid erinevatel BMW-del praktiliselt iga päev vahetatud siis Saabidel sellist mure täheldanud pole.
Võimsust pole kunagi piisavalt
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:


Olles nüüd mõni nädal BD komplekti katsetanud siis olen asjaga väga rahul
Pidurdamine on kindel ja mõnus ja kohati teeb see omadus ka liialt uljaks 
Kuna ilmad hakkavad juba valdavalt "+" kraadide piirimail olema siis saab lõpuks jälle tegutseda...
Täna käisin velje vana juures ning 2 suveratast jätsin sinna sirgestamiseks
Väga hullud polnudki aga võiks enne hooaega ikka perfektseks saada.
Kui need asjad tehtud siis võib järgmised plaanid ette võtta...



Kuna ilmad hakkavad juba valdavalt "+" kraadide piirimail olema siis saab lõpuks jälle tegutseda...
Täna käisin velje vana juures ning 2 suveratast jätsin sinna sirgestamiseks

Kui need asjad tehtud siis võib järgmised plaanid ette võtta...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Esimene ratas jookseb ilusasti koopaga paralleelselt, tagumine pool on pisut allpool kuna pagassis on paar raskemat asjaEsimene pilt on väga kena. Velg sobib hästi, eest tundub kuidagi tiba kõrge ainult. Kus viimased pildid muidu tehtud? Ilus ja maitsekas auto igatahes, huvitav ainult, et Tartu peal vastu sõitnud pole. Edu!!:P

Linnas liigun üldiselt päevasel ajal aga mitte väga palju, ilmselt seetõttu pole ka kohanud

Viimased pildid on tehtud Fortuuna ärimaja taga, Catweesi külje all!
Ma tegin sihilikult kaugelt kuna siis jäi auto kenasti "väravate" vaheleMulle pakub kolmas pilt huvi - mõnus gamma. Rohkem oleks pidanud motiivi shootima, võib olla lähemalt.
Ülejäänud tunduvad natuke liiga (ahju)soojad.


Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kahjuks mitte kuna ma käisin selle autoga esimest korda ülevaatuselKas sul eelnevast ülevaatusel käimisest on ka sellist lehte alles, et võrrelda näiteks pidurdusjõudu?

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
All on täitsa originaal vedrustusSai su masinat Reedel lõunaka ees imetletud (parkimiskoht oli ka muidugi väga silmatorkav). Ega sul ei ole originaal madaldus?


Antud parkimiskoht oli teadlikult valitud seetõttu, et vältida andekate juhtide poolt "uksega ärapanemist"

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Ma tänanTeine ja eriti veel viimane on väga ägedad pildid.

Ooei, need viimased on kõik Viljandimaal tehtud (Suure-Jaanis ja selle lähiümbruses)Ega see teine pilt pooljuhuslikult Alatskivil tehtud pole?

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab