Yle pika aja tööst vaba päev ja seegi sai Saabi seltsis veedetud

Loodan väga et asja ette.
Hommik algas siis sellega et sai Saabiga mootori lift toodud. Peale paari tunnist pusimist rippuski mootor koos kastiga t6stuki otsas.
Kast maha ja kolmest erinevast yhe kokku tegemine.
Alla läheb nyyd 5 käiguline GM456. Et esimest otsa kinnitada saaks tuli sinna kruvida 99 enda kronsaga otsakaan.
Päris 1:1 ei sobi. Seest oli vaja yhte pesa maha freesida et alumise v6lli 6likanali paika saaks.
Peaylekandeks läksid hammasrattad GM557 pealt.
Korpust ennast seekord vahetama ei hakanud.
Pealt vaadates tundub vana 4käiguse korpus tunduvalt tugevam kui GM556-l. Just peaylekande pool. Jubinaid on, eks kui aega saab siis proovin maas yhe kokku laduda.
Kuna mootor oli maas siis leidsin ka väikese 6lilekke tekitaja yles- 6lisurveandur ise
Märgin yles siia ka peaylekande hammaste arvu:
99 4k - 31/30
456 5k - 31/26
557 5k - 32/25
Nagu näha siis 557-l on ylemisel 1 rohkem ja alumisel 1 vähem.
Kuna mootor oli juba maas siis sai seda veel veidi puhastatud ja mootorivärviga töödeldud.
Samuti sai auto vahepeal juba uue cps anduri.
Vanaga näitas DTC et syl_fel ja adapt_error.
Nina p66sas

nagu näts juustes,millest lahti ei saa...