K mis vahe on b234 ja b234l
Kui võtta puhtalt mootor ilma lisaseadmeteta (k.kast, sidur, turbo, poolteljed jne.) siis vahet tõesti pole.Aga mingit erilist vahet neil E,L ja R mootoritel vist ei ole?
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Kellelt mina oma aero ostsin oli palju vaeva näinud ja kokkujooksnud
B234R mootori asemle otsinud samuti B234R mootori.
Mis minu arust oli küll väga mõtetu sest R mootorid on tavaliselt rohkem valu saanud.
Ideaalne oleks L ja R mootorile otsida asemel B234E mootor mis teoorias peaks kõige vähem valu saama sest võimsus mida välja võetakse on ikka Ainult 125Kw.
Raud on neil kõigil sama, ainult teatud osad on erinevad Näiteks turbo lisaks Ecu soft .
B234R mootori asemle otsinud samuti B234R mootori.
Mis minu arust oli küll väga mõtetu sest R mootorid on tavaliselt rohkem valu saanud.
Ideaalne oleks L ja R mootorile otsida asemel B234E mootor mis teoorias peaks kõige vähem valu saama sest võimsus mida välja võetakse on ikka Ainult 125Kw.
Raud on neil kõigil sama, ainult teatud osad on erinevad Näiteks turbo lisaks Ecu soft .
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Ei ole veel täheldanud, et R mootorid kehvemas seisus oleks, kui teised. Pigem kisub ikka teiste kahjuks...
Kui tahad ametlikku jah või ei sõna, siis pöördu esinduse poole.
kas tead või arvad?Kui võtta puhtalt mootor ilma lisaseadmeteta (k.kast, sidur, turbo, poolteljed jne.) siis vahet tõesti pole.Aga mingit erilist vahet neil E,L ja R mootoritel vist ei ole?
Kui tahad ametlikku jah või ei sõna, siis pöördu esinduse poole.
Tean.kas tead või arvad?
Aga kui täpsem olla, siis B234 mis toodetud enne MY94 oli nn. "long block" mudel ja see tõesti erinev uuemast "short block" mootorist.
Kui nüüd võrrelda vana B234R ja uuemat B234L, siis on erinevad tõesti.
keenius: LPT seisukohalt sul sama mõte, mis minulgi oli, kui oma masina Rootsist tõin. Üks tähtsamatest kriteerumitest oli justnimelt leida LPT versioon.
Tahad Aerot, võid üsna kindel olla, et mootor/turbo on eelmiste omanike käes kõvasti vatti saanud.
Tahad FPT-d (B234L) võid kahtlustada, et et turbo hakkab ilmselt otsi andma. Nõrk T25 on kogu oma eluaja max. 0,9 baariga sõitnud ja seda pole selle "pisikese" jaoks mitte vähe.
Tahad LPT-d (B234E) on lootus kestvam turbo saada, sest omanik pole seda üle 0,45 baari saanudki piinata.
Muidugi ei räägi ma sellest, kui juhtumisi üliharva õlivahetusega kõik lihtsalt pe...e keeratakse

edit: teema küsimus oli B234i ja B234L(E,R) erinevustest. Vabalthingava B234i (injection - sissepritse, turbota) väntvõll on minu teada teistsugune. Missuguseid erinevuseid veel, ütlevad ehk targemad.
Mul isiklikult on "i" vastu suht külmad emotsioonid olnud, sellest ka teadmiste puudumine

i`l on kepsud/kolvid erinevad. Muu(ka väntvõll) on samad.Jutt siis 94 edasi mootoritest.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tervist.
Vabandan juba ette ära, kui esitan küsimuse valesse kohta, kuid see teema tundus kõige lähedam olevat minu küsimusele.
Nimelt huvitaks 147kw b234 head ja vead ning mida antud mootoril ostmisel ja edaspidiselt arvestama peaks.
Parimat, kruvi.
Vabandan juba ette ära, kui esitan küsimuse valesse kohta, kuid see teema tundus kõige lähedam olevat minu küsimusele.
Nimelt huvitaks 147kw b234 head ja vead ning mida antud mootoril ostmisel ja edaspidiselt arvestama peaks.
Parimat, kruvi.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
VeadTervist.
Vabandan juba ette ära, kui esitan küsimuse valesse kohta, kuid see teema tundus kõige lähedam olevat minu küsimusele.
Nimelt huvitaks 147kw b234 head ja vead ning mida antud mootoril ostmisel ja edaspidiselt arvestama peaks.
Parimat, kruvi.

Läbisõitu keritakse, õli ei vahetata.
__In Boost We Trust__