Kõigepealt: 99a 9-5, 2,3t 125kw
Ise poleks suurt numbrit teinud, aga kuna sõber märkas ebatavalist susina-vilina segu kui kiirendan, siis igaksjuhuks küsin. Nimelt (minu arust) varem seda päris salongi kuulda polnud, kui just aken lahti polnud, kuid nüüd nagu oleks (kuigi jah, mitte väga hullult, tasakesti ainult, võib ka minu paranoia olla).
Saan aru, et turbo peakski sellist häält tegema mingil määral, kuid kui hullu? Iseenesest on ilus hääl...aga igaksjuhuks küsin. Mida peaksin kontrollima (foorumis päris palju ringi tuulanud aga ühest vastust saanud ei olegi, ja usun, et seda päris täpselt öelda ei saagi).
Ja seoses selle lõigu lõpuga…kas keegi asjapulk tahab ise masinaga väikse tiiru teha, et aru saada kas on põhjust muretseda ja korra kapotigi alla piiluda (vajadusel tasun) või lendan kohe kuskile teenindusse?
Teine probleem: Minu jaoks arusaamatu õlikulu. 3 nädalat tagasi umbes oli õli alla miinimumi ja sai maksimumini kallatud. Selle aja jooksul on suhteliselt okeilt ringi sõidetud ja ei ole lihtsalt igapäevane paar kilti tööle-koju vaid ikka rohkem ja nii pea et igapäevaselt. Odoka näidu unustasin viimase kallamise ajal üles täheldada, nüüd siis tehtud, et jälgida. 1000km kindlasti selle 3 ndädalaga täis ei tule.
Kui suur on üldse min-max vahe masinal ja millest võib tulla selline kulu? Lekkeid ei ole täheldanud.
KOLMAS veidrus:
Parkisin eile suhteliselt kaldusel pinnal, nina kõrgemal. Auto pärast käivitades hakkas kostuma salongis kuskilt altpoolt keskelt (umbes) veidrat sulinat. Umbes nagu keegi kallaks pudelist vett kuskile või koer jooks vms (ehmatasin alguses ära, et ehk keegi mulle lahtise pudeli autosse jätnud).
Mootor välja suretades asi kadus ja uuesti tööle pannes oli tagasi. Kaldpinnalt lahkudes ei kippu ega kõppu. Saan aru, et mingid vedelikud autos liiguvad, aga...see oli esmakordne kogemus. Oskab keegi kommenteerida?
Enne kui kuskile kohale vuran, on hea ka siinolijatelt üht-teist kuulda.

