Saabi pankrotihaldurite tühjendusmüük

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 534
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#26

huvitav, kui Rootsis ei saa misinat arvele võtta, kuna tehase testauto, kas ma siis eestis saan selle arvele? saksas saaks jah isegi combid arvele... aga eestis sedaan?

Julgen kahelda. Uurisin mõni aeg tagasi sama, kui neid seal terve rivi müügis oli. Ükski teadjam inimene siinmaal, sh need kes tegelevad muidu autode tüübikinnitustega ja maaletoomisega ei julgenud jah öelda, kui asi puudutas eelseeria 9-5 universaale.

Olles ise ostnud suhteliselt hiljuti NG 9-5, mis enne oli arvel Rootsis (EU paberitega auto) tean, et kuigi see oli seal arvel aeti siin pill lõhki. 1,5 kuud kulus tavalise seerita tootmises oleva sedaani arvele saamiseks! Ja sellel olid olemas nii tehase poolsed sertifikaadid kui muu. Ilma neneta oleks protsess raudselt ummikus (Eesti amenikud armastavad väga paberite pedantset korrektsus ja kontrollivad need ka üle tehase kaudu). Kui on kõvad närvid ja auto nö ennekõike hoidmiseks tuua võib proovida. Kui sõitmiseks põhiautona ei soovitaks.

Ka on see viimane must 9-5 Aero USA versioon ja kõigist müüdutest seni kõige kehvemas seisukorras (jutt sellest masinast: http://www.kvd.se/sv/auktion/search/saa ... ASC&page=1). Nt tagaosa sisu on paigast ära, detailid omavahel ei haaku (st tegu on tõelise katse autoga). Soovitada võib seda vaid tõsisele iseehitajale, kes suudab sellest asja teha ja kellele selle ost on rahakotis probleeme mitte põhjustav. Ka klaaside soojendustraatidega on sellel autol jama (neid klaase ei saa ka kusagilt). Üksikud sellised lapitud esimesed eelseeria masinad lasid ka vett salongi. Olles ka 9-5 Vector Wagonit näinud siis on olemas ka korralikumaid autosid! Paraku need vist valdavalt ka müüdud.

KVD sait autode kohta süvainfot inglise keeles ei anna. Lastes google translatorist läbi peaks mingi iva saama. Tõlge on küll nadi aga parem, kui ei midagi. Rootsi keelne info on see eest detailne.

Otsene ostmise kogemus mul puudub. Kunagi oktsjoni võitsin aga seal on süsteem, et kui võit jääb alla müüja antud alghinnale, siis tehingut reeglina ei tehta (müüjal on õigus siiski müüa ja ostjal kohustus osta). Suhtlemine oli asjalik ja kiire. Aga nagu öeldud jäi kaup minu puhul katki. Müüja soovitav hind oli liiga kallis. Sama autot müüdi oksjonil pärast veel 3 korda.

Ise-enesest peaks kusagil olema veel rida müümata 9-4X Aerosid (USA versioonid), paljud neist ei läinud kaubaks paar kuud tagasi. Paraku olin ma siis juba ise 9-5 raha ettemaksnud, kui need pakkumisse tulid. Hinnad oli tookord ahvatlevad. Ka tehingu hinnad, sest siis puudus meediakära.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2309
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#27

Tänan asjaliku vastuse eest. Minu soov on vaadata ühte Vector sedaani. Selle masina peaks ju Eestis arvele saama, aga vat seda ma ei tea, kui neid tehasepoolseid serte jms ei ole, mis siis saab siin arvelevõtmisest? Julgen siis tõepoolest kahelda antud võimaluses.
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#28

Küsi VM-st nõu.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2309
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#29

Tänan. Küsin.

Nii, eile oli keegi veel VM-st uurinud antud masina kohta. Kuna see on 2,9 TiD siis sellele tüübikinnitust ei ole ega tule! Seega jääb antud masinale minu poolt küll pakkumine tegemata. Loomulikult oleks võimalik antud masin vedada näiteks teistesse vabariikidesse ja seal saada peale vajalikud dokumendid, ma arvan aga ikkagi jah-kõik taandub ju lõpuks rahale.:wtf:
Vasta