Mure selline, et eest puhub õiget temperatuuri kuid taha puhub ainult kuuma, pole tähtis mis temperatuur on seatud.
Kas mõni klappi liigutav mootor ära koolnud?
Saab 9-5 kliima puhub kuuma ja külma
Minu mäletamist mööda on seal 4 siibrit ja 3 mootorit:
Seega Kui sul puhub taha ainult sooja, peaks sul olema ka siis kas kunde või juhipool ees sama lugu, sest õhu segamis siibrid on ju taha suunatava õhuga samad.
Ja veaks on tõenäoliselt mõne selle siibri võlli või selle piiraja purunemine, purunenud mootori reduktor või surnud mootor ise.
EDIT:
Vaatan oma ahju remondist tehtud pilte ja panin vist eelneva tekstiga ikka puusse, nii päris ikka ei olnud. Sest lisaks on seal veel siiber, miks reguleerib seda, kas õhku võetakse õuest või "toast".
Ning ühel pildil on kunde poolne sooja ja külma segamise siiber ühendatud hoovaga ka tunnelitesse lastava õhu siibriga, ning seal kõrval paistab ka teise siibri hammasratas. Kumb siiber millist funktsiooni täitis ei mäleta. Aga siis vaata ehk oma hoovad üle, äkki on mõni neist lihtsalt lahti tulnud või nende ühendus plast otsikud katki vms.
Lisatud failid
- Siiber koos mootoriga juhipool, mis juhib sooja ja külma õhu segu juhile
- Siiber koos mootoriga kundepool, mis juhib sooja ja külma õhu segu kundele
- Pöördsiiber koos mootoriga, mis reguleerib õhu puhumis suunda, kas klaasile jalgadele jne, see on juhil ja kundel ühine. Ning see on omakorda hoovaga ühendatud siibriga, mis laseb õhku istmete all olevatesse tunnelitesse, ehk siis taha!
Seega Kui sul puhub taha ainult sooja, peaks sul olema ka siis kas kunde või juhipool ees sama lugu, sest õhu segamis siibrid on ju taha suunatava õhuga samad.
Ja veaks on tõenäoliselt mõne selle siibri võlli või selle piiraja purunemine, purunenud mootori reduktor või surnud mootor ise.
EDIT:
Vaatan oma ahju remondist tehtud pilte ja panin vist eelneva tekstiga ikka puusse, nii päris ikka ei olnud. Sest lisaks on seal veel siiber, miks reguleerib seda, kas õhku võetakse õuest või "toast".
Ning ühel pildil on kunde poolne sooja ja külma segamise siiber ühendatud hoovaga ka tunnelitesse lastava õhu siibriga, ning seal kõrval paistab ka teise siibri hammasratas. Kumb siiber millist funktsiooni täitis ei mäleta. Aga siis vaata ehk oma hoovad üle, äkki on mõni neist lihtsalt lahti tulnud või nende ühendus plast otsikud katki vms.
Lisatud failid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Kui kliima kalibreerimisel vigu ei anna, siis http://www.mitt-eget.com/saab/faq_acc.s ... ar_nozzlesHea küsimus, pean homme vaatama, kuid mis sellest edasi järeldada kui kinni või mitte?
Kui annab (08 näiteks), siis mõni hoop pooleks vms.