Saab 9-5 kliima puhub kuuma ja külma

Teemad elektroonikast...
Vasta
inx
Postitusi: 18
Liitunud: P Apr 07, 2013 21:52
Asukoht:
Auto:

#1

Mure selline, et eest puhub õiget temperatuuri kuid taha puhub ainult kuuma, pole tähtis mis temperatuur on seatud.
Kas mõni klappi liigutav mootor ära koolnud?
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#2

Kõrvalistuja poolsed õhuklapid kinni keeratud?
inx
Postitusi: 18
Liitunud: P Apr 07, 2013 21:52
Asukoht:
Auto:

#3

Hea küsimus, pean homme vaatama, kuid mis sellest edasi järeldada kui kinni või mitte?
inx
Postitusi: 18
Liitunud: P Apr 07, 2013 21:52
Asukoht:
Auto:

#4

Kõrvalistuja poolsed klapid olid kinni, kuid nende avamisel ei muutunud midagi.
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#5

Minu mäletamist mööda on seal 4 siibrit ja 3 mootorit:
  • Siiber koos mootoriga juhipool, mis juhib sooja ja külma õhu segu juhile
  • Siiber koos mootoriga kundepool, mis juhib sooja ja külma õhu segu kundele
  • Pöördsiiber koos mootoriga, mis reguleerib õhu puhumis suunda, kas klaasile jalgadele jne, see on juhil ja kundel ühine. Ning see on omakorda hoovaga ühendatud siibriga, mis laseb õhku istmete all olevatesse tunnelitesse, ehk siis taha!

Seega Kui sul puhub taha ainult sooja, peaks sul olema ka siis kas kunde või juhipool ees sama lugu, sest õhu segamis siibrid on ju taha suunatava õhuga samad.

Ja veaks on tõenäoliselt mõne selle siibri võlli või selle piiraja purunemine, purunenud mootori reduktor või surnud mootor ise.

EDIT:
Vaatan oma ahju remondist tehtud pilte ja panin vist eelneva tekstiga ikka puusse, nii päris ikka ei olnud. Sest lisaks on seal veel siiber, miks reguleerib seda, kas õhku võetakse õuest või "toast".
Ning ühel pildil on kunde poolne sooja ja külma segamise siiber ühendatud hoovaga ka tunnelitesse lastava õhu siibriga, ning seal kõrval paistab ka teise siibri hammasratas. Kumb siiber millist funktsiooni täitis ei mäleta. Aga siis vaata ehk oma hoovad üle, äkki on mõni neist lihtsalt lahti tulnud või nende ühendus plast otsikud katki vms.








Lisatud failid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#6

Hea küsimus, pean homme vaatama, kuid mis sellest edasi järeldada kui kinni või mitte?
Kui kliima kalibreerimisel vigu ei anna, siis http://www.mitt-eget.com/saab/faq_acc.s ... ar_nozzles
Kui annab (08 näiteks), siis mõni hoop pooleks vms.
inx
Postitusi: 18
Liitunud: P Apr 07, 2013 21:52
Asukoht:
Auto:

#7

Häda selles, et kliima pixlitest suht tühi, ei loe välja numbreid.
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#8

Häda selles, et kliima pixlitest suht tühi, ei loe välja numbreid.
Siis aitab ka saba autole taha panna, kliima veakoodid peaks suht suvaline OBD klots välja lugema.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
inx
Postitusi: 18
Liitunud: P Apr 07, 2013 21:52
Asukoht:
Auto:

#9

Korralik displei niikuinii vaja hankida.
inx
Postitusi: 18
Liitunud: P Apr 07, 2013 21:52
Asukoht:
Auto:

#10

Nii ka see häda sai korda, galibreerida oli vaja. Omast arust tegin seda eelnevalt mitu korda aga töötava mootoriga:fight:
Alustama pidi hoopis süüde sees ja siis käivitus:)
Tänud kõigile:notworthy:
Vasta