9-5 probleem

Vasta
ninefive
Postitusi: 13
Liitunud: N Mär 08, 2012 20:47
Asukoht:
Auto:

#1

tere, kas on ilmnenud sellist tõrget, autol kiirendades, kui turbo peaks tööle hakkama, ehk kui turbo näidik on kollase keskel, siis hakkab mootor tõrkuma, kui aga gaasi järele lasta siis töötab ilusti
TxT
Postitusi: 51
Liitunud: T Apr 20, 2004 21:41
Asukoht:
Auto:

#2

Kunagi oli mul 9000 Aeroga sarnane probleem. Probleemi põhjustas eelmise omaniku poolt paigaldatud nõrgema mootori turbo.
Aerol oli originaalis Mitshubishi turbo, aga paigaldati väiksem Garreti turbo (Garett teeb muidugi ka suuremaid turbosid).

Sellega oli nii, et kui maanteel täisgaasiga möödasõitu üritasid teha (näiteks 80km/h pealt kiirendades), siis mootori juhtblokk tekitas fuel cut-offi ning tunda andis see mootori tõrkumisena. Lahenduseks oli õige turbo paigaldamine.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

Kunagi oli mul 9000 Aeroga sarnane probleem. Probleemi põhjustas eelmise omaniku poolt paigaldatud nõrgema mootori turbo.
Aerol oli originaalis Mitshubishi turbo, aga paigaldati väiksem Garreti turbo (Garett teeb muidugi ka suuremaid turbosid).

Sellega oli nii, et kui maanteel täisgaasiga möödasõitu üritasid teha (näiteks 80km/h pealt kiirendades), siis mootori juhtblokk tekitas fuel cut-offi ning tunda andis see mootori tõrkumisena. Lahenduseks oli õige turbo paigaldamine.

jutt või asi!?

teemaalgatajale, et vaataks, mis küünlad ja sädevahed on.
siis võiks mõnda muu di-kassetti proovida. ja muidugi õhuvoolikud...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
TxT
Postitusi: 51
Liitunud: T Apr 20, 2004 21:41
Asukoht:
Auto:

#4

Täitsa tõsine jutt. Eelmine omanik tegi säästuremonti ning paigaldas teadlikult küll Saabile mõeldud, aga nõrgema mootori turbo.
Ma ei taibanud seda tükk aega kontrollida. Eelmine omanik soovitas fuel cut-offi vältimiseks wastegate'i varrast pikemaks keerata, aga sellest polnud tolku.

See oli mulle üldse üks õnnetu auto. Vahetasin sellel mootori (vana jooksis kinni) ja turbo ning kui hakkasin nn. ringi peale saama, siis tegin sellega avarii.
ninefive
Postitusi: 13
Liitunud: N Mär 08, 2012 20:47
Asukoht:
Auto:

#5

vahetatud turbo ei saa kindlasti olla, kuna ise autot kasutanud, õhuvoolikud,
kui tegu vaakumvoolikutega siis need said ka vahetatud koos klapiga, see ühesuunaline valge junn õli korgi juures, küünlad peal olnud kaks aastat, viga ei kuva, engine hakkab vilkuma siis kui pikemalt lasta jõnksutades, kustub aga hiljem ära
west2
Postitusi: 42
Liitunud: N Aug 09, 2007 18:07
Asukoht:
Auto:

#6

Vaata turbo ja cooleri vaheline lödvik üle.
Oli sama probleem kui lödvikus ilus suur auk oli sees ja ka gaasiklapp vajas puhastamist (vöi kuidas iganes seda nimetatakse)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

Kui keeruline on minna TECH2-te omavasse Saabidega tegelevasse töökotta?
Üsna ilmne viga(ja lahendus)juba kirjelduse järgi.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
ninefive
Postitusi: 13
Liitunud: N Mär 08, 2012 20:47
Asukoht:
Auto:

#8

Kui keeruline on minna TECH2-te omavasse Saabidega tegelevasse töökotta?
Üsna ilmne viga(ja lahendus)juba kirjelduse järgi.



kordan uuesti, viga ei näita, selleks ka teema tõstatatud sai!!!
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#9

Kordan uuesti, diagnostika ei ole ainult veakoodde lugemine ja nende kustutamine:eureka:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Kui keeruline on minna TECH2-te omavasse Saabidega tegelevasse töökotta?
Üsna ilmne viga(ja lahendus)juba kirjelduse järgi.



kordan uuesti, viga ei näita, selleks ka teema tõstatatud sai!!!

Sinu veakirjelduse järgset viga näitab Tech igal juhul ära. Ja üldiselt alates 9-5`st polegi eriti vigu, mida tech`ga Saabil ei näeks (loomulikult ei mõelnud ma genereeritud veakoode).
ninefive
Postitusi: 13
Liitunud: N Mär 08, 2012 20:47
Asukoht:
Auto:

#11

saabiantis käidud, seal tech viga ei kuvanud, ma ei oska muud moodi kindlat viga otsida
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#12

Nojah...siis peab "Selgeltnägijate Tuleproovi" kirja saatma vist :wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

Kas sa mõnda teist süütekassetti proovisid??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ninefive
Postitusi: 13
Liitunud: N Mär 08, 2012 20:47
Asukoht:
Auto:

#14

pole proovinud, nv võimalus proovida.
stif
Postitusi: 6
Liitunud: T Juul 21, 2009 21:31
Asukoht:
Auto:

#15

Võib-olla jääb mootor kütusenälga (pump väsinud või filter umbes).Sellisel juhul ei pruugi veakoodi näidata.
ninefive
Postitusi: 13
Liitunud: N Mär 08, 2012 20:47
Asukoht:
Auto:

#16

süütakassetis viga ei ole!!!, mis järgmiseks, kipun arvama et viga kuskil turbo ja selle õhu süsteemis,
ninefive
Postitusi: 13
Liitunud: N Mär 08, 2012 20:47
Asukoht:
Auto:

#17

NII, viga otsustas stage 2 minna, nimelt sõidupealt mootor seiskus, enne puhkama minekut turtsatas korra, ja siis tuttu, vea otsingud jätkuvad. faktid viitavad cps( crankshaft position sensor) aga mine sa tea... kui 15-20min mootoril lasta seista, ja siis käivitada, siis käivitub, aga kiirel gaasivajutusel mootor tõrgub, sõita sai ligi 1-2km, siis turtsatama ja tõrkuma kuni seiskus jälle nagu kütus lõpeks...
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 716
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#18

... siis turtsatama ja tõrkuma kuni seiskus jälle nagu kütus lõpeks...

Kui sul selline tunne on, mis see kütuseröhk siis sellel ajal "näitas" ? (saab kontrollida mehhaaniliselt ja ka open SID pealt vist).
Eks need remonditöökojamehed saavad seda mootorit näitude järgi töötama panna, aparaati aint vaja.
Siis sealt näevad ja ütlevad, milline parameeter vale töös, kui niisama viga ei anna.
Arrogance diminishes wisdom !
ninefive
Postitusi: 13
Liitunud: N Mär 08, 2012 20:47
Asukoht:
Auto:

#19

nii, viga leitud, kõik see jõnksutamine, mis juba pikemat aega kestnud oli tingitud vigase KÜTUSE PUMBA poolt,
teistele teadmiseks, kui teil mootor peaks turtsuma/jõnksutama/köhima, kui korralikult kiirenda, siis teate et pumba vahetus pole kaugel, minul läks 6000km, ene kui viimane alla vandus, nyyd aga taaskord linnaliiklusesse sukeldanud ja neelamas uusi miile,



tänud kes toimivaga oma kogemusi jagasid.
kindlat ja turvalist veeremist


LUKKU!!!
Vasta