9-5 probleem
Kunagi oli mul 9000 Aeroga sarnane probleem. Probleemi põhjustas eelmise omaniku poolt paigaldatud nõrgema mootori turbo.
Aerol oli originaalis Mitshubishi turbo, aga paigaldati väiksem Garreti turbo (Garett teeb muidugi ka suuremaid turbosid).
Sellega oli nii, et kui maanteel täisgaasiga möödasõitu üritasid teha (näiteks 80km/h pealt kiirendades), siis mootori juhtblokk tekitas fuel cut-offi ning tunda andis see mootori tõrkumisena. Lahenduseks oli õige turbo paigaldamine.
Aerol oli originaalis Mitshubishi turbo, aga paigaldati väiksem Garreti turbo (Garett teeb muidugi ka suuremaid turbosid).
Sellega oli nii, et kui maanteel täisgaasiga möödasõitu üritasid teha (näiteks 80km/h pealt kiirendades), siis mootori juhtblokk tekitas fuel cut-offi ning tunda andis see mootori tõrkumisena. Lahenduseks oli õige turbo paigaldamine.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kunagi oli mul 9000 Aeroga sarnane probleem. Probleemi põhjustas eelmise omaniku poolt paigaldatud nõrgema mootori turbo.
Aerol oli originaalis Mitshubishi turbo, aga paigaldati väiksem Garreti turbo (Garett teeb muidugi ka suuremaid turbosid).
Sellega oli nii, et kui maanteel täisgaasiga möödasõitu üritasid teha (näiteks 80km/h pealt kiirendades), siis mootori juhtblokk tekitas fuel cut-offi ning tunda andis see mootori tõrkumisena. Lahenduseks oli õige turbo paigaldamine.
jutt või asi!?
teemaalgatajale, et vaataks, mis küünlad ja sädevahed on.
siis võiks mõnda muu di-kassetti proovida. ja muidugi õhuvoolikud...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Täitsa tõsine jutt. Eelmine omanik tegi säästuremonti ning paigaldas teadlikult küll Saabile mõeldud, aga nõrgema mootori turbo.
Ma ei taibanud seda tükk aega kontrollida. Eelmine omanik soovitas fuel cut-offi vältimiseks wastegate'i varrast pikemaks keerata, aga sellest polnud tolku.
See oli mulle üldse üks õnnetu auto. Vahetasin sellel mootori (vana jooksis kinni) ja turbo ning kui hakkasin nn. ringi peale saama, siis tegin sellega avarii.
Ma ei taibanud seda tükk aega kontrollida. Eelmine omanik soovitas fuel cut-offi vältimiseks wastegate'i varrast pikemaks keerata, aga sellest polnud tolku.
See oli mulle üldse üks õnnetu auto. Vahetasin sellel mootori (vana jooksis kinni) ja turbo ning kui hakkasin nn. ringi peale saama, siis tegin sellega avarii.
vahetatud turbo ei saa kindlasti olla, kuna ise autot kasutanud, õhuvoolikud,
kui tegu vaakumvoolikutega siis need said ka vahetatud koos klapiga, see ühesuunaline valge junn õli korgi juures, küünlad peal olnud kaks aastat, viga ei kuva, engine hakkab vilkuma siis kui pikemalt lasta jõnksutades, kustub aga hiljem ära
kui tegu vaakumvoolikutega siis need said ka vahetatud koos klapiga, see ühesuunaline valge junn õli korgi juures, küünlad peal olnud kaks aastat, viga ei kuva, engine hakkab vilkuma siis kui pikemalt lasta jõnksutades, kustub aga hiljem ära
Kui keeruline on minna TECH2-te omavasse Saabidega tegelevasse töökotta?
Üsna ilmne viga(ja lahendus)juba kirjelduse järgi.
kordan uuesti, viga ei näita, selleks ka teema tõstatatud sai!!!
Sinu veakirjelduse järgset viga näitab Tech igal juhul ära. Ja üldiselt alates 9-5`st polegi eriti vigu, mida tech`ga Saabil ei näeks (loomulikult ei mõelnud ma genereeritud veakoode).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
NII, viga otsustas stage 2 minna, nimelt sõidupealt mootor seiskus, enne puhkama minekut turtsatas korra, ja siis tuttu, vea otsingud jätkuvad. faktid viitavad cps( crankshaft position sensor) aga mine sa tea... kui 15-20min mootoril lasta seista, ja siis käivitada, siis käivitub, aga kiirel gaasivajutusel mootor tõrgub, sõita sai ligi 1-2km, siis turtsatama ja tõrkuma kuni seiskus jälle nagu kütus lõpeks...
- overspeed
- Postitusi: 716
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
... siis turtsatama ja tõrkuma kuni seiskus jälle nagu kütus lõpeks...
Kui sul selline tunne on, mis see kütuseröhk siis sellel ajal "näitas" ? (saab kontrollida mehhaaniliselt ja ka open SID pealt vist).
Eks need remonditöökojamehed saavad seda mootorit näitude järgi töötama panna, aparaati aint vaja.
Siis sealt näevad ja ütlevad, milline parameeter vale töös, kui niisama viga ei anna.
Arrogance diminishes wisdom !
nii, viga leitud, kõik see jõnksutamine, mis juba pikemat aega kestnud oli tingitud vigase KÜTUSE PUMBA poolt,
teistele teadmiseks, kui teil mootor peaks turtsuma/jõnksutama/köhima, kui korralikult kiirenda, siis teate et pumba vahetus pole kaugel, minul läks 6000km, ene kui viimane alla vandus, nyyd aga taaskord linnaliiklusesse sukeldanud ja neelamas uusi miile,
tänud kes toimivaga oma kogemusi jagasid.
kindlat ja turvalist veeremist
LUKKU!!!
teistele teadmiseks, kui teil mootor peaks turtsuma/jõnksutama/köhima, kui korralikult kiirenda, siis teate et pumba vahetus pole kaugel, minul läks 6000km, ene kui viimane alla vandus, nyyd aga taaskord linnaliiklusesse sukeldanud ja neelamas uusi miile,
tänud kes toimivaga oma kogemusi jagasid.
kindlat ja turvalist veeremist
LUKKU!!!