Tühikäigul, teatud ajavahe tagant jätab vahele/puterdab?

Vasta
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#1

Probleem siis selles, et sooja mootoriga tühikäigul tiksudes teatud aja tagant nagu puterdaks, jätaks vahele/uriseb korraks. Seda ainult hetkeks ja siis kõik jälle normis. Seda ainult sooja mootoriga, külmast peast seda asja ei ole täheldanud. Kütusekuluga kõik ok, sõidupeal seda tunda ei ole. Tahhokas ka ei jõua kukkudagi, kui juba taastub

Vahetatud, turbo, cps, DI, enamus vaakumvoolikuid. Ei oska nagu viga kuskilt otsida enam. Ei viitsi väikse asja pärast tlna diagnosti ka tegema suruda.

Üks asi mis nagu imelik on see valge karterituulutuse klapp, see nagu ei sulgu täielikult, kui imeda siis hästi vähe laseb nagu läbi, sealt siis imeb lisaõhku?

Soovitage mida veel uurida.
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#2

Meenus veel et küünlad pole NGK, aga poest anti Boschi omad, mis on samamoodi "resistor" küünlad. Või peab ikka kindlasti ngk olema ?
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1899
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#3

Meenus veel et küünlad pole NGK, aga poest anti Boschi omad, mis on samamoodi "resistor" küünlad. Või peab ikka kindlasti ngk olema ?

Kindlasti NGK küünlad, mis tehasest nõutud. Valge klapp peab olema üht pidi 100% tihe. Sealt need hädad tulevad. Soovitan kiiremas korras need kaks ajsa korda ajada.
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#4

On keegi seda valget klappi ostnud uuena, maksab kindlasti koguka summa?
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#5

On keegi seda valget klappi ostnud uuena, maksab kindlasti koguka summa?

20€
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#6

Ja kuskohast tellida/ osta saab ?
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#7

Ja kuskohast tellida/ osta saab ?

Mina sain Tartust esindusest.
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#8

esialgu tundub, et küünlamargi vahetus tõesti aitab, tõesti on siis takistus vms teine ?

edit: ära hõiska ennem õhtut...
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#9

Täna jälgisin mängu, auto soojaks ei jõudnud minna, tegin paarikilomeetrise tiiru ja jäin kohapeale tühikäigule tiksuma... lasin mootoril korralikult soojaks minna, ei hakanud imelikku mängima. Tundubki nagu hakkaks see pull peale pikemat sõitu... ütleme 20 km maanteesõitu või tükk tuterdamist kuskil linnas.

Ja sellest valgest klapist ei olene ka muud ju kui ainult see, et turbo ei survestaks klapikambri kaane alust... ju? Õhku venitabki tühikäigul ju klapikambri kaane alt.

Ja ma ei saa aru üldse, kõik vajalik peaks olema tehtud ja ikka jõuab õli tuulutuse kaudu throttle body-ni(kergelt õline)
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1899
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#10

Kui boost läbi selle klapi jõuab sinna kuhu ta jõudma ei peaks on paha. See põhjustabki igasugu anomaaliaid. Fakt on see, et lekkiv klapp on kõrvalekalle ettänahtust ja tuleb kõrvaldada igal juhul.
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#11

Aga sellest ei või olla, et ventikas hakkab tööle sooja mootoriga ja sellest ka korra see nö pöörete kõikumine?
Kogenud Aeronaut. :drive:
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#12

Klapi katsun muretseda kuskilt ikka. Olen proovinud neid ventikaid ja kõikumist jälgida, need käsikäes ei kä, pingeregulaator sai vahetet eelmine talv vist. Samas võtsin ükspäev DI maha ja jälle on pragu selles alumises plastikus, täpselt samas kohas kus eelmisel... peab seda ka jälle vahetama hakkama? See alumine osa, plastik käib küljest ära ka, on sealt midagi näha mis võiks? Lammutaks seda vanemat siis, ei müü seda ikka kellelegi ju. Eelmine töötas lõpuni, vahetasin ära ja uuega oli asi natuke aega nagu jonksus, nüüd jälle sama jant. DI polnud muidugi esindusest ka.... Aga kas äkki ongi nii et kui DI mingi kuumuse saavutab/ paisub siis hakkab mingi ühendus, tinutus, rada nöökima? Lahti pole võtnud ei tea ju täpselt :D
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

lugedus su 1. postitust tundub see nagu kliimakompressori sisselülitamisega seonduvana.
jõnks käib läbi hetkeks ja ongi kõik.
pane ECON peale ja vaata kas siis kah käib, siis ei tohiks
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#14

lugedus su 1. postitust tundub see nagu kliimakompressori sisselülitamisega seonduvana.
jõnks käib läbi hetkeks ja ongi kõik.
pane ECON peale ja vaata kas siis kah käib, siis ei tohiks

Süsteem on mul tegelikult tühi :S aga komprossor omaarust toimetab ikka ?
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1899
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#15

lugedus su 1. postitust tundub see nagu kliimakompressori sisselülitamisega seonduvana.
jõnks käib läbi hetkeks ja ongi kõik.
pane ECON peale ja vaata kas siis kah käib, siis ei tohiks

Süsteem on mul tegelikult tühi :S aga komprossor omaarust toimetab ikka ?
Täiesti tühi kliima tööle rakenduda ei tohiks. Kui rakenduks jookseks pump kiirelt kokku.
DI pole hooldatav/parandatav tükk. Selle avades saad sörtsu õli. Võib proovida teist kassetti või lasta Tech 2 abil test teha kui auto aastakäik seda võimaldab.
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#16

MY00, pärnus ka teha saab kuskil? Samas kui need DI järjekindlalt pragunevad, siis ma võin selle jõnksuga elada ka. Ei näe mõtet osta uus kasett, et pool aastat jõnksuvabalt sõita.

Aga prao puhul on see õli sealt vist juba leegid teinud? Ja niiskus saab ligi?
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#17

Klapp olemas nüüd, näeb kas anomaaliad vähemalt kahanevad...
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#18

Mark öelda aga ikka teevad ventikad sellist pulli... Kas rohtu on ? Tablett on uus ju
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1899
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#19

Eks ventika mootor võib olla väsinud, sädeleb liialt vms. Põhimõtteliselt näed tonti. Tutikal Subaru XV-l näiteks esituled tõmbuvad tuhmimaks kui kohal seistes rooli keerad...elektriline võimendi vist.
Vasta