et siis on nüüd paar korda juhtunud, et süütevõtit keerates läheb süüde küll sisse kuid midagi muud ei juhtu, starter ei käivitu. võtit paar korda sisse välja võttes on jälle tööle läinud, aga see anomaalia ilmselt viitab millelegi ja küsingi targemate käest et millele? aku on korras, laetud, ei ole tühi.
kuna ilmselge karmavõla tõttu tartlane , siis pikemas perspektiivis on küsimus ka selles et kas see on nö tavatöökojas remonditav viga või tuleb pealinnasõit ette võtta...
auto on 9-5, 2001, 136 kw.
süütevõtit keerates ...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 80
- Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000/9-5/9-3
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 80
- Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000/9-5/9-3
automaat
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 80
- Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000/9-5/9-3
ok, paraku see tegelane esineb harva nagu kuuvarjutus
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Tartus on ju Saabi esindus Carringi näol olemas. Pole midagi nii hull koht kui siin kohati väidetakse, mul senini vaid positiivsed kogemused. Ok, tunnihind on küll kallim kui Tallinna mitteesindustes, aga eraldi Tallinna sõidu ettevõtmine nullib selle hinnavõidu tunnihinnas ära. Ilusti küsides saab tunnihinnas alet ka.kuna ilmselge karmavõla tõttu tartlane , siis pikemas perspektiivis on küsimus ka selles et kas see on nö tavatöökojas remonditav viga või tuleb pealinnasõit ette võtta...
auto on 9-5, 2001, 136 kw.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
On ikka hull. Kui raha pole matta kuhugi siis palun, sest abi võid mitte saada, aga arve kindlasti saad. Kuhu iganes, sinna ei soovita, mehed ei oska isegi filtreid paigaldada, ja ei tea mis teha katkise juhega:head: tuli mult nõu küsima.Tartus on ju Saabi esindus Carringi näol olemas. Pole midagi nii hull koht kui siin kohati väidetakse, mul senini vaid positiivsed kogemused. Ok, tunnihind on küll kallim kui Tallinna mitteesindustes, aga eraldi Tallinna sõidu ettevõtmine nullib selle hinnavõidu tunnihinnas ära. Ilusti küsides saab tunnihinnas alet ka.kuna ilmselge karmavõla tõttu tartlane , siis pikemas perspektiivis on küsimus ka selles et kas see on nö tavatöökojas remonditav viga või tuleb pealinnasõit ette võtta...
auto on 9-5, 2001, 136 kw.
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Kui küsida tohib, siis mitme aasta tagant Sinu selline kogemus pärineb?On ikka hull. Kui raha pole matta kuhugi siis palun, sest abi võid mitte saada, aga arve kindlasti saad. Kuhu iganes, sinna ei soovita, mehed ei oska isegi filtreid paigaldada, ja ei tea mis teha katkise juhega:head: tuli mult nõu küsima.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Vabandan ja jätkan teemat süütevõtit keerates...
Autoks on 2002 aasta 9-5 univ, 3.0 diisel manuaal.
Süütevõtit keerates ei juhtunud ühel hommikul midagi. Kogu elekter justkui toimiks, kõik põleb, puhub, mis iganes vaja. Opel Omega omamisest oli meeles sarnane probleem, mil viga oli väntvõlli pööreteanduris. Panin sisse 4nda käigu ja kahe mehega proovisime autot veidi liigutada, et mootor liiguks. Töö kandis vilja ja käivitus oli kohene. Sama lugu on olnud nii mõnelgi viimasel hommikul garaazis, kui ka parklates. Kas viga võib olla väntvõlli pöörete anduris? Mida tähendab numbrites selle vahetamine?
Aitäh.
Autoks on 2002 aasta 9-5 univ, 3.0 diisel manuaal.
Süütevõtit keerates ei juhtunud ühel hommikul midagi. Kogu elekter justkui toimiks, kõik põleb, puhub, mis iganes vaja. Opel Omega omamisest oli meeles sarnane probleem, mil viga oli väntvõlli pööreteanduris. Panin sisse 4nda käigu ja kahe mehega proovisime autot veidi liigutada, et mootor liiguks. Töö kandis vilja ja käivitus oli kohene. Sama lugu on olnud nii mõnelgi viimasel hommikul garaazis, kui ka parklates. Kas viga võib olla väntvõlli pöörete anduris? Mida tähendab numbrites selle vahetamine?
Aitäh.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kui küsida tohib, siis mitme aasta tagant Sinu selline kogemus pärineb?On ikka hull. Kui raha pole matta kuhugi siis palun, sest abi võid mitte saada, aga arve kindlasti saad. Kuhu iganes, sinna ei soovita, mehed ei oska isegi filtreid paigaldada, ja ei tea mis teha katkise juhega:head: tuli mult nõu küsima.
Paar korda 3-4 olen pöördunud nende poole. Viimane aasta tagasi, ja jaab viimaseks!
Ja tunnid lähevad kirja sellest momendist nagu andsid võtmed üle, mitte sellest momendis kui hakkasid autoga tegelema.
~3a tagasi 9k Aero kohta ükskord "hästi ütlesid" mulle täitsa margi esinduse hoolduse moodi: liiga vana auto ja sellepärast ei saa teha
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Sorry offtopicu arendamise pärast.Paar korda 3-4 olen pöördunud nende poole. Viimane aasta tagasi, ja jaab viimaseks!
Ja tunnid lähevad kirja sellest momendist nagu andsid võtmed üle, mitte sellest momendis kui hakkasid autoga tegelema.
~3a tagasi 9k Aero kohta ükskord "hästi ütlesid" mulle täitsa margi esinduse hoolduse moodi: liiga vana auto ja sellepärast ei saa teha
Selge, mõistan D116 sinu pahameelt. Võib-olla on mul senini hästi läinud just seetõttu, et kuna nad asuvad nö keset põldu, siis ma olen pea kõik senised tööd lasknud nö ootetööna teha ise samal ajal esinduses passides ja läbi klaasseina protsessi järgides. Samuti olen enne sinna minekut üritanud probleemi olemuse endale selgeks teha, et mitte alusetult maksta.
Kui hästi meenutada, siis mul nendega üks veidi kummaline kogemus 10a tagant kui sai oma esimese päris oma autoga käidud seal Boschi diagnostikas. Möllati tund ära ja poiss tuli välja paberiga, mille põhjal ütles, et võib-olla lambda andur ei tööta Oleks nagu diagnostikast oodanud konkreetsemaid vastuseid toona.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Ma küll traktoriomanik, kuid mul oli analoogne teema kevadel . Pekkis oli starteri tõmberelee. Kui taas sama teema on,siis proovi paar kopsu anda kõva esemega starteri pihta ja katseta uuesti. Kui siis käima läheb, on probleem starteris.
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Minul analoogne probleem oli kunagi. Helistasin mina hr.Trionic'ule, tema soovitas akut kontrollida. Esiti ei saanud aru kuna aku oli kenasti täis aga mingi hetk otsustasin vahetada võtme aku/patarei ära ja probleem kadus. Nimelt on ju immo ka seal süüteluku juures ja kui võtme patakas tühi siis ei tule ju immo maha ja särtsu starterisse ei anta.
Kui võtme patarei tühi on, peaks SID-il ka vastav teade olema, vähemalt mul on nii! . Pigem soovitaks ka seda starteri pihta koputamist proovida, ühe sakslasega oli kunagi sama jama.
Kogenud Aeronaut.
Kindlasti ei saa viga selles anduris olla. See käib ju vastu kõigile füüsikaseadustele.
Lukk-kaablid(vahel ka relee)-starter. Kõik.
Lukk-kaablid(vahel ka relee)-starter. Kõik.
Vabandan ja jätkan teemat süütevõtit keerates...
Autoks on 2002 aasta 9-5 univ, 3.0 diisel manuaal.
Süütevõtit keerates ei juhtunud ühel hommikul midagi. Kogu elekter justkui toimiks, kõik põleb, puhub, mis iganes vaja. Opel Omega omamisest oli meeles sarnane probleem, mil viga oli väntvõlli pööreteanduris. Panin sisse 4nda käigu ja kahe mehega proovisime autot veidi liigutada, et mootor liiguks. Töö kandis vilja ja käivitus oli kohene. Sama lugu on olnud nii mõnelgi viimasel hommikul garaazis, kui ka parklates. Kas viga võib olla väntvõlli pöörete anduris? Mida tähendab numbrites selle vahetamine?
Aitäh.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 6
- Liitunud: K Juun 26, 2013 22:04
- Asukoht:
- Auto:
mul oli kunagi sama teema 2005 9-5 AEROga. Võtit keerates oli kõik voolud olemas v.a starterit ei võtnud järgi. Kollitas täiestu suvalistel aegadel ja oli süveneva iseloomuga. Peale mingi juhtploki vahetust kõik toimis, ei mäleta kahjuks selle ploki täpset nimetust, asub u keskkonsoolis süüteluku all.
mul oli kunagi sama teema 2005 9-5 AEROga. Võtit keerates oli kõik voolud olemas v.a starterit ei võtnud järgi. Kollitas täiestu suvalistel aegadel ja oli süveneva iseloomuga. Peale mingi juhtploki vahetust kõik toimis, ei mäleta kahjuks selle ploki täpset nimetust, asub u keskkonsoolis süüteluku all.
Selle nimi on IMMO:thumb:
-
- Postitusi: 6
- Liitunud: K Juun 26, 2013 22:04
- Asukoht:
- Auto:
süüteluku kontaktplaat oli hoopis!
Mul oli sama teema eelmine aasta. Algul ei läinud vahel harva käima. Keerasin võtit paar korda edasi-tagasi ja hakkas tööle. Lõpuks ei käivitunud enam jäädavalt. Viga oli tõmberelee kontaktis. Võtsin juhtme lahti ja lasin liivapaberiga üle. Panin tagasi oma kohale ja siiamaani paugupill. Foorumist leiad täpsemaid juhiseid ka kus see täpselt põhja all asub.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 80
- Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000/9-5/9-3
saan aru et kas tõmberelee kontakt või süüteluku kontaktplaat. mul see asi on väga harva esinenud, nii paar korda poole aasta jooksul, aga mõlemal korras sai sellest üle võtme sisse-välja liigutamisega, niiet ehk siis ikka kontaktplaat?
siiamaani pole uuesti esinenud niiet ei saa N-asendit proovida...
siiamaani pole uuesti esinenud niiet ei saa N-asendit proovida...
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Nonii, mul jälle sama mure, et suvalistel aegadel ei käivitu. Pigem juhtub nii niisketel ilmadel. Starteri vahetasin ära, relee vahetasin ära jääb üle süütelukk või juhtmed. Juhtmete korrasoleku kontrollimiseks peab ilmselt lahti kiskuma pool autot aga kas on kuidagi võimalik kontrollida kiiresto koduste vahenditega süütelukku või kontaktplaati või mis iganes seal sellist probleemi võib tekidata? Autoks siis 2001 aasta 9-5, 2,3t 136kw automaat.