kuna ilmselge karmavõla tõttu tartlane
![Drink :drink:](./images/smilies/drinkbuddys.gif)
auto on 9-5, 2001, 136 kw.
Tartus on ju Saabi esindus Carringi näol olemas. Pole midagi nii hull koht kui siin kohati väidetakse, mul senini vaid positiivsed kogemused. Ok, tunnihind on küll kallim kui Tallinna mitteesindustes, aga eraldi Tallinna sõidu ettevõtmine nullib selle hinnavõidu tunnihinnas ära. Ilusti küsides saab tunnihinnas alet ka.kuna ilmselge karmavõla tõttu tartlane, siis pikemas perspektiivis on küsimus ka selles et kas see on nö tavatöökojas remonditav viga või tuleb pealinnasõit ette võtta...
auto on 9-5, 2001, 136 kw.
On ikka hull. Kui raha pole matta kuhugi siis palun, sest abi võid mitte saada, aga arve kindlasti saad. Kuhu iganes, sinna ei soovita, mehed ei oska isegi filtreid paigaldada, ja ei tea mis teha katkise juhega:head: tuli mult nõu küsima.Tartus on ju Saabi esindus Carringi näol olemas. Pole midagi nii hull koht kui siin kohati väidetakse, mul senini vaid positiivsed kogemused. Ok, tunnihind on küll kallim kui Tallinna mitteesindustes, aga eraldi Tallinna sõidu ettevõtmine nullib selle hinnavõidu tunnihinnas ära. Ilusti küsides saab tunnihinnas alet ka.kuna ilmselge karmavõla tõttu tartlane, siis pikemas perspektiivis on küsimus ka selles et kas see on nö tavatöökojas remonditav viga või tuleb pealinnasõit ette võtta...
auto on 9-5, 2001, 136 kw.
Kui küsida tohib, siis mitme aasta tagant Sinu selline kogemus pärineb?On ikka hull. Kui raha pole matta kuhugi siis palun, sest abi võid mitte saada, aga arve kindlasti saad. Kuhu iganes, sinna ei soovita, mehed ei oska isegi filtreid paigaldada, ja ei tea mis teha katkise juhega:head: tuli mult nõu küsima.
Kui küsida tohib, siis mitme aasta tagant Sinu selline kogemus pärineb?On ikka hull. Kui raha pole matta kuhugi siis palun, sest abi võid mitte saada, aga arve kindlasti saad. Kuhu iganes, sinna ei soovita, mehed ei oska isegi filtreid paigaldada, ja ei tea mis teha katkise juhega:head: tuli mult nõu küsima.
Sorry offtopicu arendamise pärast.Paar korda 3-4 olen pöördunud nende poole. Viimane aasta tagasi, ja jaab viimaseks!
Ja tunnid lähevad kirja sellest momendist nagu andsid võtmed üle, mitte sellest momendis kui hakkasid autoga tegelema.
~3a tagasi 9k Aero kohta ükskord "hästi ütlesid" mulle täitsa margi esinduse hoolduse moodi: liiga vana auto ja sellepärast ei saa teha
Vabandan ja jätkan teemat süütevõtit keerates...
Autoks on 2002 aasta 9-5 univ, 3.0 diisel manuaal.
Süütevõtit keerates ei juhtunud ühel hommikul midagi. Kogu elekter justkui toimiks, kõik põleb, puhub, mis iganes vaja. Opel Omega omamisest oli meeles sarnane probleem, mil viga oli väntvõlli pööreteanduris. Panin sisse 4nda käigu ja kahe mehega proovisime autot veidi liigutada, et mootor liiguks. Töö kandis vilja ja käivitus oli kohene. Sama lugu on olnud nii mõnelgi viimasel hommikul garaazis, kui ka parklates. Kas viga võib olla väntvõlli pöörete anduris? Mida tähendab numbrites selle vahetamine?
Aitäh.
mul oli kunagi sama teema 2005 9-5 AEROga. Võtit keerates oli kõik voolud olemas v.a starterit ei võtnud järgi. Kollitas täiestu suvalistel aegadel ja oli süveneva iseloomuga. Peale mingi juhtploki vahetust kõik toimis, ei mäleta kahjuks selle ploki täpset nimetust, asub u keskkonsoolis süüteluku all.