terv!
saabiga siis mul selline probleem et käima läheb kuid peab gaasiga mängima, töös hoidmine eeldab ka gaasiga tugevalt pumpamist. gaasi peal hoides, ei tööle ja kui mingi aeg gaasiga mängida siis hakkab juba kergeid pauke tegema.
pakuti probleemiks tühikäigumootor kuid kas selle puhul ei peaks nii olema et gaasi paigal hoides töötab kenasti ?
õhulugeja vaatasin ka üle see paistis suht värske olema.
ps kus üldse see tühikäigumootor sellel asetseb, ma nagu ei pannud tähele seda kuidagi.
mootoriks on 2.3t 147kw ja 1992 aasta toodang.
ette tänades Fred
Mootor puterdab
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
http://www.saab9000.com/procedures/fuel/iac.php seal igatahes ei ole kus nendel piltidel ta asub
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ühenda pistik tagasi, ja proovi 15+ minutiks akku klemmi maha võtta.
Kui on võimalust kuskilt, proovi töökorras segusiibrit(sellest juppist ka palju juttu foorumis olnud).
Kui on võimalust kuskilt, proovi töökorras segusiibrit(sellest juppist ka palju juttu foorumis olnud).
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ega neid vanu töökorras annab otsida. Uue hind eekudes oli ~17k. Mõned selle segusiibri pärast tegid auto TCSi vabaks.
Võib olla saad remontida http://www.harteron.ee/Hinnad.php
Võib olla saad remontida http://www.harteron.ee/Hinnad.php
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Nii ta on. Kasutatud ka ei tea kunagi kui kaua kestab paar päeva või aastat.see pagana siiber nii kallis ikka ... kallim kui auto oli lol![]()
Kui remondimehed annavad garantii oma tööle, siis võiksid proovida remontida. Või tee auto TCSi vabaks, ka kulukas ettevõtmine, aga rohkem sellist probleemi ei tule ka

Ega nupp ja kaitsme välja tõmbamine ei päästa kuidagi. Kaitse oli vist sama mis ABSil.
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ainult juppidest(ECU, tavaline segusiiber, gaasi pedaal ja juhtmestik ka oli vist) ei piisaEi tea, tonnise juppe saab pool tasuta juba, kui otsida oskad. Ei ütleks, et see kalliks kujuneb.

Neid peab veel ühendada ja vedada ka.
__In Boost We Trust__
Normaalne oleks ikka diagnostika teha, mitte lampi juppe vahetada. Ka mitmed drosselklapivälised vidinad viivas süsteemi avariirežiimi.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Veetsin nüüd auto kallal suts pikemat aega taskulambiga kapoti all ja uurisin puurisin natuke...
leidsin huvitavaid asju...
autol on vahetatud lambda andur ja vana on jäetud lihtsalt rippuma
WTF
salongis on panud lüliti, mille vajutamisel hakkab radika vent tööle
vahetatud ka vaakum voolikuid ja vanad lihtsalt jäetud vedelema tekitades segadust. (õnneks netist leitud skeemide järgi peaks nagu vaakum voolikud olema ilusti õigetesse kohtadesse ühendatud
näppisin igast asju seal ja lõpptulemusena ikkagist nii et panen tööle ja siis pumbates uriseb puriseb aga töötab, sai ka umbes 30 metra edasi tagasi kah sõidetud aga need meetrid olid vaevalised kuna jubedalt tahab ikka ära surra.
armatuuris endiselt tcs crtl kiri ja check engine ei ütle midagi
lootust on saada lähi ajal ehk auto arvuti taha ehk siis saab targemaks
leidsin huvitavaid asju...
autol on vahetatud lambda andur ja vana on jäetud lihtsalt rippuma

salongis on panud lüliti, mille vajutamisel hakkab radika vent tööle

vahetatud ka vaakum voolikuid ja vanad lihtsalt jäetud vedelema tekitades segadust. (õnneks netist leitud skeemide järgi peaks nagu vaakum voolikud olema ilusti õigetesse kohtadesse ühendatud

näppisin igast asju seal ja lõpptulemusena ikkagist nii et panen tööle ja siis pumbates uriseb puriseb aga töötab, sai ka umbes 30 metra edasi tagasi kah sõidetud aga need meetrid olid vaevalised kuna jubedalt tahab ikka ära surra.
armatuuris endiselt tcs crtl kiri ja check engine ei ütle midagi

lootust on saada lähi ajal ehk auto arvuti taha ehk siis saab targemaks

- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Millise arvuti taha ühendad?
TECH2-st on vähe abi isegi nendel suht vanadel süsteemidel, selleks on ISAT.
Mis leitud siibriga sai? Tõenäoliselt viga ikka temas, vahetamisel kindlasti "-" klemm maha.
TECH2-st on vähe abi isegi nendel suht vanadel süsteemidel, selleks on ISAT.
Mis leitud siibriga sai? Tõenäoliselt viga ikka temas, vahetamisel kindlasti "-" klemm maha.
__In Boost We Trust__
Trionic lubas millalgi kui vaba aega leiab tulla arvutiga ja vaadata mis ütleb.
soovitati enne vaadata mis arvuti ütleb kui hooga joosta siibrit ostma.
kuigi endale tundub lugedes saabide kohta siis peaks ostma selle igaks juhuks niikuinii ära.
soovitati enne vaadata mis arvuti ütleb kui hooga joosta siibrit ostma.
kuigi endale tundub lugedes saabide kohta siis peaks ostma selle igaks juhuks niikuinii ära.