fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku

Tonnised ja nende mured
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#1

terv!
saabiga siis mul selline probleem et käima läheb kuid peab gaasiga mängima, töös hoidmine eeldab ka gaasiga tugevalt pumpamist. gaasi peal hoides, ei tööle ja kui mingi aeg gaasiga mängida siis hakkab juba kergeid pauke tegema.
pakuti probleemiks tühikäigumootor kuid kas selle puhul ei peaks nii olema et gaasi paigal hoides töötab kenasti ?
õhulugeja vaatasin ka üle see paistis suht värske olema.

ps kus üldse see tühikäigumootor sellel asetseb, ma nagu ei pannud tähele seda kuidagi.
mootoriks on 2.3t 147kw ja 1992 aasta toodang.
ette tänades Fred

Mootor puterdab
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#2

http://www.saab9000.com/procedures/fuel/iac.php seal igatahes ei ole kus nendel piltidel ta asub
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1234
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#3

Kui seal pole siis suure tõenäosusega on see TCSiga masin, ehk siis elektroonilise segusiibriga.
Check engine ei põle?
KUi trossiga segusiiber, siis peaks otse siibri all olema klapp.
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#4

ei see ei põle. peale välja suremist korraks aga kohe kustub, töötamise ajal ei põle.
pistik millele ringi ümber tõmbasin, panin tähele et vahet pole kas ühendatud või mitte , midagi ei muutu.

Pilt
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#5

Ühenda pistik tagasi, ja proovi 15+ minutiks akku klemmi maha võtta.

Kui on võimalust kuskilt, proovi töökorras segusiibrit(sellest juppist ka palju juttu foorumis olnud).
__In Boost We Trust__
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#6

lähen vist kohe siis uue segusiibri suunas.
auto seisis akuta terve öö.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#7

Ega neid vanu töökorras annab otsida. Uue hind eekudes oli ~17k. Mõned selle segusiibri pärast tegid auto TCSi vabaks.
Võib olla saad remontida http://www.harteron.ee/Hinnad.php
__In Boost We Trust__
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#8

kiskusin selle segusiibri maha ja leidsin sellise juraka,
milleks see hea on ? blokib suht esimesse silindrisse minevat õhku ju ?

Pilt
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#9

avastasin just, et TCS CRTL punane tuli põleb. panin aku laadima ja proovin ehl tcs väljalülitamine võib aidata
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#10

aga ei saa seda maha võtta -_-
'
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#11

Kas sul on TCS OFF nupp?
__In Boost We Trust__
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#12

ei ole
kas mingeid kaitsmeid ja releesid välja tõmmates ei saa hakkama ? see pagana siiber nii kallis ikka ... kallim kui auto oli lol :D
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#13

see pagana siiber nii kallis ikka ... kallim kui auto oli lol :D
Nii ta on. Kasutatud ka ei tea kunagi kui kaua kestab paar päeva või aastat.
Kui remondimehed annavad garantii oma tööle, siis võiksid proovida remontida. Või tee auto TCSi vabaks, ka kulukas ettevõtmine, aga rohkem sellist probleemi ei tule ka :)
Ega nupp ja kaitsme välja tõmbamine ei päästa kuidagi. Kaitse oli vist sama mis ABSil.
__In Boost We Trust__
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#14

Ei tea, tonnise juppe saab pool tasuta juba, kui otsida oskad. Ei ütleks, et see kalliks kujuneb.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#15

Ei tea, tonnise juppe saab pool tasuta juba, kui otsida oskad. Ei ütleks, et see kalliks kujuneb.
Ainult juppidest(ECU, tavaline segusiiber, gaasi pedaal ja juhtmestik ka oli vist) ei piisa :)
Neid peab veel ühendada ja vedada ka.
__In Boost We Trust__
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#16

no leidsin nüüd kust saan selle siibri eks näis mis saab, jään lootma et viga selles ja saab saabi liikuma.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

Normaalne oleks ikka diagnostika teha, mitte lampi juppe vahetada. Ka mitmed drosselklapivälised vidinad viivas süsteemi avariirežiimi.:wall:
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#18

samas mis seal väga olla saab kui juba ekraanil kiri tcs crtl,
huvitav et check engine ei ütle midagi
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#19

Veetsin nüüd auto kallal suts pikemat aega taskulambiga kapoti all ja uurisin puurisin natuke...
leidsin huvitavaid asju...
autol on vahetatud lambda andur ja vana on jäetud lihtsalt rippuma :D WTF
salongis on panud lüliti, mille vajutamisel hakkab radika vent tööle :eureka:
vahetatud ka vaakum voolikuid ja vanad lihtsalt jäetud vedelema tekitades segadust. (õnneks netist leitud skeemide järgi peaks nagu vaakum voolikud olema ilusti õigetesse kohtadesse ühendatud :D

näppisin igast asju seal ja lõpptulemusena ikkagist nii et panen tööle ja siis pumbates uriseb puriseb aga töötab, sai ka umbes 30 metra edasi tagasi kah sõidetud aga need meetrid olid vaevalised kuna jubedalt tahab ikka ära surra.
armatuuris endiselt tcs crtl kiri ja check engine ei ütle midagi :)
lootust on saada lähi ajal ehk auto arvuti taha ehk siis saab targemaks :thumb:
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#20

veel jääda ootama mis arvuti ütleb.
ülejäänd kõik sai suht ära kontrollitud, vaakum klapid ja voolikud, segusiiber ilusti karburator cleaneriga ära tehtud.
seis ikka sama :D
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#21

Millise arvuti taha ühendad?
TECH2-st on vähe abi isegi nendel suht vanadel süsteemidel, selleks on ISAT.

Mis leitud siibriga sai? Tõenäoliselt viga ikka temas, vahetamisel kindlasti "-" klemm maha.
__In Boost We Trust__
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#22

Trionic lubas millalgi kui vaba aega leiab tulla arvutiga ja vaadata mis ütleb.
soovitati enne vaadata mis arvuti ütleb kui hooga joosta siibrit ostma.

kuigi endale tundub lugedes saabide kohta siis peaks ostma selle igaks juhuks niikuinii ära.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#23

Kui hind on normaalne, ja on töökorras osta ära.
__In Boost We Trust__
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#24

Mõõtsin nüüd ka natuke takistusi.
vaakumklapid (kõrvalistuja pool tulemüüril ja juhi pool aku kõrval rattakoopa peal)
mõlemal 27.6
siis see pistik mis throttlebody all ( mõõtsin 1 ja 7 kontaktist) 2.3

on need okei näidud ?
fredo
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 16, 2013 17:08
Asukoht:
Auto:

#25

Kaua oodatud uus gaasisiiber käes ( siit samast foorumist saadud ja töötava auto pealt) aga ikka sama jama puterdades natuke tööteb ja siis sureb lõpuks, tcs kiri kah armatuuris. :(
Vasta