Meelelahutuse maksmine telefoni arvega.

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
Kasutaja avatar
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 759
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#1

Tere

Äkki on kellegil mingit kogemust.

Nimelt suutis "järelkasv" kuskile mängukeskkonda sisse logida ja mingi mängu tõmmata, mis siis aeg ajalt raha nõuab.
Hetkel sulgesin tasulised numbrid. Äkki on abi ja rohkem raha sisse ei kasseerita ...
Muidugi Tele 2 selle eest ei vastuta, sest raha küsib kolmas osapool. :)
Samas on neil see jama, et kui tahad välismaal helistada või siis parkimisega tegeleda - pead mingi kooskõlastuse neile saatma, et neid toiminguid teha. Meelelahutusega sellist nõuet, ei ole.

Oskab keegi nõu anada, kas on abi olnud, kui tasulised nr. kinni panna ja mägud telefonist maha kustutada või peaks siiski tel. nr. vahetama ja teise operaatori juurde kolima.
Vähemalt siiani, pole peale avastamist, "meelelahutusse"rohkem investeerinud.

NB! Teenusepakkuja, kellele helistamine on puhas raha raiskamine - ilmselt!
Teie arvel kajastub "Meelelahutus/mängud" real Boku Mobile Payment sisuteenus. Teenusepakkujaks on Netsmart International Ltd
Klienditeenindus:
e-mail: help@laikamobile.com ja philip@netsmart.com.cy number: +358923165143, aadress: 48 Themistoklis Dervis street, Centennial Building, Suite 102, CY-1066 Nicosia, Cyprus
* kirjutada/helistada inglise või vene keeles.
Täpsem informatsioon meil teenuse kohta puudub.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

Proovida võib tarbijakaitset kuigi välismaal asuva teenusepakkuja puhul võivad nende käed lühikeseks jääda. Samas tele2-e võivad nad sellega natuke pigistada, ehk keeratakse selliste ebaausate ärimeeste tegevus siis operaatori poolt kinni. Kui see tasuline number siiski Eestis on registreeritud(tõenäoliselt on), siis peaks neil ka siin mingi juriidiline keha olema ja seda saab tarbijakaitse juba mõnuga peetida kui pole juhendit "teenusest" loobumiseks.
Õnneks või kahjuks endal sellist kogemust pole, aga kui peaks tekkima, on selle tarbeks DAS õigusabikindlustus kes ise õigeid osapooli vajadusel pigistama hakkab.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#3

esimene küsimus: kas tegu on mingi äpiga või veebilehega kuhu toksiti tel nr?
Kasutaja avatar
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 759
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#4

esimene küsimus: kas tegu on mingi äpiga või veebilehega kuhu toksiti tel nr?
ilmselt veebi kaudu (ta ise ka ei "mäleta") sest äppide puhul nõutakse enamasti krediitkaarti.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#5

Soome number ja asukoht Cyprus?

Company:
Laika Mobile Connectivity Ltd
Address:
Aleksanterinkatu 17 , 00100 Helsinki, Finland
Telephone:
+358923165143
web:
http://www.laikamobile.com
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14439
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

Kui tõesti peaks olema mingi variant, et on selline teenus, et kirjutatakse iga kuu mingit pappi su arvele juurde, siis neil peab olema ka loobumisvõimalus. Aga muidu ei saa ükski asi sul ise sealt raha maha korjata, ikka pead ise nõus olema või mõne sms-i saatma vms. Hetkel ei ole sul suurt midagi teha, köhi papp välja, keela igasugused tasulise teenused, viska mängud välja ja kõik. Ei ole sul siin ei tarbijakaitsega ega millegi muuga midagi teha.
Välismaal parkimised jms on teenusepakkuja teha, seepärast nad sinult ka kooskõlastusi küsivad jms. Antud meelelahutusteenus on kellegi kolmanda partei rida ja neil on ilmselt oma peenes kirjas "leping" kusagil, millele sa (või siis järeltulija) oled nõusoleku andnud. Pole midagi protsessida.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#7

võib küll tarbijakaitsesse pöörduda. kui kuskil pole infot kuidas teenusest loobuda siis on tegu juba tarbija eksitamisega ja teenuse kasutama sundimisega
kroom
Postitusi: 336
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast

#8

Enam, jah, ei aita numbrite kinni keeramine, endiselt lisab see firma oma osa arvele. Nagu juba siin öeldi, peab leidma mooduse nende teenetest loobumiseks.
Kasutaja avatar
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 759
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#9

Tavaliselt ja saadetakse SMS, et oled liitunud ja kustutamise info on ka tavaliselt selles SMS-is.
Lapsed kustutavad ju sõnumid ära ja ega ju ei loeta ka neid peenes kirjas värke ...
Esialgu panin tasuliste numbrite helistamise võimalise kinni ja seni pole juurde tiksunud.
Vaatame, mis kuulõpus arve on?
Kui juurde tiksub eks siis peab numbri (või teenusepakkuja) ära vahetama.

Operaatorid pidid ka päris hea "protsendi" endale korjama - ilmselt seepärast polegi kuigi lihtne seda kõike lõpetada ...
Väikeste summade puhul ei panda ka seda kohe tähele ...
13piisab
Postitusi: 475
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku
Auto: 9-5 OG Aero
A6C6 Quattro
Vectra2000 4x4
VW Typ1
KadettE GSI
M2140
Kontakt:

#10

Operaatorid pidid ka päris hea "protsendi" endale korjama - ilmselt seepärast polegi kuigi lihtne seda kõike lõpetada ...
räägi sellest oma operaatoriga - et Sa ei soovi järgmisel arvel (võinoh - õiglane on ülejärgmine arve, aga kui Sind juba lahkelt sooja kohta saadetud on, siis mul ei oleks küll "eetilist blokki"...) enam eelmisel arvel häirima hakanud rida näha ning kui te olete ses osas eri meelel, pead paraku lepingu lõpetama (ehk siis jätkama operaatoriga, kelle arvel vastavat rida ei ole) ;)

Teet,
pole küll taolisi teemasid kogenud, aga ei saa päris aru, kuidas saab teenusepakkuja öelda, et rida tema arvel on kolmas osapool ja ei puutu temasse. Maakeeli on selle asi nimi "nonsenss". Nn asjasse mittepuutuva arveosa maksmatajätmisel muutub ju ikkagi üks asjapool murelikuks? :D
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#11

No sisuteenustega tegelikult nii on, et mobiilioperaator pakub vaid kanalit teenuse pakkumiseks ja ei pea teadma midagi lepingust kliendi ja sisuteenuse pakkuja vahel. Kui operaator mõistlik on, siis ta muidugi aitab kliendil soovimatud teenused ühel või teisel moel peatada, aga sellist kohustust tal ei ole.
Btw, kui tegemist on teenusega, kus maksustatakse vastuvõetavaid sms-e, siis halenaljakal kombel ei pruugi isegi teise operaatori juurde minemine aidata, kui number jääb samaks võivad need ikka edasi tulla.
Vasta