Äkki on kellegil mingit kogemust.
Nimelt suutis "järelkasv" kuskile mängukeskkonda sisse logida ja mingi mängu tõmmata, mis siis aeg ajalt raha nõuab.
Hetkel sulgesin tasulised numbrid. Äkki on abi ja rohkem raha sisse ei kasseerita ...
Muidugi Tele 2 selle eest ei vastuta, sest raha küsib kolmas osapool.
Samas on neil see jama, et kui tahad välismaal helistada või siis parkimisega tegeleda - pead mingi kooskõlastuse neile saatma, et neid toiminguid teha. Meelelahutusega sellist nõuet, ei ole.
Oskab keegi nõu anada, kas on abi olnud, kui tasulised nr. kinni panna ja mägud telefonist maha kustutada või peaks siiski tel. nr. vahetama ja teise operaatori juurde kolima.
Vähemalt siiani, pole peale avastamist, "meelelahutusse"rohkem investeerinud.
NB! Teenusepakkuja, kellele helistamine on puhas raha raiskamine - ilmselt!
Teie arvel kajastub "Meelelahutus/mängud" real Boku Mobile Payment sisuteenus. Teenusepakkujaks on Netsmart International Ltd
Klienditeenindus:
e-mail: help@laikamobile.com ja philip@netsmart.com.cy number: +358923165143, aadress: 48 Themistoklis Dervis street, Centennial Building, Suite 102, CY-1066 Nicosia, Cyprus
* kirjutada/helistada inglise või vene keeles.
Täpsem informatsioon meil teenuse kohta puudub.



