saab 9-5 jõnksutab

Vasta
innar85
Postitusi: 25
Liitunud: L Apr 05, 2014 12:35
Asukoht:
Auto:

#1

Tere. Autoks on siis saab 9-5 2.3 125kw 98a. ja mul on mure, omal mõistus otsas. Auto käivitub hästi ei ole vahet kas on soe või külm mootor. Sõidu aeg kohati poob kinni ja laseb lahti jälle nii ühtlasel sõidul kui ka kiirendamisel. Mitu korda on läinud ka limp me home-i, sai nullitud ja vead kustutatud, check engine enam ei põle ja pole põlema ka läinud. Vaakum lekked on likvideeritud. Tundub,et auto ei lähe enam hästi edasi ka ja keskmine küttekulu on hetkel 12 isegi rahulikult sõites. Vahepeal loobib ka pöördeid. Kirjutasin vist nüüd kõik ära, ehk oskab keegi nõu anda kes on kokkupuutunud sama probleemiga.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#2

Vead kustutati? Mis need veakoodid olid siis?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Võib-olla peaks otsima pädeva diagnostiku. "Limp-home" ei teki niisama ja vigade kustutamine niisama on tulutu tegevus ja on tugevaks miinuseks, kui minna "puhaste paberitega" pädeva tegelase jutule.
innar85
Postitusi: 25
Liitunud: L Apr 05, 2014 12:35
Asukoht:
Auto:

#4

Limpi viskas pärast seda kui tuulutus ära jäätus. Arvuti on hea, saab tervet autot kontrollida, pidi olema sama mida kasutab esindus ka. Ennem kui avariisse gaasiklapp läks siis lihtsalt poos kiirendades kinni. Poob kinni nii, et algul liigub hästi siis poob kinni ja laseb jälle lahti ja nii iga käiguga.
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 269
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht: Võrumaa
Auto:
Kontakt:

#5

Mis pööretel kinni poob? ja kas peab gaasi järgi andma et liikuma laseks uuesti?
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
innar85
Postitusi: 25
Liitunud: L Apr 05, 2014 12:35
Asukoht:
Auto:

#6

varem oli suurte pööretega aga nüüd juba kusagil 2500 juures, gaasi maha laskma ei pea, kui mootor on natuke soe siis on minek ka parem. Ühtlase gaasiga sõites lihtsalt poob suht pidevalt.
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 269
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht: Võrumaa
Auto:
Kontakt:

#7

Alustaks siis võhikutele esitatavate küsimustega. Filtrid kui vanad? Kui autol on detonatsiooni andur siis võib mingi hetk pump jääda mingi hetk korraks signaalist maha ja "poob" detoneerimise vältimiseks. Kas probleem järsul või ka väga sujuval kiirendamisel?
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#8

Alustaks siis võhikutele esitatavate küsimustega. Filtrid kui vanad? Kui autol on detonatsiooni andur siis võib mingi hetk pump jääda mingi hetk korraks signaalist maha ja "poob" detoneerimise vältimiseks. Kas probleem järsul või ka väga sujuval kiirendamisel?
Võtab nüüd veidi hoogu maha ja tutvub natuke iseseisvalt Saabide hinge-eluga(loe: harib ennast kõigepealt).
Siis esitab "võhikutele suunatud" küsimusi edasi:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
innar85
Postitusi: 25
Liitunud: L Apr 05, 2014 12:35
Asukoht:
Auto:

#9

Ma soovisin ainult natuke infot, ehk on keegi sama probleemiga kokku puutunud, võhikuks ma ennast ei pea, olen autode hingeeluga üsna hästi kursis. Ma ei tahaks hakata lihtsalt niisama ka hakata juppe vahetama, raha on ka mujale panna.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#10

Innar, minu tagasihoidlik kogemus ütleb, et suvalises töökojas sa jäädki niimoodi juppe vahetada. Saab on rootsi ime. Mine audaceri, lase vaadata (ilmselt pannakse aparaat tech2 külge ja saad vastuse).
innar85
Postitusi: 25
Liitunud: L Apr 05, 2014 12:35
Asukoht:
Auto:

#11

tech2 on juba järel olnud, autol ei ole ühtegi viga, auto on heas korras. Vb tuleks sõites kontrollida.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#12

tech2 on juba järel olnud, autol ei ole ühtegi viga, auto on heas korras. Vb tuleks sõites kontrollida.
Tere. Autoks on siis saab 9-5 2.3 125kw 98a. ja mul on mure, omal mõistus otsas. Auto käivitub hästi ei ole vahet kas on soe või külm mootor. Sõidu aeg kohati poob kinni ja laseb lahti jälle nii ühtlasel sõidul kui ka kiirendamisel. Mitu korda on läinud ka limp me home-i, sai nullitud ja vead kustutatud, check engine enam ei põle ja pole põlema ka läinud. Vaakum lekked on likvideeritud. Tundub,et auto ei lähe enam hästi edasi ka ja keskmine küttekulu on hetkel 12 isegi rahulikult sõites. Vahepeal loobib ka pöördeid. Kirjutasin vist nüüd kõik ära, ehk oskab keegi nõu anda kes on kokkupuutunud sama probleemiga.

Otsusta nüüd ära:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
innar85
Postitusi: 25
Liitunud: L Apr 05, 2014 12:35
Asukoht:
Auto:

#13

mida tuleb otsustada? diagnostika on tehtud viga ei näidanud aga midagi ju on ikkagi viga, mida arvuti ei näita. check engine ka ei põle. ei ole proovinud sõites veel, kas on vahet?
looderdaja
Postitusi: 298
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#14

Mitu korda on läinud ka limp me home-i, sai nullitud ja vead kustutatud, check engine enam ei põle ...
esimeses postituses ju ütlesid, et tuluke põles ja kustutati ära.
Siis küsiti, et mis veakoodid olid enne kustutamist?
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#15

Oleneb kes seda techi loeb ka eksole. Mõni mees vaatab et veakoode pole ja asi vask, auto korras. Nagu mina asjast aru olen saanud näitab see asi muudki atribuutikat peale veakoodide (ehk siis hapniku protsent jnejne). Mul öeldi kihe ära mis silindris mul probleem on jne...

Kui sul see check engine ei põle enam siis ole mureta, küll ta varsti jälle põlema läheb.

See ei ole mingi ärapanemine siin vaid sõbralik soovitus.
innar85
Postitusi: 25
Liitunud: L Apr 05, 2014 12:35
Asukoht:
Auto:

#16

Peale vea kustutamist on sõidetud juba 11000km pole põlema veel läinud.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#17

Ilmselt siis ikka on mingi anomaalia kuskil.
Techiga lihtsalt koode lugeda pole pointi.
Loe Trionicu postitust ülal pool korra veel

:beer:
innar85
Postitusi: 25
Liitunud: L Apr 05, 2014 12:35
Asukoht:
Auto:

#18

Nii kuna ma teie käest midagi teada ei saanud siis võtsin ise mõningad asjad ette. Võtsin lahti gaasiklapi elektroonika, seal juhtmetel rüüs maas, tegin korda. Kas on keegi kontrollinud oma masinal kas see sulgurklapp mis läheb klapikambrikaande karterituulutusest, käib läbi ainult ühtpidi? minul käib läbi mõlemat pidi, sealt tõmbab jälle lisaõhku, teised on kõik ok.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#19

Kas on keegi kontrollinud oma masinal kas see sulgurklapp mis läheb klapikambrikaande karterituulutusest, käib läbi ainult ühtpidi?
Jah, ainult ühes suunas.
__In Boost We Trust__
innar85
Postitusi: 25
Liitunud: L Apr 05, 2014 12:35
Asukoht:
Auto:

#20

Tänud!
Vasta