saab 9-5 jõnksutab
Tere. Autoks on siis saab 9-5 2.3 125kw 98a. ja mul on mure, omal mõistus otsas. Auto käivitub hästi ei ole vahet kas on soe või külm mootor. Sõidu aeg kohati poob kinni ja laseb lahti jälle nii ühtlasel sõidul kui ka kiirendamisel. Mitu korda on läinud ka limp me home-i, sai nullitud ja vead kustutatud, check engine enam ei põle ja pole põlema ka läinud. Vaakum lekked on likvideeritud. Tundub,et auto ei lähe enam hästi edasi ka ja keskmine küttekulu on hetkel 12 isegi rahulikult sõites. Vahepeal loobib ka pöördeid. Kirjutasin vist nüüd kõik ära, ehk oskab keegi nõu anda kes on kokkupuutunud sama probleemiga.
Võib-olla peaks otsima pädeva diagnostiku. "Limp-home" ei teki niisama ja vigade kustutamine niisama on tulutu tegevus ja on tugevaks miinuseks, kui minna "puhaste paberitega" pädeva tegelase jutule.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Limpi viskas pärast seda kui tuulutus ära jäätus. Arvuti on hea, saab tervet autot kontrollida, pidi olema sama mida kasutab esindus ka. Ennem kui avariisse gaasiklapp läks siis lihtsalt poos kiirendades kinni. Poob kinni nii, et algul liigub hästi siis poob kinni ja laseb jälle lahti ja nii iga käiguga.
Mis pööretel kinni poob? ja kas peab gaasi järgi andma et liikuma laseks uuesti?
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Alustaks siis võhikutele esitatavate küsimustega. Filtrid kui vanad? Kui autol on detonatsiooni andur siis võib mingi hetk pump jääda mingi hetk korraks signaalist maha ja "poob" detoneerimise vältimiseks. Kas probleem järsul või ka väga sujuval kiirendamisel?
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Võtab nüüd veidi hoogu maha ja tutvub natuke iseseisvalt Saabide hinge-eluga(loe: harib ennast kõigepealt).Alustaks siis võhikutele esitatavate küsimustega. Filtrid kui vanad? Kui autol on detonatsiooni andur siis võib mingi hetk pump jääda mingi hetk korraks signaalist maha ja "poob" detoneerimise vältimiseks. Kas probleem järsul või ka väga sujuval kiirendamisel?
Siis esitab "võhikutele suunatud" küsimusi edasi:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Ma soovisin ainult natuke infot, ehk on keegi sama probleemiga kokku puutunud, võhikuks ma ennast ei pea, olen autode hingeeluga üsna hästi kursis. Ma ei tahaks hakata lihtsalt niisama ka hakata juppe vahetama, raha on ka mujale panna.
tech2 on juba järel olnud, autol ei ole ühtegi viga, auto on heas korras. Vb tuleks sõites kontrollida.
Tere. Autoks on siis saab 9-5 2.3 125kw 98a. ja mul on mure, omal mõistus otsas. Auto käivitub hästi ei ole vahet kas on soe või külm mootor. Sõidu aeg kohati poob kinni ja laseb lahti jälle nii ühtlasel sõidul kui ka kiirendamisel. Mitu korda on läinud ka limp me home-i, sai nullitud ja vead kustutatud, check engine enam ei põle ja pole põlema ka läinud. Vaakum lekked on likvideeritud. Tundub,et auto ei lähe enam hästi edasi ka ja keskmine küttekulu on hetkel 12 isegi rahulikult sõites. Vahepeal loobib ka pöördeid. Kirjutasin vist nüüd kõik ära, ehk oskab keegi nõu anda kes on kokkupuutunud sama probleemiga.
Otsusta nüüd ära:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Postitusi: 298
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
esimeses postituses ju ütlesid, et tuluke põles ja kustutati ära.Mitu korda on läinud ka limp me home-i, sai nullitud ja vead kustutatud, check engine enam ei põle ...
Siis küsiti, et mis veakoodid olid enne kustutamist?
Oleneb kes seda techi loeb ka eksole. Mõni mees vaatab et veakoode pole ja asi vask, auto korras. Nagu mina asjast aru olen saanud näitab see asi muudki atribuutikat peale veakoodide (ehk siis hapniku protsent jnejne). Mul öeldi kihe ära mis silindris mul probleem on jne...
Kui sul see check engine ei põle enam siis ole mureta, küll ta varsti jälle põlema läheb.
See ei ole mingi ärapanemine siin vaid sõbralik soovitus.
Kui sul see check engine ei põle enam siis ole mureta, küll ta varsti jälle põlema läheb.
See ei ole mingi ärapanemine siin vaid sõbralik soovitus.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ilmselt siis ikka on mingi anomaalia kuskil.
Techiga lihtsalt koode lugeda pole pointi.
Loe Trionicu postitust ülal pool korra veel

Techiga lihtsalt koode lugeda pole pointi.
Loe Trionicu postitust ülal pool korra veel

Nii kuna ma teie käest midagi teada ei saanud siis võtsin ise mõningad asjad ette. Võtsin lahti gaasiklapi elektroonika, seal juhtmetel rüüs maas, tegin korda. Kas on keegi kontrollinud oma masinal kas see sulgurklapp mis läheb klapikambrikaande karterituulutusest, käib läbi ainult ühtpidi? minul käib läbi mõlemat pidi, sealt tõmbab jälle lisaõhku, teised on kõik ok.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Jah, ainult ühes suunas.Kas on keegi kontrollinud oma masinal kas see sulgurklapp mis läheb klapikambrikaande karterituulutusest, käib läbi ainult ühtpidi?
__In Boost We Trust__