hullult suitseb sumpa 9-3 t 129kw

Vasta
Kasutaja avatar
ülemus
Postitusi: 45
Liitunud: N Nov 07, 2013 19:01
Asukoht:
Auto:

#1

sooja mootoriga poole päeva pealt hakkas vahepeal pahvakaid välja lööma.
kiirendades tuli päris korralikult juba õrnalt sinakat suitsu.
kui oli öö läbi seisnud ja hommikul käima panin siis juba kohapeal ka suitseb väga hullult. terve autoümbrus on paksult suitsu all nii et ei paista väljagi. sõites veelhullem ja nüüd juba vahetpidamata. kahtlaseid hääli ei kuule aga jõudu nagu oleks veits vähem küll.
turbonäidik näitab et rõhk on ok ja lõdvikut tõmbab ka vaakumisse...
mis teema on kas keegi oskab aidata?
Kasutaja avatar
Oliver777
Postitusi: 302
Liitunud: K Jaan 16, 2013 11:04
Asukoht: Rakvere
Auto: Jaguar XF Sportbrake

#2

Turbo !
Saab 9-3 MapTun Performance
Kasutaja avatar
ülemus
Postitusi: 45
Liitunud: N Nov 07, 2013 19:01
Asukoht:
Auto:

#3

Turbo !

Ma lähen täna kontrolli. sõitma peab ainult päris pika maa :S kas lõdvik ei tohi vaakumisse tõmmata?
Kasutaja avatar
Oliver777
Postitusi: 302
Liitunud: K Jaan 16, 2013 11:04
Asukoht: Rakvere
Auto: Jaguar XF Sportbrake

#4

Minumeelest mitte, peaks ikka normaalses olekus olema mitte vaakumis usun ! kindel pole, aga üsna kindel olen selles ,et turbo on sul õhtul. Vähemasti sümptomid viitavad turbole.
Kas turbo rohkem häält pole tegema hakanud kui tavaliselt ?
Saab 9-3 MapTun Performance
Kasutaja avatar
ülemus
Postitusi: 45
Liitunud: N Nov 07, 2013 19:01
Asukoht:
Auto:

#5

Minumeelest mitte, peaks ikka normaalses olekus olema mitte vaakumis usun ! kindel pole, aga üsna kindel olen selles ,et turbo on sul õhtul. Vähemasti sümptomid viitavad turbole.
Kas turbo rohkem häält pole tegema hakanud kui tavaliselt ?

seda vilinat nagu oleks küll palju jah.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

kui lõdvikud tõmbab vaakumisse, siis on äkki õhufilter 90% umbes.....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
veikov
Postitusi: 273
Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...

#7

mul oli sarnane juhus ja siis oli vea põhjuseks ummistunud turbo õli toru. Mille tõttu suruti õli turbost väljalasesse.
Kasutaja avatar
ülemus
Postitusi: 45
Liitunud: N Nov 07, 2013 19:01
Asukoht:
Auto:

#8

ok tänud. lähiajal selgub mis viga on. loodan parimat :) .. aga kui õlitoru ummistunud on ja gaasi põhja tallad siis ei peaks puhtaks torusid tegema?
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#9

aga kui õlitoru ummistunud on ja gaasi põhja tallad siis ei peaks puhtaks torusid tegema?
Hoia gaasi nii umbes 2 minutit põhjas-kui enne muidugi mootorist õli otsa ei saa ja kokku ei jookse.
Mis sellise suitsukoguse juures juba ilmselgelt on alla miinimumi...

Aga tegelikult-palun vii see auto kiiremas korras kuhugi Saabe tundvasse töökotta ja palun ära enam jumalaeest käivitada ürita!!!
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
veikov
Postitusi: 273
Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...

#10

kui talda anda siis ju surub läbi turbo järest õli peale mis katalüsaatoris mõnusalt põleb ja meeletult suitsu tekitab. kuid

kui viga õlitorus siis mul oli nii, et kui auto oli seisnud mõne tunni ja panid käima siis suitses veits vähem ja mida kauem käis seda rohkem suitses
Kasutaja avatar
ülemus
Postitusi: 45
Liitunud: N Nov 07, 2013 19:01
Asukoht:
Auto:

#11

aga kui õlitoru ummistunud on ja gaasi põhja tallad siis ei peaks puhtaks torusid tegema?
Hoia gaasi nii umbes 2 minutit põhjas-kui enne muidugi mootorist õli otsa ei saa ja kokku ei jookse.
Mis sellise suitsukoguse juures juba ilmselgelt on alla miinimumi...

Aga tegelikult-palun vii see auto kiiremas korras kuhugi Saabe tundvasse töökotta ja palun ära enam jumalaeest käivitada ürita!!!

Õli oli normis (vähekene oli alla keskmise kukkunud) . Ja auto ootab turbokontrolli ja arvatavasti türbotaastamist spetsialisti juures :)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#12

Hoia gaasi nii umbes 2 minutit põhjas-

Kui 2 min ei aita, siis 3 ja torud puhtad! Ülejäänud vaid poltide-mutrite keeramise vaev.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#13


Kui 2 min ei aita, siis 3 ja torud puhtad! Ülejäänud vaid poltide-mutrite keeramise vaev.
Miks meil ei ole siin foorumis "LIKE" nuppu....
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ülemus
Postitusi: 45
Liitunud: N Nov 07, 2013 19:01
Asukoht:
Auto:

#14

miks meil on foorumis nii palju ajukaid?
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#15

miks meil on foorumis nii palju ajukaid?

muidu oleks elu igav ju :beer:
Kasutaja avatar
Oliver777
Postitusi: 302
Liitunud: K Jaan 16, 2013 11:04
Asukoht: Rakvere
Auto: Jaguar XF Sportbrake

#16

Anna siis teada ka milles probleem seisnes ! :)
Saab 9-3 MapTun Performance
Kasutaja avatar
ülemus
Postitusi: 45
Liitunud: N Nov 07, 2013 19:01
Asukoht:
Auto:

#17

turbovahetus on täies hoos. vähemalt viga teada, aga rahakotil kurvem meel . :freak:
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#18

Kunagi ammu ühel mu pillil, ka turbokas, olid samasugused sümtomid ja põhjuseks olid irdunud klapisäärikud...
Vasta