sooja mootoriga poole päeva pealt hakkas vahepeal pahvakaid välja lööma.
kiirendades tuli päris korralikult juba õrnalt sinakat suitsu.
kui oli öö läbi seisnud ja hommikul käima panin siis juba kohapeal ka suitseb väga hullult. terve autoümbrus on paksult suitsu all nii et ei paista väljagi. sõites veelhullem ja nüüd juba vahetpidamata. kahtlaseid hääli ei kuule aga jõudu nagu oleks veits vähem küll.
turbonäidik näitab et rõhk on ok ja lõdvikut tõmbab ka vaakumisse...
mis teema on kas keegi oskab aidata?
hullult suitseb sumpa 9-3 t 129kw
- Oliver777
- Postitusi: 302
- Liitunud: K Jaan 16, 2013 11:04
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Jaguar XF Sportbrake
Minumeelest mitte, peaks ikka normaalses olekus olema mitte vaakumis usun ! kindel pole, aga üsna kindel olen selles ,et turbo on sul õhtul. Vähemasti sümptomid viitavad turbole.
Kas turbo rohkem häält pole tegema hakanud kui tavaliselt ?
Kas turbo rohkem häält pole tegema hakanud kui tavaliselt ?
Saab 9-3 MapTun Performance
Minumeelest mitte, peaks ikka normaalses olekus olema mitte vaakumis usun ! kindel pole, aga üsna kindel olen selles ,et turbo on sul õhtul. Vähemasti sümptomid viitavad turbole.
Kas turbo rohkem häält pole tegema hakanud kui tavaliselt ?
seda vilinat nagu oleks küll palju jah.
Hoia gaasi nii umbes 2 minutit põhjas-kui enne muidugi mootorist õli otsa ei saa ja kokku ei jookse.aga kui õlitoru ummistunud on ja gaasi põhja tallad siis ei peaks puhtaks torusid tegema?
Mis sellise suitsukoguse juures juba ilmselgelt on alla miinimumi...
Aga tegelikult-palun vii see auto kiiremas korras kuhugi Saabe tundvasse töökotta ja palun ära enam jumalaeest käivitada ürita!!!
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
veikov
- Postitusi: 273
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
kui talda anda siis ju surub läbi turbo järest õli peale mis katalüsaatoris mõnusalt põleb ja meeletult suitsu tekitab. kuid
kui viga õlitorus siis mul oli nii, et kui auto oli seisnud mõne tunni ja panid käima siis suitses veits vähem ja mida kauem käis seda rohkem suitses
kui viga õlitorus siis mul oli nii, et kui auto oli seisnud mõne tunni ja panid käima siis suitses veits vähem ja mida kauem käis seda rohkem suitses
Hoia gaasi nii umbes 2 minutit põhjas-kui enne muidugi mootorist õli otsa ei saa ja kokku ei jookse.aga kui õlitoru ummistunud on ja gaasi põhja tallad siis ei peaks puhtaks torusid tegema?
Mis sellise suitsukoguse juures juba ilmselgelt on alla miinimumi...
Aga tegelikult-palun vii see auto kiiremas korras kuhugi Saabe tundvasse töökotta ja palun ära enam jumalaeest käivitada ürita!!!
Õli oli normis (vähekene oli alla keskmise kukkunud) . Ja auto ootab turbokontrolli ja arvatavasti türbotaastamist spetsialisti juures
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Hoia gaasi nii umbes 2 minutit põhjas-
Kui 2 min ei aita, siis 3 ja torud puhtad! Ülejäänud vaid poltide-mutrite keeramise vaev.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.

