BTW puhtast uudishimust kuidas sa täpsemalt seda koolitust ise tegid? Ma nagu sain
siit aru, et enne tuleb Tech2-e või "analoogse seadmega" seal üht-teist ära kustutada.
Koolitanud olen WIS-s toodud õpetuse järgi. Ühele huvilisele sai see ka saadetud, kopeerin siis eestikeelsena selle ka siia:
WIS ülesanded järgmised:
1)Sõida mootor soojaks. Koha peal seistes tõmba kässar peale. Tõmba N peale ja liiguta R peale, hoia R peal vähemalt 3 sekundit ja tõmba tagasi N peale. Tee seda 5 korda järjest. Siis tõmba analoogselt N pealt D peale ja samuti hoia vähemalt 3 sekki ja tee seda 5 korda
2) Tee peal sõites, tõmba D peale ja kiirenda väga aeglaselt kuni 50 km/h (kiirendus peab võtma vähemalt 30 sek aega), kiiruse saavutades pidurda väga aeglaselt nulli vähemalt 14 sekundi kestel. Tee seda ülesannet 5 korda.
3) Manuaalrežiimi adapteerimine. Tõmba koha peal manuaalselt sisse 2. käik ja kiirenda kohalt aeglaselt kuni 25 km/h, siis vaheta alla 1 käigu peale ja pidurda sujuvalt kuni seisma jäämiseni. Tee sama protseduuri 10 korda järjest.
Mul kulus selle jama peale mitukümmend minutit ja kasutasin abivahendina mobiilis olevat stopperit, sujuvamaks läks küll.
Esmalt tegin seda ilma Tech2 abil adaptsioone nullimata. Kuna ca kuu hiljem oli esindusse asja lasin seal Tech2 abil ka käimakasti tarkvara uuendada ja adaptsioonid taas nullida. Peale seda tegin kohe kõrvalisel teel samad protseduurid läbi.
Eelmine nädal sai aku ringi vahetatud ja peale aku vahetust tundus kast olevat "mälukaotuse saanud" Tundub, et tuleb see õpetamine taas käsile võtta. Ehk subjektiivsel hinnangul peaks saama adaptsioonid nullitud ka massijuhtme mingiks ajaks maha võttes kui ei taha Tech 2 toimingu eest minna raha maksma.
See Aisin Warneri kast paistab küll paraku selline olevat, et ümberõppimine on pidev protsess ja WIS järgne õpetus muudab pikema ajaliselt sujuvamaks vaid R ja D lülitumist, käikudevahelised lülitused sõltuvad suuresti juhi sõidustiilist. Piisab paarist kiirendusest ja kast muutub äkilisemaks.
Täna oli autoga eriti tegus päev, peale kliimaseadme täitmist sai lisaks Rantto soovitustest lähtuvalt õhtul esmakordselt külastatud ka iseteeninduslikku autopesulat Kaunase puiesteel (
http://www.nester.ee/?page=nesterplus&lang=est ). Järjekorda praktiliselt polnud ja 2 euri ning 3 min 20 sek kestnud pesu tulemus sai selline
Kuna minu autot kattis enne pesulat vaid paks õietolmukiht, siis nö tavamäärdumise puhul tuleks pigem kulutada 3 euri, siis on rohkem aega puhtaks nikerada. Või siis kasutada vaid kaht esimest pesuprogrammi. Mina proovisin selle 3:20 sisse mahutada kõik 4 pesuprogrammi ja läks üsna kiireks - aga huvitav oli ja soovitan sellist varianti kõigile. Tallinnas TTÜ kandis on ka analoogne pesula.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)